همتی مهرعلیزاده

عضو نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان گفت: در مناظره ها نامزدهای رقیب اصلاحات و دولت، ما را از نظر عملکردی زیر سوال بردند و ما هم چیزی برای دفاع نداشتیم.

به گزارش مشرق، عضو  نهاد اجماع ساز اصلاح طلبان با اشاره به اینکه آقایان مهرعلیزاده و همتی در مناظره های انتخاباتی هیچ دستاوردی نداشتند، گفت: در هر سه مناظره تقابل عملکردها بود؛ اصلاح طلبان در سال ۹۲ اصلاح طلبان عملکرد خاتمی را برای بیان داشتند و اصولگرایان عملکرد احمدی نژاد را داشتند،  بنابراین می توانستیم پیش بینی کنیم که برد با چه کسی است.

بیشتر بخوانید:

اصلاح طلبان در این انتخابات نماینده دارند؟

علی صوفی با بیان اینکه همان موقع به آقای عارف گفته بودم شما فقط درباره عملکردها بگویید و از چیزهای دیگر در مناظره ها نگویید ادامه داد: آن زمان اصلاح طلبان از نظر عملکردی چیزی برای گفتن داشتند؛ اما در این مناظره ها رقبای جریان اصلاحات و دولتی آمدند و ما را از نظر عملکردی زیر سوال بردند و ما هم چیزی برای دفاع نداشتیم.

صوفی با اشاره به اینکه نه آقای  همتی در موقعیتی بود که بتواند از عملکرد دولت دفاع کند نه آقای مهرعلیزاده ادامه داد: آقای همتی خود منتقد عملکرد دولت است ولی نه می توانست از عملکرد خود دفاع کند چون در دولت بوده و نه می توانست از عملکرد دولت دفاع کند چون بالعکس منتقد دولت است.

عضو نهاد اجماع ساز با اشاره به اینکه آقای مهرعلیزاده هم منتقد وضع موجود است تصریح کرد: این دو کاندیدا نتوانستند در مقابل رقبا دستاوردی داشته باشند به خصوص آقای زاکانی که اهل مناظره بود و تبهری در این زمینه داشت.

وزیر دولت اصلاحات در پاسخ به این سوال که آیا قائلید که دو کاندیداهای نزدیک به جریان اصلاحات و دولت دستاوردی در مناظرات نداشتند عنوان کرد: بله، دقیقا همین طور است؛ زمانی یک طرف در حاکمیت است و طرف مقابل در حاکمیت نیست؛ سال ۷۶ آقای ناطق نوری در حاکمیت بود و عملکرد داشت بنابراین نمی توانست شعار بدهد در مقابل آقای خاتمی چون در حاکمیت نبود شعار می داد پس برد با خاتمی بود در رقابت بین آقای احمدی و هاشمی هم چون آقای هاشمی عملکرد داشت، عملکردش او را محدود می کرد.

صوفی با اشاره به اینکه کاندیداهای دولتی و اصلاح طلب هم در این مناظره ها نمی توانستند شعار بدهند چون عملکردشان آنها را محدود کرده بود تصریح کرد: وقتی حرف های کاندیداهای اصلاحات با عملکردشان مقایسه می شود حرف هایشان بی اثر و فایده است.

صوفی تصریح کرد: جالب این است که این دو کاندیدا هیچ‌گاه جانب مردم را نگرفتند، آقای مهرعلیزاده استاندار بود و نمی توانست در دوران مسئولیت خود منتقد دولت باشد و جانب مردم را بگیرد و آقای همتی هم رئیس کل بانک مرکزی بود و هیچ گاه جانب مردم را نگرفت و از نظر پیشینه عملکردی کارنامه‌ای برای حمایت از مردم ندارند ضمن اینکه عملکرد دولت دامن هر دوی آنها را گرفته است.

منبع: راه دانا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۶/۲۳
    0 0
    ولی شما مدام گرفتید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس