گفتگو

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در دیدار با دو سناتور آمریکایی در خصوص آخرین تحولات امنیتی منطقه و برنامه هسته‌ای ایران رایزنی کرد.

به گزارش مشرق، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز سه شنبه  با دو سناتور آمریکایی در فلسطین اشغالی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به نوشته وبگاه «عروتص شوع» «بنی گانتز» وزیر جنگ رژیم اسرائیل با «تد کروز» و «بیل هاگرتی» دو سناتور جمهوریخواه آمریکا در فلسطین اشغالی ملاقات کرد.   وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در این دیدار از حمایت قاطع و پیوسته ایلات متحده از تل آویو در جریان درگیری با نیروهای مقاومت در غزه تشکر و قدردانی کرد و از تداوم همکاری نظامی بین اسرائیل و آمریکا سخن گفت.

کروز و هاگرتی هفته گذشته از یک لایحه در حمایت رژیم صهیونیستی دفاع کردند.

به نوشته این منبع خبری، گانتز در این دیدار در زمینه وضعیت امنیتی در فلسطین اشغالی، تلاش‌ها در متوقف کردن برنامه هسته‌ای ایران  و سایر امور امنیتی منطقه به این دو سناتور آمریکایی توضیحاتی داد.

«بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی نیز روز دوشنبه با «لیندسی گراهام» سناتور جمهوری‌خواه ایالت کارولینای جنوبی دیدار و از وی به دلیل حمایت‌هایش از رژیم صهیونیستی قدردانی کرد.

نتانیاهو در این دیدار گفت: «هیچ کسی بیش از تو برای اسرائیل کاری انجام نداده است. تو قهرمان وفادار اتحاد ما هستی. از تو برای همه چیزهایی که طی سال‌ها درباره امنیت ما و درباره ایران انجام دادی تشکر می‌کنیم. تو دوست و متحدی فوق‌العاده هستی».

گراهام یکی از طرفداران سرسخت سیاست فشار حداکثری دولت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا علیه ایران بود و آن را اهرم فشاری علیه ایران برای گرفتن امتیاز می‌دانست.

این سناتور ایالت کارولینای شمالی نیز در دیدار با نتانیاهو قول داد که مانع از آن شود که ایران به تسلیحات هسته‌ای دست پیدا کند.

این ادعا در حالی مطرح می‌شود که رژیم صهیونیستی تنها دارنده تسلیحات اتمی در منطقه غرب آسیا بوده و بر اساس گزارش‌ها، رژیم صهیونیستی بیش از ۱۰۰ کلاهک اتمی در زرادخانه اتمی خود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پیروزه IR ۲۱:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    0 1
    اگر ایران بخواهد به سلاح هسته ای دست یابد نه تو نه ان شیطان بزرگ امریکا نموانند جلوی ما را بگیرند تنها امر رهبری است که جلوی مارا گرفته است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس