کد خبر 1227627
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۸
تمرین جنگنده‌های «اف-35» رژیم صهیونیستی در ایتالیا - کراپ‌شده

شماری از جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در حالی در رزمایش دو هفته‌ای در ایتالیا شرکت کرده‌اند که یک مقام ارشد نظامی این رژیم گفت که تمرکز ما بر ایران است.

به گزارش مشرق، رسانه‌های صهیونیستی یکشنبه از حضور شماری از جنگنده‌های «اف-۳۵» رژیم اسرائیل در رزمایشی در ایتالیا  جهت افزایش میزان آمادگی با تمرکز براهداف خاص از جمله ایران شدند.

به نوشته وبگاه «تایمز اسرائیل» شش فروند جنگنده اف-۳۵ رژیم صهیونیستی در روزهای گذشته برای شرکت در یک رزمایش دو هفته‌ای وارد ایتالیا شدند. در این رزمایش آمریکا و انگلیس نیز حضور دارند. این رزمایش تاکنون بزرگترین تمرین هوایی برای اف-۳۵ نیروی هوایی اسرائیل به شمار می‌آید.

 یک مقام ارشد نیروی هوایی رژیم اسرائیل اذعان کرد که شرکت در این رزمایش برای میها شدن خلبانان اسرائیل جهت  حمله علیه  نیروهای ایران است. این مقام ارشد نیروی هوایی اسرائیل که نام خود را افشا نکرد، گفت: «تمرکز ما بر ایران است».

علاوه بر جنگنده‌های اف-۳۵ رژیم صهیونیستی، هواپیمای جاسوسی «گالف استریم ایتام» و دو فروند بوئینگ سوخترسان حضور دارند. آمریکا نیز جنگنده‌های «اف-۱۶»  خود را در این رزمایش که از فردا دوشنبه آغاز می شود، شرکت داده است.

 در این رزمایش جنگنده‌های مهمان به مقابله با «یوروفایترهای» ایتالیا که نقش تیم قرمز را ایفا می‌کنند و دشمن فرضی محسوب می‌شوند، می‌پردازند.

 یک مقام دیگر نیروی هوایی رژیم صهیونیستی گفت که در این رزمایش شمار زیادی موشک سطح به هوا علیه جنگنده‌های اف-۳۵ شلیک می‌شوند تا صحنه رزم پر از تهدید ایجاد شود. قرار است جنگنده‌های صهیونیستی نبرد رو در رو (داگ فایت) نیز انجام دهند.

چندی قبل نیز منابع خبری از تجهیز نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به شمار دیگری از جنگنده‌های نسل پنجم اف-۳۵ ساخت آمریکا خبر دادند. پنتاگون (وزارت دفاع آمریکا) در روزهای گذشته سه فروند دیگر جنگنده رادار گریز اف-۳۵ برای نیروی هوایی رژیم اسرائیل ارسال کرد. اینک با احتساب این سه جنگنده، نیروی هوایی ارتش رژیم صهیونیستی به ۲۷ فروند از این نوع هواپیما تجهیز شده است.

چندی قبل رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند که کابینه رژیم اسرائیل خرید هواپیماهای سوخت‌رسان جدید، بالگردهای حمل و نقل و همچنین تسلیحات سنگین و دقیق برای نیروی زمینی و هوایی خود را تصویب کرده است. کابینه رژیم صهیونیستی بودجه ۹ میلیارد دلاری را  برای خرید این تجهیزات تصویب کرده است.

خبرنگار شبکه ۱۳ این رژیم نیز در این  زمینه گزارش داد که نیروی هوایی این رژیم قصد دارد جنگنده‌ها و هواپیماهای سوخت‌رسان جدید خریداری کند. آمریکا از جمله تامین کنندگان اصلی تسلیحات رژیم اسرائیل است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    6 16
    جنگنده اف 35 در داگ فایت شانس زیادی نداره . یکی از بزرگترین ضعف های اف 35 داگ فایت است .*** در دسترس ترین ترفند مقابله با اف 35 ها گسترش ناوگان کوثر 2 با سطح مقطع رادری کوچکش است و البته با لود موشک تصویر ساز . در واقع تاکتیک جنگنده کوچک با سطح مقطع رادری کم با تعداد بالا و هزینه عملیاتی کم .
    • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
      21 5
      یجوری نوشتی خیال کردم خلبانی و تا الان پشت سکان انواع جنگنده ها نشستی!!!! حالا ولش کن بگو ببینم کوثر2 رو از کجات آوردی؟
    • my IR ۰۸:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      4 3
      جنگنده کوثر خوب اومدی این کجا و ان کجا۵۹۳۳
    • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      0 3
      یه چیزی بگو واقعیت داشته باشه آخه کوثر یک و دو چه شانسی برابر اف 35 دارند؟؟؟؟!!!!
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۶
    15 2
    اسراییل قطعا علیه منافع جمهوری اسلامی جنگ به راه خواهد انداخت و شک نکنید که با پیشدستی میخواهند همان کاری که در جنگ شش روزه با نیروهای هوایی اعراب کردند را مجددا تکرار کنند پس نیروهای ولایی همه آماده مقابله با این دشمن خونخوار باشند
    • IR ۰۸:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
      12 3
      ما هم خیلی علاقه مند هستیم این جنگ شروع بشود تا از صحنه روزگار محوشان کنیم. هرچی دارند جمع کنند و یکجا بیارن تو میدان تا نشان بدهیم دریا کدام سمت است.
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 1
    خود غربی ها از کمین اف 5 برای اف 35 ابراز نگرانی کرده اند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس