فساد در دوبی

امارات به عنوان یکی از مشهورترین مراکز فساد در جهان طی دوره اخیر و به ویژه پس از سازش با اشغالگران قدس با شیب تندی در مسیر فحشا حرکت می‌کند.

سرویس جهان مشرق _ «گردشگری جنسی» در کشورهایی که روسپیگری در آن‌ها قانونی است، از سال‌های دور تاکنون پدیده‌ای رایج بوده است. در بسیاری از کشورها، به ویژه کشورهای مذهبی، روسپی گری یکی از مسائلی است که توسط دولت ممنوع شده است؛ چه روسپی ها در مکان‌های بسته باشند و چه در مکان‌های عمومی.
روسپی‌گری یکی از جرم‌های ضد شرافت انسانی و یا اخلاقیات و قانون نیز محسوب می‌شود، به هر حال واقعیت این است که روسپی‌گری به شکلی پنهانی در تمام دنیا به کار خود ادامه می‌دهد.

در هر شهر دنیا، مکان‌هایی وجود دارد که آشکارا برای روسپی گری به کار می‌روند. اگرچه شهروندان می‌دانند روسپی‌گری ممنوع است اما در مورد وجود چنین مکان‌هایی سخنی به میان نمی‌آورند زیرا به دنبال دردسر نیستند. بنابراین این گردشگری جنسی تا کنون به رشد خود ادامه داده است.

کشورهای تایلند، رومانی، ژاپن، دانمارک، ایتالیا، آلمان، نروژ، اسپانیا، فنلاند، هلند، کانادا و ... کشورهایی هستند که در گردشگری جنسی شهرت و سابقه‌ای طولانی در این زمینه دارند. سرزمین‌های اشغالی تحت حاکمیت رژیم جعلی اسرائیل نیز به ویژه از دهه گذشته لقب مرکز فساد دنیا را به خود اختصاص داده‌ که روسپیگری در این رژیم یک کار قانونی به حساب می‌آید و فحشا را جزو جاذبه‌های گردشگری خود معرفی می‌کند. حدود ۲۸۰ خانه فساد در تل‌آویو مشغول به فعالیتند که همین امر اسرائیل را به یکی از ۱۰ مکان دارنده بیشترین تعداد خانه فساد تبدیل کرده است. درواقع تل‌آویو یکی از ۴ مکان اول دنیا از لحاظ تعداد روسپی است و سالانه ۳ تا ۵ هزار روسپی به سرزمین‌های اشغالی قاچاق می‌شوند.

امارات چگونه تبدیل به بزرگترین مرکز فحشا در جهان شد؟ +تصاویر

به گزارش سازمان مبارزه با قاچاق انسان، تعداد صهیونیست‌هایی که به خانه‌های فساد می‌روند ماهانه به یک میلیون نفر می‌رسد. میزان تقاضای فساد آنقدر در سرزمین‌های اشغالی به ویژه تل‌آویو افزایش یافته است که قاچاقچیان رو به دخترها و زنان صهیونیست آورده‌اند تا بتوانند خانه‌های فساد را پر کنند.

امارات چگونه تبدیل به بزرگترین مرکز فحشا در جهان شد؟

اما یکی از کشورهای مشهور در زمینه تجارت فساد و فحشا که از دهه‌های گذشته نام آن بر سر زبان‌ها افتاد و مقصد گردشگران جنسی از سراسر جهان محسوب می‌شود، امارات متحده عربی است که ظاهرا روسپیگری را غیرقانونی اعلام کرده بود؛ اما اکنون شرایط به گونه دیگری است. این امر به ویژه پس از انجام توافق عادی‌سازی میان این کشور و رژیم صهیونیستی که با سیل عظیم ورود صهیونیست‌ها به دبی همراه بود کاملا مشهود شد؛ جایی که گردشگران اسرائیلی به اذعان خود صرفا با هدف تفریح در مراکز فساد راهی امارات می‌شوند.

روسپی‌گری آزادانه در دبی

در این میان دبی به عنوان یکی از بارزترین جاذبه‌های توریستی امارات، مهم‌ترین کانون فحشا و فساد در این کشور محسوب می‌شود که خدمات متعددی در این زمینه در اختیار گردشگران قرار می‌دهد.  دبی در طول چند سال اخیر از یک روستای سنتی به کانون مالی و گردشگری خلیج فارس با ‌مالیات‌های پایین تبدیل شده و به مکانی بسیار جذاب برای تفریحات شبانه در مقایسه با سایر ‌کشورهای خلیج فارس بدل گشته است. ‌بارهای واقع در دبی سرشار از مردانی است که در حال نوشیدن ‌مشروبات الکلی هستند یا زنانی که دامن های کوتاه بر تن می کنند. ‌
تجارت زنان و دختران در بین تجار اماراتی به یک امر متداول تبدیل شده و هر روز اخبار متفاوتی در این خصوص به گوش می رسد.

امارات چگونه تبدیل به بزرگترین مرکز فحشا در جهان شد؟ +تصاویر

یکی از نکات جالب در این زمینه آن است که روسپی‌ها در دبی مجوز اقامت دارند، این درحالی است که مسئولان اماراتی، فعالان حقوقی را که خواستار آزادی و تغییر در این کشور هستند به زندان می اندازند و تابعیت آنها را لغو می کنند.

شاهکار جدید حاکمان امارات؛ حذف قانون مجازات زنا

اوایل نوامبر ۲۰۲۰ امارات متحده عربی اعلام کرد که پس از بازنگری اساسی در قوانین اسلامی، برخی ممنوعیت‌ها در حوزه آزادی‌های شخصی از جمله مصرف مشروبات الکلی و زندگی مشترک بدون ازدواج را لغو می‌کند و قتل‌های ناموسی جرم تلقی می‌شوند. در قوانین جدید، شهروندان ۲۱ سال به بالا می‌توانند مشروبات الکلی بفروشند یا مصرف کنند و قوانین مربوط به جریمه و مجازات مشروب‌خواری لغو می‌شود. این درحالی است که پیش از این فروش مشروب در باشگاه‌های شبانه و ساحلی این کشور آزاد بود ولی شهروندان برای در اختیار داشتن این نوع مشروبات نیازمند مجوز بودند.

امارات چگونه تبدیل به بزرگترین مرکز فحشا در جهان شد؟ +تصاویر

حذف قانون «زنا» و صدور مجوز برای زندگی مشترک بدون ازدواج که اصطلاحا به عنوان «ازدواج سفید» شناخته می‌شود یکی دیگر از مظاهر تابوشکنی‌های امارات برای ترویج فساده بوده است. بر اساس قانون جدید زوج‌های اماراتی بدون ازدواج می‌توانند زندگی مشترک را زیر یک سقف آغاز کرده و از حقوق قانونی برخوردار باشند. همچنین روزنامه تایمز در آوریل سال جاری میلادی گزارش داد که قانون مجازات زنان به دلیل بارداری بدون ازدواج در امارات لغو شده است و بدین ترتیب زنانی که در امارات به صورت غیرشرعی باردار می‌شوند دیگر مجبور به فرار از کشور یا سقط جنین نیستند.

فرزندان نامشروع در امارات شناسنامه دریافت می‌کنند

علاوه بر آن امارات در صدد تصویب قانونی برای فرزندان متولد شده از روابط نامشروع است تا از حقوق قانونی برخودار باشند. بر این اساس پدر و مادر این فرزندان در حالی که ازدواج رسمی خود را ثبت نکرده‌اند می‌توانند برای آنها شناسنامه دریافت کنند. «حبیب الملا» وکیل برجسته اماراتی در دبی در این خصوص گفت، شما دیگر نیازی به ارائه سند ازدواج ندارید و تنها باید درخواست دریافت شناسنامه برای فرزند خود بدهید.

کاربران اماراتی در شبکه‌های اجتماعی با ابراز انزجار از این تغییرات در کشورشان آن را یک رسوایی بزرگ توصیف کردند.

دبی؛ میزبان کنفرانس هم‌جنسگرایان در شب‌های قدر؟

مدتی بعد از این تغییرات، در ژانویه ۲۰۲۱ بود که شیخ نشین دبی میزبانی کنفرانس بین المللی درباره همجنسگرایان را در ۲۴ و ۲۵ ماه مبارک رمضان بر عهده گرفت.

این اتفاق بازتاب زیادی در رسانه‌های اجتماعی داشت و کاربران عرب زبان را خشمگین کرد. «خالد الطرعانی» یک کاربر عرب با انتشار توئیتی گفت: من متوجه می‌شوم امارات که در نهایت اخلاص و صمیمیت با رژیم اشغالگر عادی‌سازی کرده می‌تواند میزبان کنفرانس همجنسگرایان باشد؛ اما نمی‌فهمم چرا در ماه رمضان و چرا در شب‌های قدر؟

امارات چگونه تبدیل به بزرگترین مرکز فحشا در جهان شد؟ +تصاویر

مجله “LGBTQ Nation”  در این زمینه اعلام کرد که امارات متحده عربی به شکل سنتی با موضوع همجنسگرایی مشکل داشت و قوانین سخت گیرانه ای در این زمینه تصویب کرده بود اما مسئولان این کشور تصمیم گرفتند نظام حقوقی خود را جهت هماهنگی با کشورهای دیگر تغییر دهند.

بزرگترین جشنواره «آب جو» در دبی

روزنامه آلمانی «بیلد» اخیرا گزارش داد که امارات در حال آماده سازی برای میزبانی از معروفترین جشنواره آبجو در جهان است  و احتمالاً این جشنواره امسال به جای مونیخ در دبی برگزار شود. بر اساس این گزارش این جشنواره از 7 اکتبر ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و تا مارس سال آینده در دبی ادامه خواهد داشت. این جشنواره شامل بزرگترین بار در جهان است و افراد می‌توانند تا چندین ماه از انواع نوشیدنی‌های الکلی همراه با تفریحات جنسی در این جشنواره استفاده کنند.

 رسانه‌های آلمانی اعلام کردند، این رویداد به تقلید از جشنواره اصلی آبجو در مونیخ شامل حدود ۳۲ غرفه آبجو، یک چرخ و فلک غول پیکر و حتی یک ماکت از مجسمه معروف بایرن است که در محوطه این جشنواره در مونیخ قرار داده می‌شود. همچنین قرار است طولانی ترین بار آبجو در جهان به طول ۶۰ متر در این جشنواره ارائه شود.

شیب تند فساد در امارات پس از عادی‌سازی با اشغالگران

اما فساد و بی‌بند و باری در امارات که از مدت‌ها پیش در ابعاد مختلف گسترش یافته بود، از زمان امضای توافق عادی‌سازی میان امارات و رژیم اشغالگر صهیونیستی با شیب تندی در حال حرکت است و صهیونیست‌ها دبی را مکانی جذاب برای هر نوع تفریح خارج از چارچوب اخلاقی می‌دانند.
مدت کوتاهی پس از علنی شدن روابط ابوظبی و تل‌آویو، درهای مراکز فحشا در دبی به روی اسرائیلی‌ها باز شد و رسانه‌های صهیونیستی شروع به انتشار گزارش‌های متعدد از زبان گردشگران اسرائیلی در دبی کردند که با هیجان بالایی از اقدامات غیراخلاقی خود در خیابان‌ها و هتل‌های دبی می‌گفتند.

روزنامه صهیونیستی «یدیعوت آحارانوت» در این زمینه با انتشار گزارشی نوشت: پشت پوسترهای طراحی شده برای سفر گردشگری به وبی، یک حقیقت تاریک نهفته است، این حقیقت که مردان اسرائیلی هدف جدیدی را برای مسافرت های بی بند وبارانه خود یافته اند و با این کار خود توانسته اند رونق جدیدی به صنعت روسپیگری در این نقطه از جهان بدهند.  اکثر اسرائیلی‌ها نه برای تجارت و نه حتی برای گردشگری و دیدن صحرا به دبی نمی‌آیند بلکه هدف اول و آخر آنها فحشا است که امارات برایشان فراهم کرده است.

این روزنامه در گزارش دیگری با عنوان « اینجا دبی است … بزرگترین فاحشه خانه جهان» نوشت، آنچه اتفاق می افتد توافق نامه های صلح با امارات متحده عربی، دبی را به مقصدی هیجان انگیز و عجیب برای جوانان اسرائیلی تبدیل کرده است، آنچه در پشت این تصاویر اتفاق می افتد، مقصد گردشگری جنسی، تشریفات و مهمانی های جنسی مردانی است که با هزاران دلار از اسرائیل می‌آیند.

امارات چگونه تبدیل به بزرگترین مرکز فحشا در جهان شد؟ +تصاویر

در ادامه این گزارش آمده است آنها فقط برای یک منظور به دبی می‌آیند: ارتباط با بیشترین تعداد روسپی ممکن.

جوانان اسرائیلی دختران جنسی را در دبی با توجه به رنگ و شکل خود انتخاب می کنند، مثل اینکه این یک منو باشد، او یک، ۲ یا ۳ نفر را به عنوان دلخواه می خواهد، با دختران به طور مستقیم و یا از طریق واسطه در حال گفتگو است، بازار تن فروشی در دبی داغ است.

شبکه ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی نیز به تفصیل به این ماجرا پرداخته و تحقیقات خود را به این شکل شرح داد: گردشگران اسرائیلی هزینه گذراندن وقت با یک دختر فاحشه در دبی را بسیار کمتر از قیمت در اروپا پرداخت می کنند، جایی که این قیمت می تواند از ۷۰۰ درهم (۷۲۰ مثقال) در ساعت تا ۲۰۰۰ مثقال برای حداکثر هشت ساعت باشد.

در ادامه خبرنگاران اسرائیلی مصاحبه‌های گوناگونی با جوانان صهیونیست انجام داده و به این نتیجه رسیدند که دبی از نظر آنها بزرگترین مرکز فساد و روسپیگری دنیاست. این در حالی است که خود تل‌آویو یکی از کانون‌های فحشا در جهان به شمار می‌آیند، اما انگار اسرائیلی‌ها چیزهایی در دبی تجربه کردند که در تل آویو ندیده بودند.

در این گزارش‌ها با تعدادی از گردشگران اسرائیلی که از دوبی بازگشته‌اند، گفت ‌وگو شده و یکی از آن‌ها گفت که مقصد بسیاری از گردشگران اسرائیلی برای فحشا، پیش از این «بخارست» پایتخت رومانی بود و او گمان می‌کرد که این شهر پایتخت تن فروشی در جهان باشد، اما او اکنون فهمیده که «دوبی» بیش از دیگر نقاط جهان مستحق این عنوان است.

یکی از گردشگران اسرائیلی گفت که در دبی در هر هتل و کافه‌ای که قدم بگذاری، زبان عبری به گوشت خواهد خورد. تاجران اسرائیلی را می‌بینی که درباره تن فروشی صحبت می‌کنند. آن‌ها بارها به دبی آمده‌اند و به صورت خیلی آرام بدون ممانعتی از جانب مقامات اماراتی به تجارت انسان مشغول هستند.

یک تاجر اسرائیلی نیز گفت، تجارت فحشا از زمان ورود به فرودگاه دوبی، آغاز می‌شود و در داخل فرودگاه نیز افرادی هستند که به شما پیشنهاد می‌دهند و جوانان اسرائیلی را می‌بینی که بر سر قیمت زنان روسپی بحث می‌کنند. یک اسرائیلی دیگر نیز گفت:

من یک کاتالوگ از دختران دارم و هر اسرائیلی هرکسی را که می‌خواهد انتخاب می‌کند و به صورت نقدی یا کارت اعتباری پرداخت می‌کند، مردان و پیرمردهایی هستند که به طور خاص برای روسپی گری می آیند، در واقع یک مشتری اسرائیلی ۳۵ ساله وجود دارد که در ماه گذشته دو بار به اینجا آمده است، همه اینها با حمایت دولت اتفاق می افتد.

به طور کلی فساد در امارات موضوعی نیست که با آمدن صهیونیست‌ها شکل گرفته یا علنی شده باشد، بلکه تفاوت فحشا در دبی بعد از انجام توافق عادی‌سازی ابوظبی و تل‌آویو با قبل از آن در این است که اکنون تنها اسرائیلی‌ها نیز به این فاحشه‌خانه‌ها اضافه شده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 146
  • در انتظار بررسی: 10
  • غیر قابل انتشار: 170
  • IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    روسپی ها از کدام کشورن؟
    • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      یک موشک یمن به مرکز شهر دبی باعث برچیده شدن همه این فسادها خواهد شد و این یک امر قطعی است
    • AE ۱۹:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      50 15
      متاسفانه هیچ تلاش از سوی مسئولان برای کنترل آن نشده
    • IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      32 26
      عه یعنی زد رو دست ترکیه؟!!!!
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      54 16
      پائین ترین نرخ روسپی ها در امارات مال دخترهای کدوم کشوره؟
    • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      18 5
      در دهه ۱۳۷۰ اکثر روسپی های با کلاس و مستقر در هتلهای چهار ستاره به بالا از اوکرایین و ان نواحی بودند.
    • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      40 13
      عذاب خدا از بالا و پایین خواهد آمد. مانند اعصار دیگر... وَكَمْ أَهْلَكْنَا مِنَ الْقُرُونِ مِنْ بَعْدِ نُوحٍ وَكَفَى بِرَبِّكَ بِذُنُوبِ عِبَادِهِ خَبِيرًا بَصِيرًا... حس میکنم اسرائیلیها این سیستم (سنت عذاب الهی) رو بلدند، ولی به عمد در کشورهای دور از خودشون اجرا میکنن! مثل شیطان لعنةالله علیه، که روز قیامت وقتی شیطان رو میبرند جهنم طبقه چهارم، خیلیا میگن همین بود ما رو بدبخت کرد، شیطان هم خیلی راحت شایدهم ناراحت، میگه خدا گفت بیا سمت حق، منم گفتم برید سمت گناه. دستتون رو که نگرفتم... بهرحال از اسرائیلیها هیچ بعید نیست این جور نیات پلید.
    • DK ۰۴:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      13 6
      متاسفانه خیلی‌ ا‌ز آنها .... هستند هم خریدار، هم فروشنده و هم واسطه
    • رضا IR ۰۶:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      31 24
      نصفشون متاسفانه ازرایران
  • DE ۱۶:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    حالا شما برق رو وصل ملت بتونن بیان این مقاله های جذابت رو بخونن تا بعد !!!
    • IR ۱۹:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      برق ملت رو از دولت اصلاح طلب بخواه که رفته قرارداد پاریس رو محض خوشایند غربیها امضا کرده
    • ترکیه خوبان ایران بدان IR ۱۹:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      49 48
      کشوری که نمی تونه برق کشورشو تامین کنه میخواد با آمریکا در بی افته شدنیه این کار شما بگید مخاطبان؟
    • IR ۱۹:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      25 16
      برق ملت رو از مجلسی طلب میکنیم که به خیال خام تحویل بی دردسر قدرت، ماه هاست که علیرغم احراز تام و تمام بی کفایتی این دولت، ملت رو از حق قانونی استیضاح محروم کرده اند.
    • IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      29 43
      باز دم دولت اصلاح طلب گرم که قطعی برق رو به حداقل رسونده قبل از این دولت و تو اون 8 سال یادمه هر روز برق قطع میشد زمستون و تابستونم نداشت
    • برزو IR ۰۲:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      13 6
      داش چرا قیمه هارو میریزی تو ماستا؟
    • محمد IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      15 22
      ببین بچه اتقدر برق برق نکن جوری میگی برق برق انگار صد ساله برق نداری... برو خداروشکر کن تو خونت دراز کشیدی داری میخوری میخوابی و ایتجا دم از نبود برق میزنی و تاحالا موشک نخورده بالا سرت بفهمی درد ینی چی
  • هادی IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    60 80
    اقاطرف دوست داره برقصه به شماچه؟
    • عبدالله مومن IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      10 39
      تو .... را ببر به آنجا تا با مردان یهودی برقصد. هههههههههههه
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      28 28
      رقص حلال داریم- ولی این موضوع گسترش فحشاست.
    • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      44 34
      اونجاییش به ما ربط داره که این سوسمار خور های وهابی امارات و عربستان دم از اسلام میزنند. در صورتی که هدف نابودی نسل شیعه هست.
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      16 11
      با نظرت موافقم، امیدوارم خواهر داشته باشی!؟
    • AT ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      41 33
      رقص حلال فقط رقص زن برای شوهرش است. و تمام. تمام رقصای دیگر اعم از سنتی و آیینی و قومی و مدرن و هر زهر مار دیگری هم حرام است.
    • IR ۲۰:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      26 12
      جهان بی حساب و کتاب نیست. يَوْمَ يَغْشَاهُمُ الْعَذَابُ مِنْ فَوْقِهِمْ وَمِنْ تَحْتِ أَرْجُلِهِمْ وَيَقُولُ ذُوقُوا مَا كُنْتُمْ تَعْمَلُونَ.عنکبوت آیه 55 (اینان را متذکر ساز به آن) روزی که عذاب خدا از بالا و زیر پا آنها را فرو گیرد، و (خدا یا منادی حق) گوید: (امروز) بچشید کیفر آنچه (در دنیا) عمل می‌کردید.
    • ایرانی IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      13 13
      من نمی دونم چرا این عزیزان دارن از جنبه مذهبی جواب شما رو میدن شما هم مثل این گردشگرای اسراییلی یه هوس باز هستی . همین و بس
    • IR ۲۲:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      8 11
      یعنی تمام آموزه های انبیا و ادیان رو یک جا قی کردی ...
    • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      18 8
      هادی جان رقص با فحشا و روسپیگری فرق میکنه بزرگ شدی فرقشو میفهمی.مشرق تو هم بالای اینجور مطالب ۱۴+ چیزی بزن ببین الان هادی طفلی رفته از بزرگترش پرسیده روسپیگری یعنی چی اونم واسه خراب نشدن ذهن بچه گفته یعنی رقص
    • محسن FR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      1 7
      برقص عزیزم..هر جور که دوست داری..ولی حق منو رعایت کن دوست ندارم جلو زن وبچه هام برقصی و اگه گفتی که خودت نگاه نکن ..داری بهم میگی کور شو ..حق نگاه کردن منو میگیری..پس نتیجه اینه هرکاری که دوست داری انجام بده ولی حق مردم ضایع نکن حق مردم اینه اگه دوست نداشت گناه کنه دوست نداشت ببینه دوست نداشت بشنوه دوست نداشت تاثیر کنه.ووو وکسانی که میگن خودت نگاه نکن بهش میگم اگه یکی مادرزادی لخت بشه جلو همسرت یا خواهرت و یا مادرت..تو قبول میکنی..؟ یا اون بهت بگه خودت نگاه نکن ..یا به شما چه؟؟ !!
  • علی IR ۱۶:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    49 13
    یا رسول الله دخیلک
  • IR ۱۶:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    40 18
    ظاهرا مقصد بعدی برای حمله دوبی هست ....درسته؟
    • IR ۲۳:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      13 15
      اونا ارزش حمله رو ندارن.... میریم سراغ پدر خونده شان آمریکا
    • IR ۰۲:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      16 3
      اینجا که با توجه به آمار رسمی سن فحشا به۱۳ سال رسیده و ارزانتر از همه جا.فقط تابلو نداره.
  • IR ۱۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    45 4
    هنوز یادمون نرفته که قاچاقچی ها دخترای ایرانی رو هم به اونجا قاچاق میکردند. صرفا برای درآمد
  • IR ۱۷:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    53 7
    خوب اینا رو گفتی ولی نگفتی دختران روسپی از کجا میان
  • IR ۱۷:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    25 2
    البته این هم فساده و مکیدن خون مردم با زد و بند و پارتی بازی و دزدی اصحاب قدرت و تبعیض و کمکاری و ... فساد محسوب میشه‌
  • GB ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    33 6
    خوب ایناها رو گفتی ولی نگفتی دخترانی که به دبی قاچاق میشن برای روسپی گری از کجا هستن اونم میگفتی معلومه
  • IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    22 12
    آیا واقعا اماراتی ها مسلمان هستند؟
    • IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      14 8
      اونا خودشون را مسلمون میدونن اما دختران شیعه را کافر
  • IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    26 18
    بله دیگه دختران مسلمان شده فاحشه ی یهودیان !
  • بلال خان IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    16 6
    به باغ وحش واقعی خوش آمدید چیزی که بیشترین حقیقت و تلخترین حس از این گزارش بود انسانیت فدای حیوانیت و بویی از انسانیت به مشام نمی رسد و در آینده نچندان دور شاهد خودکشیهای افسار گسیخته خواهیم بود
  • جوان IR ۱۷:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    39 13
    اگه مسایل کشورهای دیگه و فلسطین و امارات و..... بهتون اجازه داد! به مشکلات بی برقی و عصبانی شدن مردم رسیدگی کنید.... البته اگه براتون مثل مسایل کشورهای دیگه مهمه؟؟!! اگه آزاد اندیشی منتشر کن
    • IR ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      16 14
      رسیدگی به مشکل بی برقی کار دولته، اما امان از دولت غربزده
    • خادم IR ۲۱:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      16 5
      چراجوک میگی طرف دوس داره اینجوری باشه توچیکاره حسنی این وسط؟
  • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    50 9
    زنا در تمام دنیا امری عادی شده. کاش روزی بساط زنا جمع شود
  • علی IR ۱۷:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    23 17
    خاک بر سر نامردان و بی غیرتان حاکم بر دوبی و امارات که این چنین با حقارت و ذلت و خواری کشورشان را مرکز تن فروشی و روسپیگری در جهان نموده اند. آیا جوانان با غیرت عرب در این کشور مرده اند……!؟!!
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    23 12
    خداوند کشور امرات را بر سر حاکمان نامشروع و یزید صفت که فقط دنبال فحشاء و شرابخواری و میمون بازی بود خراب کند
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    20 10
    نتانیاهو و شیخ زاید خودشون....زاده هستند و از .... متولد شدند دقیقا مثل ترامپ برای همین تعداد ....زاده ها رو می‌خوان زیاد کنند که احساس تنهایی نکنند
  • حسین GB ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    23 3
    بزرگترین روسپی خانه در جنوب، بزرگترین مرکز تولید مواد مخدر در شرق. ایرانی بخواب که دشمنان بیدارند و فعال!
    • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      15 7
      ترکیه رو فراموش کردی
  • IR ۱۸:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    29 6
    لااله الا الله. از نظر وحوش اماراتی ما شیعیان مجوس و رافضی هستیم و قتلمان واجب. اونوقت این هم وضع کشورشونه
  • ناشناس IR ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    10 9
    واقعاچرا خوداسرائیلیها که خانه فحشاء دارن میان دوبی. البته این روسپی گری یکی از درامدکشورهاوجهانگردی به حساب میاد. ولی از ژاپن واقعا بعیده این کارها
    • IR ۱۹:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      4 6
      ژاپن بعد از انفجار بمب اتمی هیروشیما در این لجنزار غرق شد. حتی مردم ژاپن از این لجنزار حمایت هم می کنند و می گویند در همه امور حق با امریکایی هاست!!! (البته به غیر از تعداد بسیار اندکی از مردم که هر از گاهی تظاهرات ساده ای برگزار میکنند و به خانه دست خالی برمی گردند).
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    35 35
    به نظر من با همون بدی هاش از ایران بهتره مردمش در رفاه کاملند
    • اصغر IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      15 18
      ای خاک عالم بر سرت کثافت آخه به قیمت بی غیرتی ؟ بله به امسال شما بهتره
    • IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      4 14
      با عرض معذرت تفکر .... داری
    • آرش IR ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      10 11
      واقعا برات متاسفم که رفته رو پر این چیزا می‌دونی ، داداش خیلی سخت نیست تو هم میتونی بری اونجا برو تو هم میتونی بری وایت خودت قاچاق کنی تویی که آنقدر نفهم هستی و به این چیزا میگی رفاه لیاقت همون جاست واقعا برای افکارت متاسفم
    • حافظ IR ۱۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۰۳
      1 0
      متاسفانه اکثر دختران و زنان از کشورهای مثل عراق و لبنان و.. وارد می شوند وفقط به خاطر جنگ و تحریم وفقر سواستفاده کننده گان هم نهایت استفاده را می برندشما دختر اماراتی وعمانی و.. را نمی‌بینید اونا از رفاه خود وفقر کشورها دیگه استفاده می کنند ویه عده هم فقط شعار می‌دهند نابود می کنیم و..
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    26 10
    سوای اینکه من با این قضیه به دلایل بسیاری مشکل دارم و به قول شهید مطهری رابطه آزاد دختر و پسر بهتر از روسپیگری عده ای هست. ولی شما هم به جای تلاش بیهوده برای ثابت کردن این مسئله که امارات و اسرائیل و سایر کشورهایی که باهاشون مشکل دارید جاهای بدی هستن بهتره جلوی قاچاق انسان از ایران رو بگیرید و شرایط اقتصادی رو درست کنید تا اون تعدادی که به خاطر شرایط مالی به این مسیر میرن سرنوشتشون بهتر بشه. هرچند همه برای تامین نیازهای اولیه نمیرن و سودای ثروت زیاد هم دخیله. ضمنا شما که از بدی های امارات و اسرائیل و کشورهای مشکل دار باهاتون نوشتید بهتره یه مقدار هم وضعیت کشورهای دوستتون هم بنویسید. مثلا اینکه چین و روسیه بزرگترین صادر کننده هستن یا کوبا و ونزوئلا شدن مقصد توریسم حنسی آمریکایی های جهانخوار اونم با ۵ دلار. از اونایی که گذرشون به این کشورها افتاده بپرسید.
    • IR ۱۹:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      19 11
      اولا دروغ به شهید مطهری نبند. ثانیا خیر. رابطه جنسی آزاد هم معنایش فحشای رایگان است. باز صد رحمت به روسپی
    • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      11 7
      من دروغ نگفتم. اسم کتاب یادم نیست. در مورد صیغه برای دختران مجرد و این قبیل مسائل بود. من از رابطه آزاد دفاع نکردم گفتم از روسپی گری بهتره. اگر پسر جوان با دختر جوان رابطه داشته باشه تقاضا برای روسپی کمتر میشه. متوجه شدی.
    • IR ۲۲:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      9 14
      عزیز من صیغه با روابط آزاد تفاوت دارد صیغه قاعده و قانون دارد حلال است و فرزند حاصل از آن حلال زاده است تعهداتی برای دو طرف وجود دارد اما روابط آزاد هیچ یک را ندارد آنچه احتمالا شهید مطهری گفته اند دفاع از متعه یا صیغه بوده است نه روابط آزاد دختر و پسر
    • IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      9 10
      رابطه ازاددختروپسرهمون روسپیگری است به شهیدمطهری تهمت نزنید
  • IR ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    19 13
    مشرق اینو نگی چی بگی
  • IR ۱۸:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    13 13
    گردشگری همین است. فحشا، قمار و الکل. برای خوکها درآمد حاصل از آن حلال و طیب است. اما یک انسان - و نه صرفا یک مسلمان- محل است دست به چنین درآمد نجسی بزند.
  • کیاوش US ۱۸:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    35 13
    همه بدن ماخوبیم برق مملکتمون درست نیست هنوز بد اینو اونو میگین که چیو اثبات کنید
    • IR ۱۹:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      18 19
      خودت به روحانی و ابتکار رای دادی که پروتکل پاریس را امضا کنند و جلوی افزایش تولید برق را بگیرند. پس بچش و بکش
    • جیم IR ۲۲:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      6 9
      چرا هزیان میگی؟ این سایت خبری یه خبری از یک کشور به اصطلاح مسلمان کار کرده شماها چرا بوی سوختگیتون دراومده.
  • FR ۱۸:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    23 34
    واقعا" میدانید چی تیتر میزنید ؟ امارت مرکز فحشا ؟ تو خود آنچه می نمایی ، هستی ؟ خجالت بکشید ،
    • IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      9 6
      شما خجالت نکش ! مگه وکیل وصی اماراتی درضمن سالها دل طلب جام جم از ما می کرد آنچه خود داشت ز بیگانه تمنا می کرد ...
  • IR ۱۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    15 2
    وای چرا بورس اینجوریه؟ خدا لعنت کند دودمان دزد و شیاد کلاهبردار به نام مسلمان صالح و تدبیرگر را. انشااله در جزیره هم در امان نماند
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    9 4
    هیچکی نمیخاد کاری کنه بالاخره میشه یه جوری کشورهای اسلامی دیگه تحت فشارش بذارن لااقل غلط گناه آشکار و جرات نمیکنه مرتکب شه
  • ناشناس IR ۱۸:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    10 5
    واقعا چه بدعت مبارکی. دو کشور به پای هم فنا بشین
    • جنتلمن IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      11 8
      گفتا شیخی زنی فاحشه را مستی هرانکس را که دیدی پابستی گفتاشیخا هرانچه گفتی هستم ایا توخودچنانکه مینمایی هستی خداهمه را ببخشد کافیه یه نگاه به زیرپوست همون شهری که توش زندگی میکنی بندازی نگارنده عزیز بعدمتوجه میشی فسادوفحشا از رگ گردن بهت نزدیکترشده
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    12 5
    ال زایدهمون دارودسته ی یزیدیان هستن ابرویی یاشرفی نداشتن ک بخواهندالان ابروی خودشون را ببرن. همچیزشون شده فقط شکم. وشهوت ومنطق حیوانیشونم درندگی. انتحاری وجنایته.. حتی چندین برابرکفار زمان پیامبران این ال زایدوال کفتار وهابی ظلم کردن.. توتاریخ حرامزادگی ونطفه حرامی این سران عرب نوکرزاده غرب ثبت خواهدشد. کفاره داره بااین ابلیس صفتان رابطه برقرارکردن. رابطه بامردان مومن ایران نداشته باشن گناه کمتره وثواب داره
  • IR ۱۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    9 2
    حتی اگر در عیاشی و همه چیز باز باشد ولی فردی که انسانسیت و عقل و شعور دارد دنبال خلاف نمیرود
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    15 4
    ممکنه بدکاره ها از کشورهای حاشیه رفته باشند امارات. چون امارات کوچکه و همدیگر را میشناسند ولی بدکاره های ملل مجاور میتوانند در این شرایط خوب پول دربیاورند
    • IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      3 6
      امارات همدیگه رو می‌شناسن مگه دهاته يا یه محله است... الان داخل یه شهر صد هزار نفری هم همه همدیگه رو نمیشناسند تو میگی امارات همه همدیگه رو می‌شناسن خخخ
  • محمد رضا IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    6 5
    مسلمانان هرگز اجازه نخواهند داد که دولت های اسلامی منطقه با پیروی از فرهنگ ضد انسانی و اسلامی موقعیت خود را به عنوان یک حاکمیت به خطر بیندازند.
  • شاهرخ IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    14 9
    مختص دوبی نیست ،انتالیا ترکیه و باکو و اوکراین و....است ،درحقیقت روسپی های دوبی( اکثرا برزیلی ،ازبکی و آسیای میانه،قفقازی و اوکراینی و...است که به وسیله ترکیه به امارات و اروپای غربی قاچاق میشوند ،افت ارزش لیر و افزایش هزینه ها در ترکیه باعث کوچ روسپی ها به کشورهای عربی شده و عملا در مقابل ترکیه رقیب پیدا شده ،رقابت جدی برای جذب اتباع بین امارات و ترکیه صورت گرفته ،البته باکو هم داره سریعا به گزینه سوم جذب تبدیل میشود ،گزارشات اسپوتنیک روسیه نشان از سرمایه گذاری باکو برای جذب اتباع کشورهای عربی در زمینه تجارت روسپی گری میدهد شامل حذف روادید و مدت زمان اقامت زیاد
    • DK ۰۴:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      4 2
      نکنه خبری هست ایران هم سال‌ها هست که میخواهد ویزا را با اذربایجان حذف بکند
  • اصلانی IR ۱۹:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    17 5
    فحشا هم مثل مواد مخدر است وبعداز مدتی نشئگی ومستی، پیسی وآلودگی آن ظاهر میشه وخانواده ها وافراد را به فنا میدهد، برای بانیان آن هم جز اختلاف، آوارگی، قتل وغارت وجنگ نتیجه دیگری ندارد، اوضاع کشورهمسایه (افغانستان) عبرت است.
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    35 11
    طبق معمول همه جای دنیا پر از کثافت فقط ایران ماست مه پاکه ای خدااااا تا کی
    • مظلوم IR ۲۰:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      8 11
      همیشه مرغ همسایه برای شما غازه !! متاسفانه عده ای خود حقیر پندار فکر می کنن همه عالم خوبه ما فقط بدیم ...
  • IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    23 10
    اصلا اینطور نیست. من رفتم. یک کشور اسلامی هست. هر کس هر کاری بخواد در کلاب مخصوص خودش میتونه بکنه. بیرونش حتی نمی تونی مشروب در دست بگیری.
  • بهزاد IR ۱۹:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    21 10
    همونطور که بورس ایران در عرض ۹ ماه با این فساد مردم خودش رو بدبخت کرد به تو چه ربطی داره که کدوم‌کشور چه غلطی دارن می کنن تو اگه خیلی عرضه داری از بورس کشور خود حمایت کند از کشور خود بگو
    • اطلس IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      11 5
      کاملا موافقم.مملکت خوب ایران ک همه دنیا ازش حساب میبردن را نابود کردن اونم بدون مدرک دارن از امارات بد میگن
  • محمد IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    23 5
    روسپی های دبی‌به کنار، شما مقاله ای بنویسید و ابعاد فاجعه که در شهرهای بزرگ ایران در حال رخ دادن هست تحقیق کنید بهتره
    • IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      5 5
      اونارو هم گفته شما تیترارو بخونی متوجه میشی
  • IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    19 7
    چشم باز کنید فحشا در ایران بیشتر از دبی است
  • حرف حق IR ۱۹:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    22 5
    آقا به شما چی مردم دارن جون میدن تو ایران از بی پولی و گرونی بعد شما در مورد کشور های دیگه نظر میدین اگه همین قدر که به فکر کشورای دیگه بودین به فکر کشور خودتون میشدین الاً وظعیت مردم تو کرونا این نمی شد
  • علی IR ۱۹:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    13 3
    اگر در امارات جاهای مخصوص این کار است در مملکت خودمان که کوچه و خیابان شده پر از فساد و فحشا کور خودمانیم و بینای دیگران
  • علی IR ۱۹:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 10
    وقتی از غرب تقلید میکنین بدتر از اینا هم میشه هنوز کجایین...........
  • DK ۲۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    11 3
    در دانمارک روسپیگری رایج نیست چون نیازمند نیستند اما متاسفانه هستن زنانی از کشور‌های خاور دور که این کاره هستند
  • US ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    7 21
    زنا یعنی رابطه با زن شوهر دار . ازدواج سفید فرق می‌کنه یعنی زن و مردی بدون عقد شرعی با توافق زندگی مشترک داشته باشند که این از نظر فقهای شیعه هم مشکلی ندارد
    • US ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      13 4
      نخیر آن میشود زنای محصنه. مشرق لطفا هر کامنت اشتباه و نادرستی را منتشر نکن.
  • علیرضا IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    5 9
    خاک بر سر تمام اعراب بادیه نشینی که فکر کردند با عادی سازی با اسرائیل بافرهنگ شده وجذبه توریستی ایجاد می‌کنند در اصل ناموس خود را در اختیار اسرائیل گذاشته دبا پول آن شکم خود را سیر می‌کنند آفرین بر اماراتی ها ی با کلاس وناموس پرست
    • محمد IR ۰۰:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      5 6
      اتفاقا رابطه عالیه
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    10 9
    انشاالاه آقا میان همه چی درست میشه
  • رستم US ۲۰:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    16 6
    سوزن رودرچشم مردم دنیا میبینید ولی جوال دوزرا درچشم خودنمیبینید
    • IR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      9 10
      سوزن نیست، نیزه است اون کسی هم که نمیبینه تویی، چون صرف نداره
  • علی IR ۲۱:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    13 9
    بگیدچه جوری تو این چهل سال به بهترین کشورهای دنیا تبدیل شده که الان درصدبیکاری توش صفردرصده کشوری که چهل سال پیش کپرنشین بود .فسادفعلا دامن خودمونو گرفته ازفساداقتصادی تا ......
    • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
      9 9
      فساد به این وضوح رو داری توجیه میکنی اون هم به بهانه دلار، زندگی کردن کنار امثال تو خطرناکه
  • نکیسا DE ۲۱:۱۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 9
    شکی در این نیست که امارات یکی از نوکران دست به سینه استعمار و مرکزی برای توطعه و جاسوسی بر علیه ایران است اما چند واقعیت که سعی میکنید مردم مطلع نشوند را فراموش نکنید ، اول اینکه این شیخک نشین یکی از مراکز سرمایه گذاری میلیارد دلاری آقایان و آقازاده هائی است که با راه انداختن هزاران مرکز دلالی مشغول چپاول کشور هستند ، امارات حتا اگر سه جزیره ایرانی خلیج فارس را تصرف کند گزندی متوجه اش نمیشود چون شرکای دزد و روسای قافله مواظبش هستند و ثانیا ترا بخدا اینقدر در مورد مرکز فحشا مانور ندهید
  • FR ۲۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    9 9
    دبی در معرض فساد گسترده قرار داره هیچ جای انکاری هم ندارد، ولی تربیت کلامی شما کجا رفته؟!
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    8 11
    بی غیرتند دیگه
  • IR ۲۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    21 5
    من خودم 17 سال دبی کار کردم و به چشم خودم دیدم که درصد قابل توجهی از روسپی ها و همینطور درصد بالایی از مشتریهای اونا متاسفانه.... هستن و این واقعا شرم آوره چون دبی مرکز فحشا هست اما حتی یک دختر اماراتی هم در این کار وارد نشده
    • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      12 6
      متاسفانه همینطوره!!!!!!!!!!!فروختند ناموس ایرانی را
  • عباس IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    18 3
    جای سرک کشیدن تو هر جای دنیا بچسبید به ایران...... حتی توانایی تولید و توزیع صحیح برق رو ندارید بعد گیر دادید به بقیه.... ای کاش سر بزنید به امار تکان دهنده فحشا و تن فروشی در ایران ...گل اگر طبیب بودی سر خود دوا نمودی
  • سید مجتبی عظیمی IR ۲۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    7 1
    متاسفانه همینطوره، من خودم همیشه سالی چند بار به عمارات سفر میکنم و دقیقا در جریان این مساله هستم
  • علی IR ۲۲:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    8 3
    معاوضه شرف باپول
  • جواد IR ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    8 5
    شما به ملت خودتون برسید نمیخواد ملتهای دنیارو به باد انتقاد بگیرید انگار تو ایران کم از این مسائل داریم
  • رشاش FI ۲۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    6 4
    اطلاعات شما از فنلاند غلط است اینجا روسپی گری اکیدأ ممنوع است و دستگیرودادگاهی میشوند ایجا فاحشه خانه ندارد ممنوع است و سکس فروشی ممنوع است.
  • رشاش FI ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    6 5
    اطلاعات شما از فنلاند غلط است اینجا روسپی گری اکیدأ ممنوع است و دستگیرودادگاهی میشوند اینجا فاحشه خانه ندارد ممنوع است و سکس فروشی ممنوع است.رشاش
  • بهزاد IR ۲۲:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 5
    رابطه بارژیم نامشروع یعنی همین توقع بیشتری نباید داشت....مرکز فساد به مرکزی وصل شده.میخواهید فاسد نشود؟؟؟؟؟
  • IR ۲۲:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 6
    آخرالزمان هست دیگه. دنیا میترکه اگه خداوند خودش عذاب نازل نکنه و اینا رو سر جاش ننشونه که دیگه بدتر
  • IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    9 6
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • امیر IR ۲۲:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    4 7
    وقتی امارات که ظاهراحاکمانش مسلمان هستندمردم ایران مسلمان راکافرودشمن می‌پندارند وباصهیونیستهای بی دین ضداسلام دوست هستندکاملا درک میشه کردکه بایدمرکز فحشا مشروب وبی خدایی ومظاهراشکاربی دینی باشندکه اشکاراچنین میکنندالبته بزودی موشک‌های یمن کلک این جزیره فحشارامیکندانشالله
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    7 3
    سلام میدونیدچرافحشازیادشده توامارات چون دختراازاینجامیرن دبی فحشازیادکردن
  • محمود IR ۲۳:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    7 4
    بفکر پاک نگهداشتن شرافت و روح وجسم خودوخانواده وجامعه خودمون باشیم بعد به افقهای دورتر بپردازیم مبادا رطب بخوریم ومنع رطب کنیم
  • IR ۲۳:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۲
    5 5
    او (عج) خواهد آمد.
  • سید IR ۰۱:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 3
    فساد فحشا هم نوعی ظلمه لعنت الله علی قوم لعین
  • محمد رضا IR ۰۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    8 0
    حضرت علی میفرماید فقر باعث فساد میشود بجای توجه به دبی یکم فکر کنیم.....
    • IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
      2 6
      بی حیایی، بیشتر از فقر باعث فساد میشه
  • IR ۰۲:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    2 4
    قبل از قرارداد صلح ابراهیم روزانه دهها برواز از شهرهای صهیونیست نجس به مراکز و شهرهای ساحلی ترکیه وجود داشت داشت حالا تغییر مسیر دادن به طرف دوبی صهیونیستا عده ای هم باور کردن اردوغان دشمن اسراییله
  • اکبر IR ۰۲:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    3 6
    بیچاره تر ان کشورهایی که کالا این روسپی خانه ها (روسپی) تابع ان کشور هستند .مثل روسپی خانه های ترکیه ودوبی
  • IR ۰۲:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    9 0
    ن ک ایران خودمون وضعش خیلی خوبه مابریم دنبال کشورهای دیگه
  • ایرانی IR ۰۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    1 6
    اینکار حرام است باید با خواندن صیغه حلال شوند زن ومردم باهم که ثواب هم بکنند و مرد برود هرتعداد که هوس کرد ،بگیرند اما صیغه را بخوانند تا بجای کار زشت هم کاری نیکو کرده باشند وهم ثواب
  • JP ۰۲:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    6 0
    شما برق ملت مومن ایران رو وصل کن اون زندیق ها بارششون از ما بیشتره که برق دارن ما نداریم
  • IR ۰۲:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    2 4
    خاک برسر مسعولین دبی امارات که بافساد روزی تهیه می کنند
  • pAYAM IR ۰۲:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    6 0
    خب موضوع جالبش رو هم بگو ک بیشترین دخترانش ک تو این کارن اهل کجان...!!
  • هموطن IR ۰۲:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 6
    مگه انتظاری غیر این بود حاکمان خاعن به پیامبر ص واهل بیت علیهم والسلام بااین همه ثروت وجمعیت کم در راه شیطان میروند به هیچ چیزی جز نوکزی اسراییل و ازباباش
  • pAYAM IR ۰۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    4 0
    دولت برای دور زدن تحریم روی اورده به استخراج رمز ارز دیجیتال تا بتونه کمبود بودجه رو تامین کنه ک مثلا باری از دوش مردم بردارن اما قطعی برق باری سنگینتر شده و اینکه درامد حاصل از این هم ب هیچ زخمی از مردم زده نمیشه کجا میره نمیدانیم...!!
  • عبدالله IT ۰۳:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    10 3
    چون دختران بدبخت کشور عزیزمان ايران از تورم گرانی و هزینه بالای ازدواج مجبور به تن فروشی راهی این کشور شدند
  • IR ۰۶:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    7 1
    فقط روسپی گری فساده یا اختلاس‌های نجومی شما هم فساد اسمش
  • داریوش IR ۰۶:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    6 0
    در امارات بخاطر خوشگذرانی تبدیل به این شرایط شده است ولی نا گفته نماند ایران هم بعلت فقر و بیکاری خصوصآ در این ۸ سال اخیر به این نقطه رسیده است
  • IR ۰۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    5 2
    همیشه میگن موسی به دینش پیغمبر به دینش مارو تو قبر اونها نمیزان اونها رو تو قبر ما رانت ها و دزدی های داخلی فقر فحشا داخل مملکت خودمون بنویس مردم رو آگاه کنید راه دور نمیره
  • IR ۰۷:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    5 0
    مثقال واحد پول کجاست ؟ واحد پول صهیونیستها شِکِل هست
  • IR ۰۹:۳۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    3 3
    همه اونایی که وجود این مسئله رو در امارات متحده اسرائیل انکار میکنن ..... همین راه شکل گرفته .بهتره یه نگاه به آمار دوران پهلوی بندازن تا بیشتر کیف کنن.
  • بازنشسته IR ۱۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    8 3
    شما فقط این مورد را در امارات دیدید یعنی ایران خودمان این خبرها نیست چرا پیشرفت اقتصادی و رفاه مردم این کشور را نمی بینید
  • عباس IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 2
    لعنت خدا بردولت جنایتکار امارات ورژیم صهیونیستی
  • IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    4 0
    ما که نرفتیم ببینیم واقعیت داره با نه آنهایی که رفتن بهتر خبر دارن مرکز فساد شده
  • IR ۱۹:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۳
    0 3
    وقتی مثقال پولشون بشه درهم اوضاعهم میشه برهم
  • IR ۰۰:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    5 0
    روسپی گری انجا یک شغل است و روسپیها برای کشور خود ارزآوری دارند
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۰۴
    0 4
    ان شاءالله که این بساط در سراسر جهان برچیده شود. مکن کاری که بر پا سنگت آیو... متشکرم.
  • هشمت IR ۱۴:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۳/۱۱
    1 0
    خوشبهحالشون
  • رضایی IR ۱۹:۵۸ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 1
    خدا همرو به راه راه هدایت کنه مرگ به اسرائیل مرگ بر آمریکا ....... امام زمان زودتر بیا مهدی جان
  • الخلج ۰۹:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۹/۱۷
    0 0
    اینها نتیجه جنگ که توسط وهابی و اسراییل ایجاد شده دختران کشورهای جنگ زده گرفتار این مسایل شدند و اماراتی های بی همه چیز به خاطر رونق گردشگری تن به این رذالت می دهند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس