کد خبر 1222129
تاریخ انتشار: ۴ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۰
واکسن کرونا نمایه واکسن نمایه

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام از تولید ۴ تا ۵ میلیون دوز واکسن کرونا تا ۱.۵ ماه آینده خبر داد و گفت: تصور می‌کنیم در خرداد ماه بتوان واکسیناسیون عمومی با تولیدات ستاد اجرایی فرمان امام انجام داد.

به گزارش مشرق، محمد مخبر امروز در حاشیه مراسم آغاز برنامه‌های حمایتی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام از دانش‌آموزان بازمانده از تحصیل درباره آخرین وضعیت تولید و تأمین واکسن کووایران برکت، اظهار کرد: فاز سوم تقریباً به ۵۰ درصد کار خود رسیده و تولید در حال انجام است که تولیدات را انبار می‌کنیم تا پس از صدور اجازه از سوی وزارت بهداشت، تولیدات را برای تزریق در اختیارشان قرار دهیم‌.

ببینید:

عکس/ واکسیناسیون افراد بالای ۷۰ سال در اصفهان

وی افزود: فاز یک، دو و سه انجام گرفته و نتایج بسیار خوب بوده است؛ تصور می‌کنیم در خرداد ماه بتوان واکسیناسیون عمومی با تولیدات ستاد اجرایی انجام داد.

رئیس ستاد اجرایی فرمان امام درباره میزان واکسن تولیدشده گفت: حدود ۸۰۰هزار تا یک‌میلیون دوز واکسن تولید شده است‌ و به‌دلیل اینکه هنوز اجازه مصرف عام داده نشده است ما سرعت تولید را قدری کم کردیم چون انبار کردن و نگه‌داری آن موضوع خاصی است اما امکانات تولید به‌خوبی فراهم شده است و طی یک تا ۱.۵ ماه آینده می‌توانیم ۴ تا ۵ میلیون دوز واکسن را تحویل دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • IR ۲۱:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    10 0
    ۶ ماهه دارین اعلام میکنین،با خودتون چند چندین
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    0 0
    هفت شهر عشق را عطار گشت ما هنوز اندر پس یک کوچه ایم به نظر با پیان اپیئمی کرونا این ستاد بتواند 10000هزار واکسن کو در ایران برکت را تحویل بده افرین به این همه اعتماد به نفس که نه پررویی و وقاحت بی پایان
  • من IR ۰۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۵
    3 0
    بله ی نفر می گفت کاری می کنیم جهان حیرت زده بمونه هنوز نتونستید کاری کنید اول عمل کنید بعد بگید
  • مهدیس IR ۲۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۰
    0 0
    ازبهمن ۹۹تاالان فقط دکتراو۷۰ساله هاپس بقبه مردم چی اوناانسان نیستن فقط میگیدمراعات تابه کی؟؟؟ بجای وعده الکی عمل کنید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس