جریمه خودرو راهنمایی رانندگی ترافیک سفر تعطیلات ممنوعیت تردد

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از اجرای طرح ممنوعیت سفر از ساعت ۱۲ امروز خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ احمد شیرانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا، به تدابیر ابلاغی ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر محدودیت سفر اشاره و اظهار داشت: بر اساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا از امروز چهارشنبه ساعت ۱۲ تا ساعت ۱۲ روز دوشنبه (۱۷ خرداد)، محدودیت‌های تردد بین استان‌های سراسر کشور در تمام گروههای رنگبندی قرمز ، نارنجی و زرد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید:

جزئیات ممنوعیت تردد در تعطیلات

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا تصریح کرد: علاوه بر اجرای آخرین مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا کماکان طبق روال قبل خروج خودروها با پلاک بومی و ورود با پلاک غیربومی به شهرهای گروه قرمز و نارنجی ممنوع بوده و محدودیت تردد شبانه از ساعت ۲۲ تا سه بامداد در تمام شهرهای کشور ادامه دارد.

وی با بیان اینکه اعمال قانون ترددهای غیرمجاز در این طرح توسط دوربینهای مکانیزه ثبت تخلف و تیمهای استقراری و گشتی پلیس صورت می گیرد خاطرنشان کرد: تیمهای پلیس مطمئنا تذکر به رانندگان و توصیه به پرهیز از سفر را مجددا اعلام کرده و در صورت عدم انصراف راننده از سفر و اصرار به ادامه مسیر برابر مقررات نسبت به اعمال قانون راننده متخلف اقدام می شود. 

شیرانی گفت: مبلغ اعمال قانون در این طرح برای شهرهای گروه قرمز یک میلیون تومان و شهرهای زرد و نارنجی پانصد هزار تومان تعیین شده است.

وی از همکاری هموطنان در راستای عمل به مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مبنی بر پرهیز از سفر تشکر و قدردانی کرد و اظهار امیدواری کرد که با همراهی مردم فهیم کشورمان بتوانیم از شیوع ویروس خطرناک کرونا جلوگیری کرده و زنجیره انتقال این بیماری را متوقف کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 0
    استان تهران والبرز بازهم یکی دیده شده یانه؟!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس