حزب‌الله: ایران به رهبری امام خامنه‌ای عمق راهبردی مقاومت فلسطین است

عضو شورای مرکزی حزب‌الله همکاری میان مقاومت لبنان و فلسطین را ذخیره استراتژیک خواند و گفت، این تعامل به کابوس رژیم صهیونیستی تبدیل شده و رژیم مذکور با موشک محاصره شده است.

به گزارش مشرق، شیخ «نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب‌الله گفت، رژیم صهیونیستی امروز با موشک‌هایی که برد آن به تمام شهرها و شهرک‌های این رژیم می‎‌رسد، محاصره شده است.

بر اساس گزارش «العهد»، وی در سخنانی در دیدار با نمایندگان برخی احزاب عربی که بازدیدی از مرز لبنان و فلسطین داشتند، تصریح کرد، ذخیره‌ای راهبردی که قابل قیمت‌گذاری نیست همکاری و تعامل میان مقاومت در لبنان و مقاومت در فلسطین است و این موضوع امروز به کابوسی حقیقی و موجودیتی برای رژیم اسرائیل تبدیل شده است.

وی تأکید کرد، رژیم صهیونیستی امروز احساس می‌کند که در هر نبردی محاصره شده است و در اوج شکست قرار دارد. امروز معادلات و محاسبات تغییر کرده و آزادسازی قدس نزدیک‎تر از هر زمان دیگری است.

شیخ قاووق در پایان گفت، قدس ثابت کرده که دشمن واقعی امت اسلام رژیم اسرائیل است . ایران هم به رهبری امام سید علی خامنه‌ای عمق راهبردی مقاومت فلسطین و حامی اول فلسطین، قدس، مسجدالاقصی و مقاومت در غزه است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس