کد خبر 1211337
تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۳
هواپیمای صهیونیستی

چند فروند جنگنده ناتو از بیم هواپیماربایی یک فروند هواپیمای مسافربری رژیم صهیونیستی را بر فراز دریای اژه اسکورت کردند.

به گزارش مشرق، رسانه‌های یونانی از اسکورت یک فروند هواپیمای خطوط اسرائیل در روز جمعه ازسوی جنگنده‌های یونان، ایتالیا و فرانسه بر فراز دریای اژه  از بیم هواپیماربایی خبر دادند.

به نوشته روزنامه «کیپ گریس» یک فروند هواپیمای مسافربری خطوط «ای ال» متعلق به رژیم اسرائیل  روز جمعه از  فرودگاه «جی اف کندی» نیویورک عازم تل آویو در فلسطین اشغالی شد. خلبان این هواپیما برفراز اسپانیا با احساس تهدید در زمینه آدم ربایی یا بمبگذاری، به مقام‌هایی هوایی اعلام خطر می‌کند.

 به محض ورود این هوپیما بر فراز آتن، پایتخت یونان، چند فروند هواپیمای جنگنده «اف-۱۶» نیروی هوایی این کشور از پایگاه‌های مختلف این هواپیما را تا ورود به حریم هوایی فلسطین اشغالی همراهی می‌کنند. هواپیمای یاد شده ساعت ۱۰ صبح جمعه به وقت محلی به سلامتی در فرودگاه «بن گوریون» به زمین نشست.

وبگاه «گریک ریپورتر» نیز در این باره نوشت که جنگنده‌های فرانسوی نیز همراه با جت‌های یونان هواپیمای مسافربری خطوط هوایی رژیم صهیونیستی را همراهی کردند. منابع مطلع افزودند که جنگنده‌های ایتالیا قبل از رسیدن این هواپیما به حریم هوایی یونان، آنرا همراهی کردند. خطوط هوایی ای ال تاکنون هیچ واکنشی در این زمینه از خود نشان نداده است.

یونان و رژیم صهیونیستی در زمینه امور هوانوردی روابط گرمی باهم دارند و بارها جنگنده‌های رژیم صهیونیستی در رزمایش‌های بین‌المللی در یونان حاضر شده‌اند.

وبگاه «تایمز اسرائیل» اخیرا نوشت که جنگنده‌های رژیم اسرائیل  در یونان تمرین رویارویی شبیه سازی شده، حملات هوایی بزرگ و عملیات نجات را تمرین کردند. در سال ۲۰۱۷ نیز در رزمایشی در یونان جنگنده‌های اسرائیلی حضور داشتند. رژیم اسرائیل اخیرا یک مرکز آموزش هوایی را برای یونان به هدف تربیت خلبان و پرسنل هوایی راه اندازی کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۰۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    این اسرائیلیها هم برا خودشون توهم میزنن
  • IR ۰۵:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    4 2
    حتما مسافری خاص داشته که برای دم تکان دادن برای او اینقدر هزینه کرده اند
  • حسن IR ۰۶:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    سلام، شایدم شخصیت مهمی در هواپیما بوده، هوش این یهودی های کودک کش رو دست کم نگیرید، البته سرانجام باطل نابودی حتمی می باشد....
  • IR ۰۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    1 0
    خاک تو سرشون برای مقابله با ادم ربایی وبمب گذاری اخه هواپیما اسکورت میکنن یا فرود اضطراری میکنن
  • IR ۰۸:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    2 12
    ایرانشهری ها برند با همون دول کافر یونان و ارمنی های وحشی متحد بشند
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۲
    0 1
    خب به توچه؟
  • جهان اسلام IR ۲۱:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    1 0
    یونان و فرانسه دشمنان بزرگ مسلمانان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس