کد خبر 1224872
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۱۴۰۰/۰۳/۱۰

امروز سهامداران شرکت‌های فولاد امیرکبیر کاشان، سپنتا و تامین ماسه ریخته‌گری در بورس و معامله‌گران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری، بیمه دی و توکا رنگ فولاد سپاهان در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۱۰هزار و ۹۶۳واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۱۴۵هزار و ۹۷۰واحدبه کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۱۶۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۴هزار و ۲۳۷میلیارد تومان در بیش از ۴۹۰هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بر این اساس سهامداران شرکت‌های فولاد امیرکبیر کاشان، سپنتا و تامین ماسه ریخته‌گری بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های لیزینگ رایان سایپا، داروسازی فارابی و ذغالسنگ نگین طبس بیشترین افت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۱۴۷میلیون ورقه به‌ارزش ۶هزار و ۱۱۰میلیارد تومان در ۲۵۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۱۷واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۷۲۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های صنایع ماشین‌های اداری، بیمه دی و توکا رنگ فولاد سپاهان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری مسکن تهران، صنعتی مینو و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس