کد خبر 1225687
تاریخ انتشار: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۳۳
رقابت نفس‌گیر برای تصاحب شماره یک تیم ملی؛ امیر یا علیرضا؟

«امیر عابدزاده» و «علیرضا بیرانوند» رقابت سنگین و نزدیکی را برای پوشیدن پیراهن شماره یک تیم ملی فوتبال ایران با یکدیگر دارند.

به گزارش مشرق، تیم ملی فوتبال ایران از روز پنجم خردادماه تمرینات خود را برای برگزاری چهار بازی باقیمانده در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر و جام ملت های ۲۰۲۳ چین آغاز کرده است. ملی پوشان پس از اردویی چهار روزه در جزیره کیش عازم بحرین شدند تا در آنجا آخرین تمرینات خود را پیش از شروع مسابقات در تاریخ ۱۳ خرداد انجام دهند.

یکی از علامت سوال‌های بزرگ موجود درباره ترکیب تیم ملی فوتبال ایران در درون دروازه است. اینکه از بین «علیرضا بیرانوند» و «امیر عابدزاده» کدام یک درون دروازه خواهد ایستاد و رول شماره یک را بازی می کند.

امیر عابدزاده فصل فوق العاده‌ای را در ماریتیو پشت سر گذاشت و در ترکیب منتخب فصل هم حضور داشت. او به ثبات لازم در لیگ پرتغال رسیده و حالا پیشنهادهای خوبی هم برای فصل بعد دارد. امیر در دیدار دوستانه با بوسنی نیز دروازه‌بان ایران بود و موفق شد نمایش قابل قبولی داشته باشد که با یک کلین شیت همراه بود.

رقابت نفس‌گیر برای تصاحب شماره یک تیم ملی؛ امیر یا علیرضا؟

در سوی مقابل «علیرضا بیرانوند» از انتخابی جام جهانی ۲۰۱۸ به گلر اصلی تیم ملی تبدیل شده است. او در بازی مقابل سوریه هم عملکرد فوق‌العاده ای داشت و چند توپ خیلی خوب را مهار کرد و هم با شروع مجددهایش موقعیت‌های خطرناکی را به وجود آورد که یکی از آنها به گل تبدیل شد. اما نکته‌ای که کار را برای بیرانوند سخت می‌کند این است که او در این فصل و در تیم خود آنتورپ عملکرد کابوس واری داشت. بیرو در اکثر مسابقات روی نیمکت بود و در اندک بازی‌هایی که به میدان رفت هم نتوانست مثمرثمر باشد.

حالا باید دید اسکوچیچ از بین این ۲ دروازه‌بان کدام یک را برای حضور در ترکیب اصلی انتخاب می کند. این احتمال هم وجود دارد که از هر ۲ گلر در جریان چهار بازی استفاده شود. به جز این ۲ امیر و علیرضا، پیام نیازمند و محمدرضا اخباری هم در اردوی تیم ملی حضور دارند ولی شانس این ۲ دروازه‌بان برای رسیدن به ترکیب اصلی بسیار کم است.

رقابت نفس‌گیر برای تصاحب شماره یک تیم ملی؛ امیر یا علیرضا؟

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۲
    0 2
    اخباری از اینا خیلی سرتره
  • IR ۰۲:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۵
    0 0
    عابد زاده بهتره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس