کد خبر 1232421
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۳
بورس نمایه

شاخص کل بورس پس از افت هزار و ۶۱واحدی (۰.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۹هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه شاخص کل بورس پس از افت هزار و ۶۱واحدی (۰.۱درصد) در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۹هزار واحد قرار گرفت و شاخص کل هم‌وزن با افت ۰.۱درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۲۹نماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۱۶۶نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

نمادهای ولکار، غکورش، خگستر، شپنا، خودرو، پترول و خاهن در گروه پرتراکنش‌ترین‌های بورس و نمادهای فتوسا، فگستر، رافزا، چخزر، زملارد، کرمان و کزغال در گروه پرتراکنش‌ترین‌های فرابورس قرار گرفتند.

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به حدود ۶۷۵میلیارد تومان رسید. حقیقی‌ها تا ساعت مورد اشاره رقمی در حدود ۶۰میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند.

نقشه بورس امروز براساس ارزش معاملات+عکس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۰:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    1 0
    الکی سبزش میکنند بورس برشکسته شده
  • IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    بی همه ....نه قراره تو تیر سود بدهند تا اونجا که میتوانند داره سهامها را بی ارزش میکنند آخه گدا دیگه این دو قرون چیه که میدهید و اونم حاضر نیستید بدید.سهام دار حقیقی که با وعده شما و دعوت به نفرختن در بلند مدت خوب میشه به خاک سیاه افتاد.یک ساله همش منفی چرا یکی نمی پرسه چرا شرکتها وکارخانجات این همه سود کردند پولش کجا رفت....سهامدار یعنی شریک در سود وزیان کارخانجات وشرکتها آیا ضرر کردند
  • IR ۱۰:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۶
    0 0
    الکی سبز و خیانت بیشتر سبزها را بزرگ کردن وگول زدن سهامدارها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس