کد خبر 1222372
تاریخ انتشار: ۵ خرداد ۱۴۰۰ - ۰۹:۰۲
الکاظمی: تحقیقات خود درباره حوادث مربوط به تظاهرات میدان التحریر را آغاز خواهیم کرد

نخست وزیر عراق اعلام کرد که دولت تحقیقات شفاف خود درباره حقیقت آنچه که در لحظات اخیر تظاهرات میدان التحریر رخ داده است، آغاز خواهد کرد.

به گزارش مشرق، «مصطفی الکاظمی» نخست وزیر عراق در صفحه توئیتر خود نوشت: از آزادی تظاهرات مسالمت آمیز عراق حمایت کرده و دستورات سختگیرانه‌ای را برای محافظت از معترضان و خویشتندازی و ممانعت از استفاده از گلوله‌های جنگی به هر دلیلی صادر کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

آمریکایی‌ها زبانی جز زور برای ترک عراق نمی فهمند

به گزارش بغداد الیوم، الکاظمی افزود: امروز تحقیقات شفاف خود درباره حقیقت آنچه در لحظات اخیر تظاهرات میدان التحریر رخ داده است، آغاز خواهیم کرد. تأمین امنیت مسئولیت همگان است و همه باید در حفظ آن تلاش کنند.

از سوی دیگر، ستاد اطلاع رسانی نظامی ارتش عراق اعلام کرد که فرمانده کل نیروهای مسلح تحقیقات فوری خود به ریاست فرماندهی عملیات مشترک و همکاری نیروهای دو وزارتخانه دفاع و کشور برای انجام تحقیقات درباره ابهامات رویدادهای تظاهرات روز ۲۵ ماه جاری میلادی و شناسایی عاملان و مجازات آنها آغاز خواهد کرد.

بغداد روز سه شنبه شاهد برگزاری مجدد اعتراضات بود که به دنبال آن شماری از معترضان و نیروهای امنیتی در درگیری با یکدیگر زخمی شدند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    ای کاش برگرده (:

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس