کد خبر 1225226
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۲
شک نکنید تیم ملی صعود کند/ ایران باید به جای بحرین میزبان می‌شد

دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به سختی کار این تیم مقابل عراق، گفت: مردم به ما ایمان دارند و شک نکنید تیم ملی به مرحله بعد صعود می‌کند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران برای حضور در مسابقات انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و انتخابی جام ملت‌های ۲۰۲۳ آسیا روز گذشته جزیره کیش را به مقصد بحرین ترک کرد. بحرین میزبان متمرکز بازی‌های گروه سوم این مسابقات است که با حضور عراق، ایران، هنگ کنگ، کامبوج و بحرین برگزار می‌شود.

علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی کشورمان در خصوص آخرین شرایط تیم کشورمان با شبکه «الکاس» قطر گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید:

بازی با هنگ‌کنگ مهم‌تر است یا بحرین؟

بیرانوند ابتدا با اشاره به میزبانی قطر در جام جهانی ۲۰۲۲ گفت: به قطر تبریک می گویم و خوشحالم که میزبان جام جهانی است. من در لیگ قهرمانان آسیا در قطر و مقابل تیم‌های این کشور مثل السد و الدحیل بازی کرده‌ام. مطمئنم قطر میزبانی خیلی خوبی خواهد داشت و این میزبانی تا سال‌ها در ذهن مردم می‌ماند. خیالمان راحت است که قطر می‌تواند بهترین میزبانی را انجام بدهد.

وی درباره کار سخت ایران برای صعود به مرحله بعدی مسابقات انتخابی جام جهانی و صعود به جام ملت‌های آسیا اظهار کرد: متاسفانه در شرایط خیلی سختی قرار گرفته‌ایم و بحرین هم میزبان شده است. متاسفانه میزبانی در آسیا به هیچکدام از تیم‌های ایرانی داده نشد. به نظرم ایران باید به جای بحرین میزبان این رقابت‌ها می‌شد.

شک نکنید تیم ملی صعود کند/ ایران باید به جای بحرین میزبان می‌شد

دروازه بان تیم ملی کشورمان خاطرنشان کرد: در بازی‌های رفت امتیاز از دست دادیم. حریفان قدرتمندی داریم اما ما هم تیم خیلی خوبی داریم که بازیکنانش در اروپا بازی می‌کنند. مردم ایران به این تیم ایمان دارند و می‌توانیم به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود کنیم.

بیرانوند با اشاره به تقابل تیم ایران با عراق و حضور «بشار رسن» در تیم عراق تاکید کرد: بشار رسن چهار سال در پرسپولیس بود و سه سال همبازی او بودم. عراق همیشه حریف سختی است. متاسفانه در آخرین بازی با عراق شکست خوردیم. مردم عراق دوست دارند تیم ملی کشورشان موفق باشد مثل مردم ایران که دوست دارند تیمشان پیروز بشود. همیشه کار سختی برابر عراق داشته‌ایم. هر تیمی از فرصت‌هایش استفاده کند و زحمت بکشد برنده می‌شود. ان شاءالله مردم ایران را خوشحال کنیم.

وی در پایان در پاسخ به این سئوال که یعنی تیم ملی ایران می‌تواند صعود کند؟ گفت: شک نکنید صعود می‌کنیم. این چیزی که شما اعلام کردید، با استرس بود! ایران اگر در جام جهانی نباشد… (این صحبت ناتمام می‌ماند) بازیکنانی که در اروپا داریم… صد درصد قول می‌دهم که صعود کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۰:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    2 2
    با این همه گفتگو رسانه ها و بازیکنان استرس وترس موج میزنه همه با تردید ومحکم میگن شک نکنید ما سعود میکنیم تیم ملی بازیکن نداره کیارو بردن من میگم سعود میکنیم حالا اگه شد
  • IR ۱۷:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    2 2
    تو رو خدا بیاید ببازید. ببین از کیروش و مساوی با پرتغال به خاطر بخل لنگیا به کجا رسیدیم.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس