کد خبر 1229117
تاریخ انتشار: ۱۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۵
مناظره نمایه

رئیس پلیس پایتخت گفت: استفاده ابزاری از موضوعات امنیت اخلاقی جامعه، مصداق بد اخلاقی انتخاباتی است.

به گزارش مشرق، سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی پایتخت در حاشیه طرح رعد ۴۵ در جمع خبرنگاران در واکنش به صحبتهای کاندیداهای ریاست جمهوری درباره گشت ارشاد و موضوع امنیت اخلاقی اظهار داشت: نامزدهای محترم انتخابات نباید با شئونات جامعه به عنوان یک ابزار برخورد کنند، شئوناتی که در یک جامعه باید برابر قانون رعایت شود، نباید به عنوان ابزار تبلیغاتی و جمع کردن رأی به کار برده شود و این نوع رفتار، رفتار زشتی است.

بیشتر بخوانید:

اعلام لیست کاندیداهای «شورای وحدت» در انتخابات شورای شهر تهران

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه گشت امنیت اخلاقی با جدیت و حساسیت کار خود را ادامه می‌دهد، تصریح کرد: نمی‌توانیم با شئونات اسلامی و اخلاقی جامعه بازی کنیم، این مسائل برای جمع کردن چند رأی نباید به عنوان اهداف تبلیغاتی قرار گیرد.

وی گفت:استفاده ابزاری از موضوعات امنیت اخلاقی جامعه، مصداق بد اخلاقی انتخاباتی است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۵:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 0
    همین ثابت میکنه گشت ارشاد از کجا آب میخوره
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    14 4
    بعضی هاشون اگر می توانستند و جرات داشتند وعده کشف حجاب و آزادی را هم میدادند.
  • رضا IR ۲۲:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۹
    5 1
    پلیس اگر راست می گوید علیه شانتاژگران شکایت کند.
  • الم IR ۱۵:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۰
    1 0
    پلیس مجری قانونه نه قانون گذار حق رد یا دفاع از هیچ قانونی را نداره مجری قوانینی هست که به انها از طرق مراجع ذی ربط ابلاغ میشه فقط همین نه چیز زیاد
  • IR ۱۰:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۱
    2 0
    البته بنده وضعیت پایتخت را نمی دانم ولی در استان آذربایجانشرقی و ‌در شهر خودما خبری از گشت ارشاد و امر به معروف و نهی از منکر نیست غیر متدینین جامعه خیلی آزاذانه کشف حجاب می کنند و در ماا مبارک رمضان خیلی راحت در خیابان و کوچه و بازار سیگار می کشیدند نمیدانم این کاندیداهای روکش منظورشان چیست؟؟
  • IR ۱۲:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۲۲
    1 0
    پلیس فقط یک کار بلده جریمه نمودن مردم هیچ کار دیگه ای بلد نیست
    • soroosh IR ۰۶:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۹
      0 1
      خواستم مثل خودت بشم و اون اصطلاح ریس جمهور امریکا را که ریس جمهور قبلی گفت بگم اما یادم امد دارم در مورد پلیس ایران حرف میزنم. نه با فشار زانو روی گردن کسی را خفه کردن و نه حتی با ماشین به گروه مردم حمله کردن. امثال تو اگر جریمه نشن میشن اون اشغالی که با قداره دست یه بچه 18 ساله را چون تو پارک بوده قطع کرد. مثلهای امثال تو زیاد هست اما در توان من نیست بیان کنم. شهروندانی که قصد دارن درست زندگی کنن توان قضاوت دارن. تنها گروهی که از پلیسی همچون نیروی انتظامی شکایت دارن کسانی هستن که زندگی در جنگل را دوست دارن اما اقتدار پلیس این اجازه را بهشون نمیده جامعه را تبدیل به جنگل کنن. من از طرف خودم و خانواده ام از تمامی زحمت کشان نیروی انتظامی تشکر میکنم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس