کد خبر 1229858
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۰

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود با اشاره به رای نامزدها در نظرسنجی مرکز دولتی ایسپا و و فضا سازی غیر واقعی اصلاح طلبان، نوشت: همتی در نظرسنجی ها، در رتبه چهارم و تقریبا هم تراز دو نامزد دیگر قرار دارد.

نتایج نظرسنجی دولتی روشن می کند که خاتمی و نهاد اجماع ساز او (ناسا)، با وجود حمایت پشت پرده از همتی و مهرعلیزاده و مجبور کردن این دو به حمله گسترده علیه آقای رئیسی، چرا همچنان حاضر به حمایت رسمی نیستند؟

آنها البته در هفته پایانی هم، در تخریب و تهمت پراکنی علیه آقای رئیسی کم نخواهند گذاشت. اما روشن است که ائتلاف دولتی، به دلیل انزجار عمومی، توان برکشیدن نامزد های این طیف را ندارد.

یادآور می شود همتی چند هفته قبل، در نشست نهاد اجماع ساز خاتمی، برنامه خود را ارائه داد و به گفته علی محمد نمازی عضو کارگزاران، مورد استقبال جمع هم قرار گرفت. اما نظرسنجی ها موجب شده تا خاتمی و ناسا، حمایت خود را کتمان کنند.

سرشکستگی خاتمی و ناسا!

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 5
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    0 0
    اصلاح طلبها حمله اصلی خود را گذاشته اند برای دو روز آخر، حمله ای سراسر تهمت، دروغ و افترا، همراه با نمایش هایی برای ایجاد جوّ، مثل حمایت سلبریتی ها ... در این خصوص از فیلم های دروغی که با تکنیک های مجازی تولید شده اند هم غافل نباشید. یادتان هست که چندی پیش با همین تکنیک ها یک سخنرانی جعلی برای ملکه انگلیس تولید کردند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس