کد خبر 1227887
تاریخ انتشار: ۱۷ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۸
علی مرادخانی

علی مرادخانی معاون سابق امور هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، صبح امروز دوشنبه ۱۷ خردادماه بر اثر ابتلا به بیماری کرونا دار فانی را وداع گفت.

به گزارش مشرق،معاون پیشین امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مدیر موزه موسیقی که در پی ابتلا به ویروس کرونا به کما رفته بود، بامداد امروز (دوشنبه ۱۷ خرداد) درگذشت. وی یک ماه پیش به کرونا مبتلا و به مدت سه هفته در بیمارستان بستری شده بود.

زنده‌یاد مرادخانی که معاونت سابق امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را از سال ۱۳۹۲ تا ۱۳۹۶ عهده دار بود، فارغ‌التحصیل رشته روانشناسی از دانشگاه تهران بود. او پس از اتمام تحصیلات خود در سمت‌های مختلف مدیریتی نیز حضور داشت که از آن جمله می‌توان به مدیریت تولید فیلم و عکس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۶۳ تا ۱۳۶۵)، مدیریت همکاری‌های سمعی و بصری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۶۵ تا ۱۳۶۷)، مدیر مرکز موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۸۳ تا ۱۳۸۶)، مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی (۱۳۷۳ تا ۱۳۸۷) و مدیریت موزه موسیقی (۱۳۸۷ تاکنون) اشاره کرد.

تاسیس خانه موسیقی ایران با همکاری هنرمندان موسیقی، مدیر تولید مجموعه زبان فارسی برای غیر فارسی زبانان (امور بین‌الملل وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی)، نیز برخی دیگر از فعالیت‌های زنده یاد مرادخانی را تشکیل می‌دهند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس