کد خبر 1231096
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۱
بایدن

تصاویر پخش شده در شبکه‌های اجتماعی از گم کردن مسیر محفلی در مکان برگزاری اجلاس جی-۷ در انگلیس از سوی رئیس جمهور آمریکا حکایت دارد.

به گزارش مشرق، تصاویر به اشتراک گذاشته شده در شبکه‌های احتماعی از سرگردان بودن «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا در یک کافه در «کورنوال» در انگلیس محل برگزاری نشست سرای جی۷ حکایت دارد.

به گزارش شبکه خبری «راشاتودی» در این فیلم مشاهده می‌شود که جو بایدن در  تراس یک کافه سرگردان است و مسیر را گم کرده است. شخصی در تراس که به احتمال زیاد خبرنگار است از بایدن می‌پرسد «جلسات در کورنوال چگونه برگزار می‌شود؟» بایدن پاسخ می‌دهد: «بسیار خوب».

به دنبال این ماجرا «جیل بایدن» بانوی اول آمریکا  وارد عمل شده و  جو بایدن را با خود می‌برد.

رفتار و آشفتگی آشکار بایدن موجب شده که  محافظه کاران آمریکایی موضوع ناتوانی بایدن را مجدد مطرح کنند. فیلم‌های ویدئویی از گافهای لفظی و اشتباهات بایدن از زمان ریاست جمهوری مانند فراموش کردن نام مقام‌های خود در نشست‌های نیز بر تاییدی بر ناتوانی جسمانی بایدن است.

  «کایلبکر» از روزنامه نگاران محافظه کار آمریکایی، در توییتی نوشت: «دیدن این صحنه واقعاً دردناک است».

«دیوید لینوجلم» از دیگر روزنامه نگاران در توییتی نوشت: «رهبر جهان آزاد از پیری رنج می‌برد».

تصاویر روز شنبه نیز نشان داد که «بوریس جانسون» نخست وزیر انگلیس تلاش می‌کند اشتباه بایدن را اصلاح کند. در آن ماجرا در حالیکه جانسو ن رئیس جمهور آفریقای جنوبی را به جمع معرفی کرده بود، بایدن با حواس پرتی سعی دارد مجددا او را معرفی کند،   اما بوریس جانسون اشتباه بایدن را اصلاح کرد.

رئیس‌جمهور آمریکا که به گاف‌های کلامی معروف است، در اولین نشست خبری خود نام «اشرف غنی» همتای افغانستانی خود را به اشتباه «کیانی» گفت.   این گاف بایدن هم مانند موارد قبل در شبکه‌های اجتماعی به سرعت دست به دست شد و مورد تمسخر کاربران فضای مجازی قرار گرفت.

او در این بخش از سخنان خود می‌گوید: «ژنرال آستین (وزیر دفاع آمریکا) تازه با کیانی دیدار کرد. او رهبر افغانستان در کابل است... منتظر دریافت اطلاعات درباره آن (این دیدار) هستم».

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۳
    0 1
    داشت به دوربین نگاه میکرد و یک سلامی هم به طرفداراش در تمام نقاط دنیا ابراز کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس