مسئول فلسطینی

عضو کمیته مرکزی جنبش «الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین» تأکید کرد که مردم این کشور به سمت قدس حرکت کرده و با راهپیمایی صهیونیستها مقابله کنند.

به گزارش مشرق، «ماهر مزهر» عضو کمیته مرکزی جنبش «الجبهة الشعبیة لتحریر فلسطین» (جبهه مردمی برای آزادسازی فلسطین) گفت که قدس بر لبه آتشفشان قرار دارد.

مزهر به شبکه خبری المیادین گفت که مقاومت در غزه، در دفاع از ملت فلسطین، کوتاهی نخواهد کرد.

وی از مردم فلسطین خواست که به سمت قدس حرکت کرده و با راهپیمایی صهیونیستها مقابله کنند.

این مسئول فلسطینی همچنین خبر داد که میانجی‌ها بر رژیم صهیونیستی اعمال فشار می‌کنند تا مسیر صهیونیست‌ها تغییر پیدا کند.

مزهر صبح امروز گفت: «به دولت افراطی بنت و شهرک‌نشینان صهیونیست اجازه نمی‌دهیم در این راهپیمایی به خیابانهای قدس برسند... و صحنهای مسجدالاقصی را نجس کنند».

وی تصریح کرد، کمیته پیگیری نیروهای ملی و اسلامی فلسطین، ضمن اعلام بسیج عمومی، بر مقابله با شهرک‌نشینان صهیونیست تأکید کردند.

این مسئول فلسطینی از جوانان حاضر در کرانه باختری خواست که با صهیونیستها درگیر شوند و گفت: «زمان آن رسیده است که زمین را در زیر پاهایشان به آتش بکشیم».

مزهر خاطر نشان کرد، مقاومت از ملت فلسطین دفاع خواهد کرد و به رژیم صهیونیستی اجازه نخواهد داد به ظلم خود ادامه دهد.

وی با تأکید بر اتحاد مردم فلسطین و درگیری با صهیونیستها برای عقب‌نشینی تل‌آویو از سیاستهایش، تأکید کرد، تظاهراتهای گسترده‌ای در همه استانهای غزه برگزار خواهد شد.

 با وجود هشدارهای مکرر مسئولان فلسطینی به رژیم صهیونیستی برای عدم برگزاری راهپیمایی موسوم به «راهپیمایی پرچم» در قدس اشغالی، ولی دولت جدید این رژیم اصرار دارد که این راهپیمایی عصر امروز برگزار شود.

وزیر امنیت داخلی صهیونیست روز گذشته گفت که این راهپیمایی باید در موعد مقرر خود برگزار شود و پلیس این رژیم نیز بخش قدیمی شهر قدس را به یک پادگان نظامی تبدیل کرده است.

قرار بود این راهپیمایی به مناسبت سالگرد اشغال قدس، در دهم ماه می گذشته برگزار شود، ولی به خاطر تعویق تجاوزات صهیونیستها به غزه، به تعویق افتاد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس