کد خبر 1218776
تاریخ انتشار: ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۹
حزب الله لبنان: دفاع از فلسطین دفاع از تمامی امت است

رییس شورای اجرایی حزب الله لبنان گفت: دفاع از فلسطین و قدس دفاع از تمامی امت است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه خبری المنار، سید هاشم صفی الدین گفت: نبرد قدس نبرد امت است و در اینجا هیچ جایی برای بیطرفی نیست و در این باره مجالی برای حاشیه های سیاسی وجود ندارد.

وی افزود: پاسخ به اقدامات دشمن برای متفرق کردن امت، از قدس شریف آغاز شده است تا امت را در مقابله با رخوت و تنها گذاشتن فلسطین متحد کند. 

صفی الدین به افزایش توانمندهای محور مقاومت در سال های اخیراشاره کرد و گفت: ما در لبنان از توانمندی های بسیار بیشتری نسبت به گذشته برخورداریم و محور مقاومت در غزه نیز چنین وضعیتی دارد.

وی به دستاورد اخیر نیروهای مقاومت فلسطینی اشاره کرد و ادامه داد: نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی باید هرچه سریعتر به نتایج معادله ای که مقاومت و موشک های غزه تحمیل کرده است، اذعان کند. در غیر این صورت بهای آن سنگین خواهد بود.

شهرهای مختلف سرزمین‌های اشغالی فلسطین شاهد دور جدید مقاومت مردم فلسطین است. اقدام های  رژیم صهیونیستی برای تخریب و اشغال محله شیخ جراح در بخش شرقی بیت المقدس اشغال شده، موجب آغاز دور جدیدی از درگیری‌ها در سرزمین‌های اشغالی و ادامه این درگیری‌ها منجر به اعتراضات جهانی به جنایات صهیونیست‌ها شده است.

نیروهای اشغالگر صهیونیست از دوشنبه هفته گذشته (۲۰ اردیبهشت) حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها را شروع کردند که تاکنون در اثر این حملات ۲۱۸ فلسطینی شهید و یک هزار و ۲۳۵ دیگر زخمی شدند. مقاومت فلسطین نیز در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، اقدام به موشک باران سرزمین های اشغالی کرده است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس