سردار غلامرضا سلیمانی

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: بسیج تا بازگشت افراد معتاد به چرخه زندگی، از خانواده‌های معتادان در راستای کمک مومنانه حمایت می‌کند.

به گزارش مشرق، سردار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین به همراه ابراهیم نجفی معاون اجتماعی بسیج از اردوگاه درمان، کار و صیانت از معتادین متجاهر شهید زیادیان در تهران بازدید کرد.

این اردوگاه با ظرفیت ۵۰۰ نفر علاوه بر ترک معتادین، با آموزش‌های لازم برای داشتن شغل مناسب و مشاوره‌های روان شناسی توسط پزشکان مجرب، زمینه را برای حضور افراد معتاد در جامعه فراهم می‌کند.

سردار سلیمانی ضمن تشکر از سپاه تهران بزرگ برای این اقدام ارزنده، گفت: سازمان بسیج مستضعفین در ۸ استان اقدام به ایجاد مراکز درمان، کار و صیانت از معتادین متجاهر با ظرفیت ۲ هزار نفر کرده است که ان شاءالله تا پایان سال این ظرفیت چند برابر می‌شود.

وی با اشاره به حفظ کرامت افراد در اردوگاه‌های بسیج، افزود: به زودی ظرفیت مرکز درمانی شهید زیادیان به ۵ هزار نفر خواهد رسید و با اجرای طرح توسعه، سایر استان‌ها نیز اقدام به اجرای این طرح ارزنده خواهند کرد تا بتوانیم آثار مخرب این آسیب اجتماعی را به حداقل برسانیم.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: تمام خدمات این اردوگاه‌ها به صورت رایگان است و بسیج تا بازگشت افراد معتاد به چرخه زندگی، از خانواده‌های معتادان در راستای کمک مومنانه حمایت می‌کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    0 0
    خدا براتون بسازه، اینکار از راه‌اندازی صدها پروژه اقتصاری بالاتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس