جشن پیروزی‌ غرور آفرین جبهه مقاومت در نبرد غزه

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور با تاکید بر وحشت صهیونیست‌ها بعد از جنگ غزه گفت: جبهه مقاومت در طول چند دهه اخیر در زمینه اقدامات ضد صهیونیستی کارهای گسترده‌ای انجام داده است.

به گزارش مشرق، محمدحسن آصفری  نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس، با اشاره به زمین‌گیر شدن صهیونیست‌ها طی جنگ ۱۲ روزه و شکست فاحش آنها از اهالی غزه اظهار داشت: امروز وعده‌وعیدهایی که رژیم صهیونیستی به مردمش طی فراخوانی که ۴۰ سال پیش داده بود که هر جای دنیا آنها در امنیت به سر می‌برند قابل تحقق نیست و آنها در این فراخوان به دنبال توسعه سرزمین‌های اشغالی بودند و فکر می‌کردند با جمع کردن جمعیت از نقاط مختلف جهان می‌توان یک کشور ایجاد کرد و برای خود رسمیت به دست آورد.

ببینید:

عکس/ تظاهرات در پایتخت آلمان در همبستگی با فلسطینیان

وی افزود: صهیونیست‌ها برای اینکه به سرزمین‌شان رسمیت ببخشند دست به هر جنایتی می‌زدند و در این زمینه از نسل‌کشی گرفته تا به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان فروگذار نکرد. البته متأسفانه دنیا هم در قبال این جنایت‌ها ساکت بود. 

 نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: استراتژی حضرت امام خمینی (ره) در زمینه نام‌گذاری روز قدس و حمایت رسمی جمهوری اسلامی از انتفاضه مردم فلسطین باعث شد که انسجام و اتحاد ویژه‌ای بین کشورهای اسلامی علی‌رغم مخالفت برخی دولت‌ها ایجاد شود و عملاً ملت‌های مسلمان اعتراض‌شان را علیه صهیونیست‌ها منسجم‌تر نشان دادند.

بیشتر بخوانید:

رجز خوانی «گانتس» بعد از شکست در جنگ غزه

آصفری خاطرنشان کرد: جبهه مقاومت در طول چند دهه اخیر در زمینه اقدامات ضد صهیونیستی کارهای گسترده‌ای انجام داده و این اقدامات فراتر از سرزمین‌های فلسطینی بوده و گسترده‌تر از آن بوده است و عملاً محور مقاومت علیه صهیونیست‌ها اتحاد ویژه‌ای پیدا کرده است. 

نماینده اراک در مجلس گفت: ملت‌های مسلمان هم‌اکنون آمادگی ویژه‌ای برای مقابله با صهیونیست‌ها، جنایت‌های آنها  و اقدامات خبیثانه‌شان دارند و عملاً وحشت خاصی بر پیکر صهیونیست‌ها به وجود آمده و در همین راستا محور مقاومت  فلسطینی‌ها روحیه مطلوبی پیدا کرده‌اند و صهیونیست‌ها دچار تزلزل و سستی شده‌اند.

وی افزود: پیروزی مردم مظلوم غزه در جنگ ۱۲ روزه نشان داد که صهیونیست‌ها سست‌تر از آنچه نشان می‌دهند هستند و عملاً آنها در این رویارویی زمین‌گیر شده و گروه‌های مقاومت آنها را به خاک و خون کشیدند.

 نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت:‌ فلسطینیان هم‌اکنون به سلاح‌های پیشرفته دسترسی دارند و دوران بزن، بمان و در رو صهیونیستی‌ها تمام شده است. این در حالی است که سلاح فلسطینی‌ها فقط سنگ بوده ولی اکنون تمام نقاط سرزمین‌های اشغالی و صهیونیستی در تیررس موشک‌های مختلف است.

آصفری گفت: رژیم صهیونیستی در جنگ غزه نشان داد که ناتوان‌تر از قبل شده و دیگر حتی توانایی رو در رویی با سنگ‌ها را هم ندارد.  هرچند که فلسطینی‌ها با این سنگ‌ها ۶۰ سال است که مقابل صهیونیستی‌ها ایستاده‌اند.

وی افزود: مردم غزه و گروه‌های مقاومت فلسطینی هم‌اکنون به موشک‌های نقطه‌زن و دوربرد دست پیدا کرده‌اند و ترس و وحشت خاصی در بین رژیم صهیونیستی وجود دارد و صهیونیست‌ها و آمریکایی‌ها متوجه شدند که اقداماتی نظیر ایجاد سفارتخانه در بیت‌المقدس نمی‌تواند برای‌شان امنیت ایجاد کند و حتی به رسمیت شناختن رژیم صهیونیستی توسط برخی دولت‌های خود فروخته عربی هم نمی‌تواند به این رژیم تنفس مصنوعی بدهد. 

 نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: پیروزی جنگ ۱۲ روزه که بعد از جنگ‌های ۳۳، ۲۲ و ۱۱ روزه نشأت گرفته از انسجام، مقاومت و اتحادی است که بین مردم فلسطین بدون کمک از کشورهای عربی به وجود آمده است.

آصفری اظهار داشت: پیروزی اهالی غزه در جنگ ۱۲ روزه منجر به روسیاهی برای اتحادیه عرب شد چرا که آنها هیچ اقدام اعتراضی علیه صهیونیست‌ها به دلیل جنایت‌هایشان نداشتند و حتی سازمان ملل متحد هم هیچگونه اعتراض، بیانیه و محکومیتی علیه جنایت‌های صهیونیست‌ها و کودک کشی اسرائیلی‌ها نداشت.

وی افزود: مردم فلسطین بدون کمک کشورهای عربی و سازمان‌ها و نهادهای بین‌المللی پوزه رژیم صهیونیستی را در جنگ ۱۲ روزه به زمین مالیدند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس