حماس

نماینده جنبش حماس در ایران با بیان اینکه ستم دشمن به اوج رسیده و مقاومت عزم خود را جذب کرده تا اسرائیل را نابود کند، گفت:مطمئن باشید به زودی به فلسطین سفر خواهید کرد و نماز پیروزی را با هم می‌خوانیم.

به گزارش مشرق، خالد خدومی نماینده جنبش حماس در مراسم تجمع مردم تهران در حمایت از مردم فلسطین و محکومیت اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی که بعداز ظهر امروز (چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت) در میدان امام حسین(ع) برگزار شد، گفت: درود بر مردم ایران که مهد مقاومت و ایستادگی هستید و درود بر روح امام خمینی که قدس را محور مقاومت قرار داد زیرا امروز امید به پیروزی از هر زمان دیگری بیشتر است.

وی افزود: امروز شاهد موشک‌هایی هستیم که آسمان مناطق صهیونیستی را روشن کرده است.

قدومی با بیان اینکه ما اجازه نمی دهیم رژیم صهیونیستی خیالی آسوده داشته باشد، گفت: امروز رژیم صهیونیستی با پیشرفته ترین تجهیزات نظامی، مناطق مسکونی فلسطین  را مورد هدف گلوله قرار می دهد اما من بشارت می دهم مردم فلسطین هیمنه اسرائیل را به خاک نشانده است.

نماینده جنبش حماس گفت: ستم دشمن به اوج رسیده و مقاومت عزم خود را جذب کرده تا اسرائیل و رژیم صهیونیستی را نابود کند. مطمئن باشید به زودی به فلسطین سفر خواهید کرد و نماز پیروزی را با هم می‌خوانیم.

وی ادامه داد: پیام ما به اسرائیل این است که ما ملت امام حسین هستیم و ما ملت شهادتیم و بدانید قدس پیروزی است و رژیم صهیونیستی و اسرائیل نابود است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    8 1
    ان شاالله ان شاالله ان شاالله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس