کد خبر 1225214
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۹
کرونا در جهان/ فوت ۲۷۸۲ هندی در ۲۴ ساعت گذشته + جدول تغییرات

طبق آخرین آمار جهانی در شب گذشته بیش از ۱۲۷ هزار نفر در کشور هند به ویروس کرونا مبتلا شده و ۲۷۸۲ نفر جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، بر اساس آخرین آمار جهانی پایگاه اطلاعاتی "worldometer" تا صبح امروز ۱۷۱ میلیون و ۴۶۸ هزار و ۷۵۸ نفر در جهان به ویروس کرونا ــ کووید۱۹ ــ مبتلا شده‌اند که از این تعداد، ۳ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۲۱ نفر جان خود را از دست داده‌اند.

از مجموع تعداد مبتلایان در جهان، تاکنون ۱۵۳ میلیون و ۷۶۶ هزار و ۶۵۲ نفر بهبود یافته و توانسته‌اند این بیماری را شکست دهند.

بیشتر بخوانید:

عبور شمار مبتلایان کرونا از ۱۷۱ میلیون نفر +جدول

کشور آمریکا با بیشترین تعداد مبتلایان در جهان با افزایش ۷۰ هزار و ۷۸ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۳۴ میلیون و ۱۱۳ هزار و ۱۴۶ نفر رسیده است؛ تاکنون ۶۰۹ هزار و ۷۶۷ آمریکایی مبتلا به کووید۱۹ در این کشور جان خود را از دست داده‌اند.

کشور هند پس از آمریکا در رده دوم جهان قرار دارد که با افزایش ۱۲۷ هزار و ۵۱۶ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۲۸ میلیون و ۱۷۵ هزار و ۴۴ مبتلا رسیده است؛ در این کشور تاکنون ۳۳۱ هزار و ۹۰۹ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشور برزیل به‌عنوان سومین کشور جهان با افزایش ۳۲ هزار و ۵۵۴ مبتلا در ۲۴ ساعت گذشته، به مجموع ۱۶ میلیون و ۵۴۷ هزار و ۶۷۴ مبتلا رسیده است؛ تاکنون ۴۶۲ هزار و ۹۶۶ نفر جان خود را بر اثر ابتلا به کرونا از دست داده‌اند.

کشورهای فرانسه، ترکیه، روسیه، انگلیس و ایتالیا نیز به‌ ترتیب با ۵ میلیون و ۶۶۷ هزار و ۳۲۴، ۵ میلیون و ۲۴۹ هزار و ۴۰۴، ۵ میلیون و ۷۱ هزار و ۹۱۷، ۴ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۳۳۹ و ۴ میلیون و ۲۱۷ هزار و ۸۲۱ نفر مبتلا در رده‌های چهارم تا هشتم جهان قرار گرفته‌اند.

همچنین کشورهای آرژانتین با ۳ میلیون و ۷۸۱ هزار و ۷۸۴ مبتلا و آلمان نیز با ۳ میلیون و ۶۸۹ هزار و ۹۱۸ نفر مبتلا در رده‌های نهم و دهم جهان قرار دارند.

از لحاظ تعداد بهبودیافتگان نیز کشورهای آمریکا، هند و برزیل به‌ترتیب با ۲۷ میلیون و ۸۶۳ هزار و ۸۴۰، ۲۵ میلیون و ۹۴۷ هزار و ۶۲۹ و ۱۴ میلیون و ۹۶۴ هزار و ۶۳۱ نفر بهبودیافته در رده‌های اول تا سوم قرار دارند.

جدول زیر آخرین تغییرات تعداد مبتلایان،‌ فوتی‌ها و بهبودیافتگان کرونا در سطح جهان را (مربوط به ۱ ساعت گذشته) نشان می‌دهد:

کرونا , کشور هند ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس