کد خبر 1212303
تاریخ انتشار: ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۰:۲۱
باند سارقان کابل شبکه توزیع برق "انار" کرمان منهدم شد + تصاویر

فرمانده انتظامی شهرستان انار از انهدام باند سارقان سیم و کابل شبکه هوایی توزیع برق این شهرستان خبر داد.

به گزارش مشرق، باند ۳ نفره سارقان سیم و کابل شبکه هوایی توزیع برق شهرستان انار با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی و عملیاتی پلیس آگاهی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌های این شهرستان منهدم شد.

سرهنگ رضا خلیلی‌نژاد فرمانده انتظامی شهرستان انار با بیان اینکه این باند سرقت کابل و سیم شبکه هوایی برق مدت شش ماه در این شهرستان اقدام به سرقت سیم‌های شبکه برق این شهرستان می‌کردند اظهار داشت: این سارقان با سرقت سیم و کابل هوایی خسارت زیادی به شبکه توزیع برق شهرستان انار زدند.

وی بیان کرد: با تلاش شبانه روزی و کار اطلاعاتی و عملیاتی همکاران ما در پلیس آگاهی، کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها موفق شدیم این باند سرقت سیم و کابل برق را در شهرستان انار منهدم کنیم.

فرمانده انتظامی شهرستان انار با عنوان اینکه سارقان این باند ۳ نفر هستند که تا کنون به سرقت بیش از ۴ هزار متر سیم و کابل هوایی در این شهرستان اعتراف کردند گفت: ارزش ریالی سیم و کابل سرقت شده تاکنون ۵ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه برابر برآورد کارشناسان اداره برق تا کنون نزدیک به ۱.۵ میلیارد تومان به شبکه هوایی شهرستان انار خسارت وارد شده است افزود: در حال حاضر در حال انجام تحقیقات بعدی هستیم تا اعترافات این سارقان در سایر شهرستان‌ها و کل مجموعه استان انجام شود.

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

استان کرمان ,

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • FR ۰۳:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    4 0
    این باند رو با ار پی چی منهدم کردین؟
  • IR ۰۷:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    1 1
    عجب چرا نجومی بگیرا با برق خشک نمیشن.سرطان اصلاحات؟!
  • IR ۱۴:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    2 0
    درود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس