کد خبر 1221001
تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۱

به گزارش مشرق محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: از آقایان جهانگیری، لاریجانی، پزشکیان، آخوندی، شریعتمداری، هاشمی و... بقیه نامزد های همسو، انتظار می رود بعد از صدها حمله ای که علیه آسیاب های بادی و دشمنان موهوم ترتیب می دهند، چند دقیقه نفس تازه کنند و اگر صلاح بود، کمی هم به مشکلاتی که ائتلاف متبوع آنها برای مردم درست کرده، بپردازند.

مردم، این روزها کمتر می شنوند -بلکه اصلا نمی شنوند- که نامزدهای طیف مدعی اعتدال و اصلاحات، ولو در حد چند جمله تشریفاتی، به ریزش های روزانه چند ده هزار واحدی بورس، یا دستورهای دولتی برای گرانی چند باره کالا های اساسی، و گرانی های لجام گسیخته دیگر بپردازند.

انگار نه انگار که بلا نسبت، خود را نامزد انتخابات وانمود می کنند؛ و هر نامزدی لاجرم، باید درباره مشکلات مردم حرف بزند و عملکرد دولت مستقر را نقد کند. طوری شب ها در کلاب هاوس و گعده ها و دور همی های مشابه، حرف می زنند که انگار سال ها نبوده اند و تازه از مریخ آمده اند، یا درباره مریخ حرف می زنند!

انگار نه انگار که هشت سال، پشت کج رفتاری های یک مدیریت پر ادعا و بد عمل ایستادند و حالا نتایج گزنده آن سوء مدیریت، به جان معیشت مردم افتاده است!

 همچنان در خیال حرف می زنند و در خلا می تازند و سودای انتخابات هم در سر می پزند، بی آن که لا اقل یک عذرخواهی خشک و خالی بکنند، یا دست کم، قول تغییر مسیر و اصلاح رفتار بدهند. باز هم هر طور که صلاح می دانند؛ ولی اگر نامزد نهایی آنها درانتخابات توسط مردم عقوبت شد، بدانند از کجا خورده اند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۳:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 0
    وقتی خیالشون راحته که بابت خرابکاری محاکمه نمی شن چه لزومی داره بابت فشارهای اقتصادی و مشکلات ذره ای نگرانی به خودشون راه بدن یا حتی در موردش حرف بزنن؟ هر کاری دلشون بخواد می کنن، غیر از اینه؟ تا حالا کسی بازخواستشون کرده؟ نه. برای چی باید در مورد بورس یا هر چیزی نگران باشن؟
  • IR ۱۴:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    3 0
    احسنت آقای ابمانی مثل اکثر اوقات تصویر واضح و از واقعیات ارائه کردند،کسانی که از سی سال قبل باید در محبس باشند بعد از این همه خیانت و تخریب و چپاول اموال عمومی،مدعی چه هستند،ملت ایران چه بدهی به مافیای یهودی بهایی اقتصادی سیاسی دارند؟ بعد از این همه کم کاری که توسط سیاست بازان عیاش انجام شده چه کسی این توهم را از سر مافیای یهودی بهایی خواهد پراند؟ اولا که اسلام هیچ مالکیتی برای این گروهک محارب به رسمیت نمیشناسد دوما تا چوب تر نباشد متوهمان دست از اوهام و خیالاتشان بر نمی دارند.
  • IR ۱۴:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 0
    اون که میگه برادرم به من ربطی نداره اون یکی دامادش ..... چه توقعی ازشون هست؟
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    2 0
    اینها خودشان رابه خریت زدند!اما انهایی که طرفدار ایشان هستند نمی توان در موردشان چه نسبت داد؟!
  • حسام IR ۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    0 3
    جناب ایمانی نامزدهای انسو آیا حرفی نمیخواهند در خصوص تورم و بورس بزنند شما فکر کنید اصلاح طلبها جملگی منفور و ملعون در نزد مردمند و همه محکومند به شکست ! بسم الله حالا اگر کوبیدن اصلاحطلبها تمام شده دوستان همسو با شما بفرمایند برای حل تورم چکار میخواهند بکنند ؟؟؟ برای بورس چکار میکنند ؟؟ اشتغال را چکار میکنند ؟؟؟ اینکه مدام طرف مقابل را بکوبید اما از خودتان هیچ طرح و برنامه ای ندهید اصلا منطقی و درست نیست !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس