کد خبر 1225179
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۱
جزئیات برنامه‌های تبلیغاتی نامزد‌ها امروز سه شنبه ۱۱ خرداد

آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز سه شنبه ۱۱ خرداد در برنامه با دوربین شبکه یک که ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه پخش می‌شود، مهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

به گزارش مشرق، آیت الله سید ابراهیم رئیسی امروز سه شنبه ۱۱ خرداد در برنامه با دوربین شبکه یک که ساعت ۱۹:۱۵ دقیقه پخش می‌شود، مهمان خانه‌های مردم خواهد بود.

بر این اساس، محسن رضایی دیگر نامزد انتخاباتی ساعت یک بامداد مهمان شبکه جام جم خواهد بود، همچنین مستند شماره یک عبدالناصر همتی ساعت ۲۰ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

در این روز،  سعید جلیلی ساعت ۲۰:۳۰ دقیقه مهمان برنامه بدون تعارف شبکه دو سیما خواهد بود و سپس در برنامه گفتگوی ویژه خبری که ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه از همین شبکه پخش می‌شود حاضر خواهد شد.

برنامه رادیویی نامزدها: عبدالناصر همتی در ساعت ۷:۱۰ دقیقه در برنامه‌ای که از رادیو ایران پخش می‌شود حضور خواهد داشت همچنین محسن رضایی ساعت ۱۰ مهمان رادیو ایران خواهد بود و سعید جلیلی دیگر نامزد این دوره از انتخابات ساعت ۲۲:۴۵ دقیقه سومین مهمان انتخاباتی در رادیو ایران خواهد بود.

بر این اساس محسن مهرعلیزاده نیز امروز ساعت ۱۹ مهمان رادیو جوان خواهد بود و برنامه سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی ساعت ۹ صبح از رادیو اقتصاد برای مردم پخش خواهد شد

جزئیات برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها امروز سه شنبه ۱۱ خرداد

جزئیات برنامه‌های تبلیغاتی نامزدها امروز سه شنبه ۱۱ خرداد

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس