آمریکایی‌ها «زلنسکی» را با ذلت و حقارت به حال خود رها کردند

رئیس شورای اجرایی حزب الله لبنان در سخنانی تصریح کرد: آمریکایی ها رئیس جمهور اوکراین را به سمت و سوی جنگ سوق دادند و سپس او را با ذلت و حقارت به حال خود رها کردند.

به گزارش مشرق به نقل از المنار، «شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله در سخنانی تأکید کرد: مقاومت توانسته است قدرت خود را چه از لحاظ کمی و چه از لحاظ کیفی به صورت فزاینده ای افزایش دهد.

بر اساس این گزارش، این مقام ارشد حزب الله عنوان کرد: دشمن صهیونیستی امروز درک کرده است که قدرت حزب الله بزرگترین تهدید برای موجودیت این رژیم در منطقه محسوب می‌شود. رژیم صهیونیستی برای تضعیف مقاومت همچنان به تلاش‌های خود ادامه می‌دهد.

شیخ نبیل قاووق اظهار داشت: دشمن صهیونیستی طی روزهای اخیر به صورت آشکارا حمایت از گروه‌های متخاصم با حزب الله در انتخابات پارلمانی لبنان را در دستور کار خود قرار داده است. صهیونیست‌ها منتظر شکست حزب الله در انتخابات هستند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به تحولات اوکراین اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها رئیس جمهور اوکراین را برای ورود به جنگ تحریک کردند و سپس با ذلت و حقارت، او را تنها به حال خود رها کردند. حوادث اوکراین معادلات بین المللی را دستخوش تغییر خواهد کرد و بدون شک این معادلات به نفع محور آمریکا، سعودی و متحدانشان رقم نخواهد خورد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۹:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 0
    ان شا الله.
  • IR ۱۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 10
    کآری به آمریکا و اروپا ندارم عاشق این هنر پیشه سیاستمدار شجاع و مردمی و میهن پرست شدم
  • US ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۸
    0 5
    پولای ملت ایران ببین خرج کیا میشه ؟
    • IR ۰۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
      0 0
      شما پیامتو بزن حقوقت رو بگیر
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۴۰۰/۱۲/۰۹
    0 0
    . اوکراین فسفر سفید رو از اسرائیل کودک کش غاصب حرومزاده گرفته .سرنوشت رئیس جمهور یهودی ومزدور اسرائیل اوکراین با کلاه اسرائیلیش که به مزدوری برای اسرائیل و ایجاد فتنه در اوکراین برای برهم زدن برجام متهمه به زودی به سرنوشت محمد رضا شاه پهلوی وشاپور بختیار خائن ختم میشه ودر غربت بوسیله روسیه یا امریکا به درک واصل خواهد شد. کشورهای خائن ترکیه واذربایجان واوکراین مزدور اسرائیل هستند برای ایجاد نا امنی وجنگ در اروپا ونهایتا اشغال اروپا ونسل کشی مسیحیان اروپا وانتقام هولوکاست. اسرائیل همیشه به دنبال انتقام هولوکاست از کشورهای اروپایی بوده وهست ومدت زمان زیادیست که اسرائیل این سه کشور مزدور ومنافق رو بصورت نیابتی برای ایجاد نا امنی در اروپا وسوریه تجهیز کرده .الحق خمینی کبیر درست گفت که اسرائیل غده سرطانی است این غده سرطانی متاستاز کرده تا اروپا .این سه کشور منافق وخائن یعنی ترکیه وآذربایجان واوکراین که سرطانی شده اند و اصل غده سرطانی یعنی اسرائیل .باید توسط روسیه وامریکا واروپا ریشه کن ومحو ونابود شوند دیگر زمان ان نیست که اروپا وامریکا برای انکه از شر یهودیان در اروپا وامریکا خلاص شوند یهودیان را از اروپا وامریکا به فلسطین واسرائیل مهاجرت دهند این نسخه دیگر کارساز نیست وبلکه خطرناک است چون اسرائیل این غده سرطانی در منطقه خاور میانه وقفقاز واروپا رشد کرده ومتاستاز کرده وبا مزدوران نیابتیش تا اروپا واوکراین برای اشغال اروپا نفوذ ومتاستاز کرده وامریکا واروپا چاره ای جز نابودی وریشه کنی اسرائیل ندارند.که اگر این غده سرطانی را ریشه کن نکنند تا قلب اروپا وبعد امریکا خواهد رفت ودیگر دیر خواهد بود چون اسرائیل انگیزه نسل کشی مسیحیان اروپا ووانتقام هولوکاست از اروپا ومسیحیان اروپا وکشور گشایی را دارد انهم در اروپاوبعد امریکا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس