کد خبر 1224892
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۲
علت تاخیر در پرداخت وام سهام عدالت چیست؟

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز ۰.۹درصد افت داشت و در همین راستا ارزش سهام عدالت نیز ۰.۹ درصد کاهش یافت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس مسیر ابتدای هفته خود را تغییر داد و در مدار نزولی قرار گرفت بعد از سبزپوشی در ۴ روز متوالی، امروز سرخپوش شد، اما بعد از گذشت چند دقیقه از معاملات شاهد معکوس شدن روند بازار، جمع‌آوری صف‌های فروش و سبزشدن تعدادی از نمادها بودیم. اما در نیمه بازار دوباره روند حرکت بورس تغییر نمود و شاخص کل افت کرد. شاخص کل بورس تهران در پایان معاملات امروز دوشنبه ۱۰ خردادماه ۱۴۰۰ با کاهش ۱۰ هزار و ۹۶۳ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۴۵ هزار و ۹۷۰ واحد رسید.. امروز شاخص کل ۰.۹۵ درصد و شاخص هم‌وزن ۰.۶۶ درصد کاهش پیدا کرد که نشان می‌دهد شرکت‌های کوچک و بزرگ در کنار هم روند نزولی داشتند. امروز «فملی»، «فولاد» و «وبملت» نمادهای بزرگ بازار بودند که بیشترین تاثیر را در افت شاخص کل داشتند. در جدول پرتراکنش‌ترین نمادهای بورس شپنا صدرنشین است و غزر و برکت در رتبه‌های بعدی هستند. 

ارزش سهام عدالت چقدر شد؟

در پایان معاملات امروز بازار سهام، ارزش سهام عدالت به ۷ میلیون و ۲۶۶ هزار و ۳۰۷ تومان رسید که نسبت به دیروز ۰.۹ درصد معادل ۷۰ هزار و ۲۴۸ تومان کاهش داشت.
با احتساب این موضوع، ارزش ۶۰ درصد قابل فروش سبد ۵۳۲ هزار تومانی سهام عدالت به ۴ میلیون و ۳۵۹ هزار و ۷۸۴ تومان رسیده است.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۱۰خرداد +جدول

ارزش دارایکم چقدر شد؟

قیمت پایانی هر واحد از دارایکم با کاهش ۴.۰۵ درصدی نسبت به روز معاملاتی گذشته ۱۲ هزار و ۴۲۲ تومان معامله شد تا ارزش ۲۰۰ واحد از اولین ETF دولتی به ۲ میلیون و ۴۸۴ هزار و ۴۰۰ تومان کاهش پیدا کند. البته در معاملات روز جاری آخرین قیمت معامله شده برای هر واحد از دارایکم با کاهش ۵.۹۹ درصدی نسبت به روز معاملاتی قبل ۱۲ هزار و ۱۷۰ تومان معامله شد.

ارزش روز سهام عدالت و دارایکم در ۱۰خرداد +جدول

منبع:نبض بورس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صرفا جهت اطلاع IR ۱۷:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    به ریس جمهور ریسی بگید تمام سهام عدالت رو ازاد کنه
  • IR ۲۰:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    0 0
    گور بابای بورس سهمی که من دارم بعد از چند ماه منفی چند روز مسدود شده الان که باز شده ۴۰ درصد منفی یه جا زده . تو مملکتی که هر ماه چند درصد تورم داره سرمایه ما هی داره آب میشه حتی نمی تونیم بفروشیمش

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس