کد خبر 1227449
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
عراق| سانسور خسارات ناشی از حمله پهپادی به عین الاسد/ طرح امنیتی ویژه عید فطر در سامراء

پس از گزارش‌های بامدادی درباره فعال شدن آژیرهای خطر در پایگاه هوایی «عین الاسد» (غرب عراق)، منابع عراقی گزارش دادند که این پایگاه هدف حمله پهپادی قرار گرفته است.

به گزارش مشرق، پس از گزارش‌های بامدادی درباره فعال شدن آژیر خطر در پایگاه هوایی «عین الاسد»‌ در غرب عراق، منابع عراقی، امروز (یکشنبه)، گزارش دادند این پایگاه هدف حمله قرار گرفته است.

کانال تلگرامی «صابرین نیوز» با اشاره به اینکه فعال شدن آژیرهای خطر در نتیجه حمله پهپادی به پایگاه عین الاسد صورت گرفته، گزارش داد که این پایگاه، بامداد امروز، با دو پهپاد هدف حمله قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید:

یک فروند راکت نزدیک منطقه سبز برخورد کرد

بر اساس این گزارش، این حمله ساعت ۱:۳۵ بامداد به وقت محلی صورت گرفته و نیروهای آمریکایی به سرعت مسیرهای منتهی به این پایگاه را بسته‌اند.

خبرگزاری عراقی «ناس» نیز همزمان با این گزارش خبر داد که مرکز اطلاع‌رسانی عراق در بیانیه‌ای حمله پهپادی به عین الاسد را تأیید کرده است.

در بیانیه مذکور آمده است که پدافند هوایی مستقر در پایگاه عین الاسد «با دو پهپاد مقابله کرده و توانسته آن‌ها را سرنگون کند».

این گزارش در حالی منتشر شده است که برخی رسانه‌های محلی در عراق از جمله «صابرین‌ نیوز» و شبکه سعودی «العربیه» بامداد امروز گزارش دادند که در پایگاه «عین الاسد» محل حضور نظامیان آمریکایی، آژیرهای هشدار فعال شده است.

منابع مذکور خبر داده بودند که نیروهای مستقر در عین الاسد به حالت آماده‌باش درآمده‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۵:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۷
    1 0
    یه فروند راکتم 6 کیلومتر به عین الاسد مونده بزمین اصابت کرده .منابع اگاه گزارش دادند چنتا ازبوته بیابان ازبیخ کنده شده.امریکائیا اعلام کردند .دوفروند پهباد وانکلیرو باسرعت 50 تا درحرکت بوده.چند کیلومتر بعین الاسد مونده مورد هدف قراردادند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس