مسجدالأقصی

وزارت خارجه اردن تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی و بازداشت تعدادی از کارکنان اداره اوقاف قدس را محکوم کرد.

به گزارش مشرق، «ضیف الله الفایز» سخنگوی رسمی وزارت خارجه اردن تأکید کرد که اقدامات پلیس و نیروهای ویژه رژیم صهیونیستی در مسجدالأقصی اقدامی خطرناک، تحریک‌آمیز و مردود است.

الفایز گفت که این اقدامات نظامیان صهیونیست چالشی برای تلاش‌های بین‌المللی جهت دستیابی به آتش‌بس و توقف خشونت در قدس و دیگر اراضی اشغالی است.

طبق گزارش وبگاه «عمون» اردن، سخنگوی وزارت خارجه اردن درباره عواقب استمرار این تجاوزات هشدار داد و تأکید کرد که رژیم اشغالگر بایستی به مسئولیت خود مطابق با قانون بین‌المللی پایبند باشد.

الفایز از مسئولان رژیم صهیونیستی خواست تا تجاوزات در مسجدالأقصی را متوقف کرده و به وضعیت قانونی، تاریخی و اداره اوقاف قدس و امور مسجدالأقصی احترام بگذارند.

وی جامعه جهانی را به مسئولیت‌پذیری برای ملزم کردن اسرائیل به توقف تجاوزات خود در قدس و دیگر اراضی اشغالی فلسطین فراخواند. صبح امروز (یک‌شنبه ۲۳ می)، با گذشت تنها دو روز پس از اعلام آتش‌بس میان رژیم صهیونیستی و مقاومت فلسطین در نوار غزه، ده‌ها شهرک‌نشین صهیونیست با حمایت نظامیان این رژیم به صورت غیرقانونی وارد مسجدالاقصی شدند. نظامیان اشغالگر چهار کارمند مسجدالاقصی را دستگیر کردند. ظهر  و بعد از ظهر امروز نیز شمار دیگری از شهرک‌نشینان به صورت غیرقانونی وارد صحن‌های مسجدالاقصی شدند

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر IR ۲۰:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    1 1
    ماشالاه به اردن که مثل بعضی از این کشورک های عربی متزلزل نیست
    • IR ۲۰:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      2 0
      البته فقط در حد زبان! حتی حاضر به اخراج سفیر اسراییل نیست
  • IR ۰۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 0
    یه کم اسلحه بهشون بده، محکوم کردن دیگه بی تاثیر است. مردم اروپا محکوم کنند یه حرفی، شما که هم مرز این مردم مظلوم هستید بیانیه می دهید؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس