رای گیری انتخابات ریاست جمهوری سوریه تا ساعت 24 تمدید شد

کمیته عالی انتخابات سوریه اعلام کرد با توجه به استقبال گسترده مردم از انتخابات ریاست جمهوری ، زمان رای گیری برای این انتخابات تا ساعت ۲۴ چهارشنبه تمدید می شود.

به گزارش مشرق، در حالی کمیته عالی انتخابات سوریه زمان رای گیری را ۵ ساعت دیگر تمدید کرد که برخی شعبه های رای گیری همچنان با ازدحام جمعیت روبرو است .

رای گیری از ساعت هفت صبح شروع شده و قرار بود تا ساعت ۱۹ ادامه یابد .در بسیاری از شعبه های رای گیری مردم بسیار زودتر درآن مراکز حاضر شده بودند.یکی از مسئولان دانشکده پزشکی دانشگاه دمشق گفت، بسیاری از دانشجویان از ساعت ۰۶:۳۰ در محل رای گیری حاضر شده بودند.

محمود مرعی یکی از سه نامزد انتخابات ریاست جمهوری در مدرسه جودت الهاشمی دمشق رای خود را در صندوق انداخت و گفت، وی نامزد مخالفان دولت است و این نخستین بار در سوریه است که یک مخالف دولت نامزد به رقابت با نامزدهای دیگر می پردازد.

وی از سوری های خواست به پای صندوق های رای بروند و نامزد دارای بهترین برنامه برای کشور را انتخاب کنند.

بشار اسد رییس جمهوری کنونی سوریه و دیگر نامزد این انتخابات نیز همراه با اسماء اسد به شهرک دوما در ریف دمشق رفت و رای خود را در صندوق رای انداخت.

دوما یکی از مناطقی است که تروریست ها بیشترین حضور را در آن داشتند و بسیاری از خانه های آنجا به دلیل حضور تروریست ها و درگیری های روی داده ویران شده یا بشدت آسیب دیده است.

حضور بشار اسد در این منطقه دارای پیام های خاصی می تواند باشد ، از جمله اینکه امنیت در یکی از پرخطرترین نقاط سوریه حکمفرما شده است و همچنین مردم با استقبال خود از وی نشان دادند همچنان او را برای هفت سال آینده می خواهند.

بشار اسد گفت، این نخستین دیدار او از دوما پس از ازادسازی این منطقه است و در ادامه بازگشت این منطقه به آغوش سوریه را تبریک گفت.

عبدالله سلوم عبدالله سومین نامزد انتخابات ریاست جمهوری نیز در مرکز رای گیری مجلس نمایندگان در دمشق حاضر شد و رای خود را در صندوق انداخت.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۶
    6 3
    ساندیس هم بدین !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس