کد خبر 1232998
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱

سرویس و تعمیر اتو پرس با قیمت مناسب در مرکز تخصصی تعمیرات آریابهکار توسط تکنسین‌های باتوجه به مشتریان عزیز ارائه می شود.

این دستگاه جز لوازم برقی پرمصرف است که اغلب به دلیل استهلاک و فرسایش کاری بالا خیلی زود دچار نقص فنی شده و به خدمات تعمیر اتو پرس نیاز پیدا می کند.

وجود تعمیرگاه های متعدد در سطح شهر و اعلام هزینه های متفاوت، اغلب باعث سردرگمی افراد نیازمند خدمات تعمیر شده و انتخاب بهترین مرکز تعمیرات را برای آنها دشوار می سازد.

اما در آریابهکار هیچ نگرانی از بابت هزینه های غیر منصفانه وجود ندارد. در ادامه مطلب با خدمات ویژه این مرکز برای تعمیر اتوپرس آشنا خواهید شد.

 مشکلات اتو پرس

سرویس و تعمیر اتو پرس با قیمت مناسب

اتوپرس نیز مانند هر وسیله برقی دیگر برای افزایش طول عمر مفید خود نیاز به مراقبت و توجه به نکات استفاده صحیح از دستگاه دارد. توجه نکردن به این موارد باعث می‌شود تا شما با مشکلاتی از قبیل موارد زیر مواجه شوید:

  1. گرم نشدن اتو پرس
  2.  بخار نکردن اتو پرس
  3.  پرید فیوز در هنگام اتصال دستگاه به برق
  4.  نشتی آب از اتوپرس
  5.  لک انداختن اتو پرس بر روی لباس ها
  6.  بوق زدن ممتد اتو پرس

وقتی دستگاه شما با علائم فوق مواجه شد، بدین معنی است که نیاز به خدمات تعمیر اتو پرس دارد. در چنین شرایطی اولین کاری که باید انجام دهید اآن است که اتوپرس را از برق جدا کرده و در اسرع وقت با مرکز خدمات تعمیر آریابهکار برای عیب یابی دستگاه خود کمک بگیرید.

 سرویس و تعمیر اتو پرس در محل

تعمیر اتو پرس در محل می تواند کمک بزرگی برای افرادی باشد که به طور مستمر و مداوم از این دستگاه استفاده می کنند. برای مثال مصرف کنندگانی چون خیاطان و صاحبان خشکشویی ها که نیاز مبرم به اتو پرس دارند، تمایل دارند تا تعمیردستگاه آنها در اسرع وقت انجام گیرد.

تعمیر اتو پرس در محل به معنای آن است که سرویس کار اتو پرس در محل کار و یا  منزل مشتریان حاضر شده و نسبت به عیب یابی و تعمیر دستگاه آنها اقدام می نماید.

این کار از اتلاف وقت ناشی از مراجعه حضوری مشتریان برای ثبت درخواست خود و جابجایی دستگاه توسط آنها جلوگیری می نماید.

برخی از مدل های دستگاه اتو پرس به خصوص انواع صنعتی و حرفه ای اغلب بزرگ بوده که جابجایی آنها چندان ساده نیست. ضمن آنکه در حین جابجایی احتمال آسیب دیدن دستگاه وجود دارد. از طرفی ترافیک‌های سنگین شهر تهران بر مشکلات مراجعه حضوری می افزاید.

به همین دلیل آریابهکار برای رفاه حال هرچه بیشتر مشتریان اقدام به ارائه سرویس ویژه خدمات تعمیر درب منزل نموده است.

این کار همچنین باعث می شود تا به دلیل تعمیر دستگاه در حضور مشتری نگرانی آنها از بابت تعمیرات ناقص و یا استفاده از قطعات جانبی تقلبی و کهنه برطرف شود.

 سرویس و تعمیر اتوپرس با قیمت مناسب

سرویس و تعمیر اتو پرس با قیمت مناسب

اگر به دنبال مرکز ارائه دهنده خدمات سرویس و تعمیر اتو پرس با قیمت مناسب هستید، آریابهکار بهترین گزینه برای شماست. زیرا کلیه هزینه های تعمیر از نوع هزینه های مصوب دولتی بوده و در هنگام ثبت سفارش مشتریان برای آنها شفاف سازی می شود.

یکی از دغدغه‌های اصلی مشتریان به خصوص در مورد سرویس های تعمیر در محل، اخذ هزینه های اضافی و غیر منصفانه از سوی تعمیرکاران است. باید بگوییم حتی از این بابت هم، جای هیچ نگرانی نیست. زیرا در هنگام تسویه حساب فاکتور رسمی به مشتریان ارائه می شود که در آن ریز هزینه تعمیرات درج شده است.

گارانتی خدمات تعمیر در آریابهکار

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های خدمات تعمیر در آریابهکار، ارائه  گارانتی ۹۰ روزه به مشتریان است. این کار باعث می شود تا نگرانی شما از بابت تعمیرات ناقص و یا استفاده از قطعات جانبی کهنه برطرف شود.

در واقع اگر طی مدت ۳ ماه پس از تعمیر مشکلی برای قسمت تعمیر شده و یا قطعه تعویضی به وجود بیاید از طرف شرکت به صورت کاملاً رایگان پشتیبانی می شود.

همچنین آریابهکار استفاده از لوازم یدکی نو و اورجینال را برای دستگاه اتو پرس شما تضمین می نماید.

در آریابهکار خدمات تعمیر اتو پرس رادکس ، بایترون ، ژانومه ، بکو ، بلومبرگ ، زاروتی و دیگر برند های معتبر به همراه ارائه قطعات اصلی انجام میشود.

نحوه درخواست خدمات تعمیر در آریابهکار

سرویس و تعمیر اتو پرس با قیمت مناسب

روند درخواست خدمات تعمیر در آریابهکار بسیار سریع است و همانطور که گفته شد هیچ نگرانی از بابت اتلاف وقت وجود ندارد. برای این منظور شما می توانید از دو طریق اقدام نمایید:

در روش اول به وبسایت آریابهکار مراجعه کرده و از قسمت خدمات تعمیر اتو پرس، فرم درخواست آنلاین را پر کنید. همکاران ما در قسمت پذیرش در اسرع وقت و در ساعات کاری روز های اداری با شما تماس خواهند گرفت.طی این تماس نوع مشکل دستگاه و مشخصات محل سکونت شما ثبت شده و نزدیکترین سرویسکار اتوپرس حاضر در منطقه به محل شما اعزام می‌شود.

در روش دوم می توانید با شماره های زیر تماس گرفته و درخواست خود را ثبت نمایید.

آدرس وب سایت:

https://ariabehkarco.com

شماره تماس مرکز سراسری مشتریان : ۴۵۴۳۷ -۰۲۱

شعبه مرکز تهران: ۸۶۰۷۱۷۵۶-۰۲۱ ، ۸۶۰۷۱۷۵۱-۰۲۱
شعبه شرق تهران: ۷۷۹۰۲۲۲۰–۰۲۱
شعبه شمال تهران: ۲۶۱۲۴۶۹۶–۰۲۱


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس