محسن زنگنه(نماینده)

نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: افراد رد صلاحیت شده در نظر سنجی ها حدودا ۲یا ۳ درصد بیشتر رای نداشتند.

به گزارش مشرق، محسن زنگنه نماینده مردم تربت حیدریه و عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، در گفت و گو با برنا، در رابطه با فضای انتخاباتی کشور گفت: افراد رد صلاحیت شده در نظر سنجی ها حدودا ۲یا ۳ درصد بیشتر رای نداشتند. مشارکت مردم در انتخابات در دوسته تعریف می شود؛ یک دسته افرادی هستند که برای حفظ انقلاب همیشه در پای صندوق رای حضور دارند دسته دیگر هم افرادی هستند که به فضای موجود خیلی معترض هستند ولی حتما پای صندوق رای خواهند آمد.

رئیس کمیته رفع موانع تولید ادامه داد: اختلافات آرا زیاد است، اختلاف رای رئیسی با سایر کاندیداها زیاد است، حضور کاندیداهای دیگر خطری را متوجه جریان انقلاب نمی کند. کاندیداها اگر به نفع رئیسی هم کناره گیری نکنند تغییری در نتیجه انتخابات حاصل نمی شود. با توجه به ترکیبی که در بین کاندیداها شاهد هستیم مناظرات را می توان اینگونه پیش بینی کرد که منطق بیشتری بر آن حاکم باشد. در مناظرات علاوه بر اطلاع از برنامه های نامزدها، می توان به این نکته پی برد که افراد چقدر بر امور اشراف دارند. برخی از کاندیداها حتی به قوانین موجود کشور آگاهی ندارند و نظراتی می دهند که انگار از حیطه وظایف و اختیارات رئیس جمهور آشنایت ندارند و مسلط نیستند.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: فارغ از علاقه شخصی در جایگاه یک اقتصاددان حرف های رئیسی را عملیاتی تر می بینم، جامعه کشش کلان طرح جدید را ندارد. اقتصاد و مردم  هر دو نیاز به آرامش دارند. مردم کشش طرح های جدید را ندارند، مردم حتی این آمادگی را ندارند که بخواهید به آنها یک میلیارد در سال بدهید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    1 0
    یا واقعا خیلی از مرحله پرتی یا خودتو زدی به اون راه که هنوز بعد از این همه مدت نفهمیدی رای دادن مردم به کاندیداهای مقابل با کاندیداهای منتسب به جناح حاکم بخاطر چیه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس