ازسر گیری کنسرت‌های آنلاین/ صدور مجوز ۲۱۱ تک آهنگ و ۶ آلبوم - کراپ‌شده

مجموعه کنسرت‌های آنلاین با نام «برخطِ ماه و نوا» توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

به گزارش مشرق، مجموعه کنسرت‌های آنلاین با نام «برخطِ ماه و نوا» توسط انجمن موسیقی ایران و با حمایت بنیاد رودکی برگزار می‌شود.

این فصل از برنامه‌ها در سه دوره توسط انجمن موسیقی ایران برنامه‌ریزی و به صورت ماهیانه اجرا خواهد شد.

ازسر گیری کنسرت‌های آنلاین/ صدور مجوز ۲۱۱ تک آهنگ و ۶ آلبوم

گونه‌های مختلف  موسیقی از جمله موسیقی دستگاهی،نواحی و کلاسیک غربی در این دوره در جدول برنامه‌ها گنجانده شده‌اند تا از حداکثر ظرفیت هنرمندان موسیقی در سه دوره برگزاری استفاده شود.

مجموعه کنسرت‌های آنلاین در ماه‌های خرداد، تیر و مرداد ۱۴۰۰ طبق جدول‌های اجرایی پخش خواهند شد.

پیش از این اولین دوره مجموعه کنسرت‌های آنلاین موسیقی دستگاهی به مدت پنج شب از ۱۶ تا ۲۰ مردادماه با تمرکز بر موسیقی با کلام در سالن رودکی، اولین دوره کنسرت آن لاین موسیقی نواحی ایران از ۲۳ تا ۲۶ مرداد ماه کنسرت در بازار بزرگ ایران و دومین دوره کنسرت‌های آنلاین موسیقی ایرانی روزهای ۲۷ تا ۳۰ آذرماه سال ۱۳۹۹ در تالار رودکی برگزار شد و مورد استقبال مخاطبین این نوع از موسیقی قرار گرفت.

***************************

اعطای نشان درجه یک هنری به سیمون آیوازیان

ازسر گیری کنسرت‌های آنلاین/ صدور مجوز ۲۱۱ تک آهنگ و ۶ آلبوم

نخستین جلسه شورای نظارت بر آموزشگاههای آزاد موسیقی در سال جدید با حضور اعضای شورا و اعطای  نشان درجه یک هنری به آیوازیان، یکشنبه دوم خردادماه برگزار شد.

در ابتدای این جلسه با حضور سید مجتبی حسینی، معاون امور هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی لوح درجه یک هنری سیمون آیوازیان هنرمند موسیقی و عکاس که از شورای ارزشیابی هنرمندان، نویسندگان و شاعران است، به این هنرمند اعطا شد.

در جلسه شورای نظارت بر آموزشگاههای آزاد موسیقی، آزمون چهار متقاضی دریافت مجوز آموزشگاه برای تهران برگزار شد و ۱۱ پرونده افراد متقاضی برای دریافت مجوز آموزشگاههای موسیقی در استان ها ارزیابی شد.

جلسه نظارت بر آموزشگاههای آزاد موسیقی با حضور داود گنجه ای، سیمون آیوازیان، احمد صدری، کیاوش صاحب نسق، حسن ریاحی، محمد اله یاری(مدیرکل دفتر موسیقی) و علی اکبر صفی پور، مدیرکل دفتر برنامه ریزی و آموزش های هنری برگزار شد.

*******************

صدور مجوز ۲۱۱ تک آهنگ و ۶ آلبوم

ازسر گیری کنسرت‌های آنلاین/ صدور مجوز ۲۱۱ تک آهنگ و ۶ آلبوم

دفتر موسیقی معاونت هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در هفته‌های سوم و چهارم اردیبهشت‌ماه مجوز ۲۱۱ تک‌آهنگ و شش آلبوم را صادر کرد.

 این آثار شامل سه آلبوم موسیقی نواحی و تلفیقی و سه آلبوم موسیقی سنتی و همچنین ۲۱۱ تک آهنگ، شامل موسیقی پاپ (۱۷۲)، سنتی (۵)، کلاسیک (۱)، نواحی (۱۰) و تلفیقی(۲۳) است. 

آلبوم‌های سنتی «گلبانگ شوردشت شمال» و «نوای نو بانگ جوان» و همچنین آلبوم «مرجانی» که یک آلبوم فولکلور آذربایجانی است از جمله آثاری است که در هفته‌های سوم و چهارم اردیبهشت ماه از دفتر موسیقی مجوز گرفته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس