کد خبر 1224837
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۰۱

به گزارش مشرق محسن مهدیان در رشته توئیتی، ۸ پیشنهاد ساده برای دعوت به رای منتشر کرد و نوشت: 

یک/ فریاد بزنید؛

رای می دهم را فریاد بزنید. زیاد بودن را به رخ بکشید و به چشم بیاورید. ضدانقلاب می خواهد گرفتار مارپیچ سکوت شوید، احساس کنید در اقلیت اید و اعتماد به نفس تان را از دست بدهید و خودسانسور و ساکت شوید.

دو/ آدرس شوید

همه فکر و ذکرتان شود تبلیغ "راه هست". آدرس تغییر شوید. آدرس برون رفت از وضع موجود. هر نامزدی که راه حل داشت سردست بگیرید. فرق نمی کنید چه کسی. موضوعاتی را انتخاب کنید که به زندگی و سفره مردم نزدیک باشد. تلاش شب و روز ضدانقلاب تنها یک چیز است: بن بست است

سه/ افشاگر باشید

هرکس و هرجا که مردم را دعوت به رای ندادن کرد افشا کنید. کلیدواژه افشاگری نیز اینست: "دلسوز نیستند". هرکس با ژست دلسوزی گفت: "رای ندهید" حتما منافق است ولاغیر.

چهار/ غیرتی باشید

در تولید ادبیات غیرتی باشد. واژه های پرقدرت استفاده کنید. شل از انتخابات دفاع نکنید. مردم سالاری مثل خاک وطن است؛ حرمت دارد. ضدانقلاب تلاش می کند انتخابات را در ذهن تان رقیق کند تاذهن کمتر درگیر شود.

پنج/ یادآور گذشته باشید

خاطره این ۸سال را تداعی کنید. توضیح دهید که "اگر روحانی نبود" چنین وچنان نبویدم. مهمتر از یادآوری تلخی ها، علتها است. ضدانقلاب تلاش میکند این خاطرات تلخ را باخطای تعمیم به پای ساختار بنویسد. شما، علت خطاها را دقیق کنید و نقش دولت را تصریح کنید

 شش/تفاوت ها را نشان دهید

نامزدهای موجود یک تفکر ندارند. اختلاف ها معنا دارست. عادت کردیم در دوقطبی های تخیلی نامزد انتخاب کنیم. این خطاست. اختلاف ها را نشان دهید. کمک کنید مردم تفاوت سلایق را در رقابت موجود احساس کنند و نماینده خود را بیابند.

هفت/ آرای خاکستری را بیابید

آرای سیاه و ضدانقلاب را رها کنید. فقط اهل تردید و آرای خاکستری. بند دو و پنج برای این گروه است. از نزدیکان و دوستان و فامیل شروع کنید. 

هشت/ جانفدا بسازید

حلقه سخت تبلیغی بسازید. کسانی که برای مشارکت تلاش کنند.برای ایجاد انگیزه، مبانی مردم سالاری را در همین زمان کوتاه از زبان امامین انقلاب به اشتراک بگذارید. مهمتر از اصلحیت، جمهوریت است. رقیب اصلی نامزدجریان انقلاب، قهرمردم است. ایندوره برای مشارکت تراکت پخش کنیم

۸ پیشنهاد ساده برای دعوت به رای

۸ پیشنهاد ساده برای دعوت به رای

۸ پیشنهاد ساده برای دعوت به رای

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 4
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۵:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
    5 7
    شما همان طرفداران محمود احمدی‌نژاد نیستید که الان میگین کی بود کی بود من نبودم؟؟؟
    • IR ۱۶:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      0 3
      به تو چه؟
    • DE ۱۶:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      4 2
      شما طرفدار روحانی نیستید؟
    • IR ۱۶:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۰
      1 2
      به شما ربطی داره عایا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس