کد خبر 1224901
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۳
آغاز معامله واحدهای پالایشی یکم با نیم ساعت تاخیر

صندوق پالایش یکم، سومین روز معاملاتی هفته را در محدوده قیمتی منفی به پایان رساند و قرمزپوش به اتمام رسید و در پایان معاملات ارزش هر واحد آن نسبت به روز معاملاتی قبل به ۷۳ هزار و ۷۰ ریال رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در سومین روز از هفته دوم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ شاهد افت قیمت در نماد پالایش بودیم. امروز بر خلاف روزهای گذشته صندوق پالایشی یکم کاهشی بود و شتران و شبندر کاهش قمیت داشتند و شپنا و شبریز نزدیک به قیمت روز گذشته معامله شدند و تنها شپنا با تاثیر مثبت بر شاخص کل ظاهر شد و باز هم نماد پالایش بیشترین ارزش معاملات را به خود اختصاص داد و شپنا و شتران از نمادهای پرتراکنش بازار امروز بودند.

نماد شتران (شرکت پالایش نفت تهران) کاهش ۰.۳۷ درصد، نماد شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) افت ۱.۲۳ درصدی و شبریز (پالایش نفت تبریز) ۰.۹۹ درصد افت را تجربه کردند و تنها نماد پالایش نفت اصفهان شپنا (رشد ۲.۴۸ درصدی داشت.


ارزش پالایشی یکم ۱۰ خرداد ۱۴۰۰

امروز دوشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰ معاملات سهم پالایش قیمت پایانی هر واحد از پالایش یکم با افت ۲.۳۳ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۳۰۷ تومان معامله شد تا ارزش ۵۰۰ واحد از دومین ETF دولتی به ۳ میلیون و ۶۵۳ هزار و ۵۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از پالایش یکم با کاهش ۴.۶۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۷ هزار و ۱۳۳ تومان معامله شد.

این در حالی است که هر واحد از این صندوق به متقاضیان به قیمت ۱۰ هزار تومان و در مجموع ۵۰۰ واحد از آن به قیمت ۵ میلیون تومان فروخته شده بود.

ارزش روز پالایشی یکم در ۱۰ خرداد +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس