ویژه ها

اگر دولت در برجام هیچ‌کاره بود، پس چرا سکه‌های برجامی نصیب ظریف و عراقچی و تخت روانچی شد!؟

سرویس سیاست مشرق - روزانه می‌توان از لابه‌لای گزارش‌ها و عناوین خبری رسانه‌های مکتوب و حتی غیر مکتوب، نکات قابل‌توجهی استخراج کرد؛ موضوعاتی که می‌تواند برای مخاطبین قابل‌استفاده و محوری برای تحلیل باشد، در گزارش روزانه "ویژه‌های مشرق" نکات و تأملات قابل‌استخراج از رسانه‌ها برای مخاطبین عرضه خواهد شد؛ با   «ویژه‌های مشرق» همراه شوید.

*******

** پزشکیان: با دستگیری سربازان آمریکایی به برجام ضربه زدند

«مسعود پزشکیان» نماینده مجلس و کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در مصاحبه با روزنامه اعتماد گفت: «اگر ما درد مردم را داشتیم همان راهی را می‌رفتیم که مشکل مردم را حل کنیم، اما طبق گفته دکتر ظریف که در همین فایلی که برایش هم این همه جنجال ایجاد کردند، از همان زمان که برجام را نهایی کردند تا زمانی که اجرایی شد - یعنی از حدود ۲۳ تیرماه تا دی‌ماه - عده‌ای تمام تلاش‌شان را به‌ کار بستند که برجام برهم بخورد و موفق نشود. بحث سفارت عربستان سعودی، بحث گرفتن سربازان امریکایی، بحث مداخلاتی که انجام شد و پشت سر هم از رسانه و ارگان‌ها و ... می‌گفتند که این بد است و دارد فلان می‌کند».

پزشکیان در ادامه گفت: «اینها حاضر شدند، مردم در فشار بمانند تا بگویند دیدید اینها عرضه نداشتند و برجام به جایی نرسید تا بتوانند این گروه را از میدان به در کنند و تمامیت قدرت را به دست بگیرند. این به نظر من خیانت به مردم و بی‌انصافی در قبال مردم است. ما در دعوای خودمان مردم را وجه‌المعامله به قدرت رسیدن خودمان قرار داده‌ایم. وقتی مردم ناراضی و گرسنه و بیکار هستند و زمانی که مثلا در خانواده‌ای چند باسواد بیکار وجود دارد و از این طرف تورم شدید وجود دارد مردم به چاه فلاکت می‌افتند».

این فعال سیاسی اصلاح طلب در ادامه گفت: «اصلاحات می‌خواهد مردم بتوانند راحت صدای‌شان را به گوش حاکمیت برسانند و اگر کسی زور می‌گوید، مردم بتوانند مقابلش موضع بگیرند و حاکمیت و قوه قضاییه بتواند با آن کسی که زور می‌گوید، برخورد کند، نه اینکه حاکمیت و قوه قضاییه پشت سر قدرت بایستند و کنار هم به مردم زور بگویند! متاسفانه امروز وضعیتی داریم که این وضعیت، وضع مناسب ما نیست... براندازی، دعوا، بی‌عدالتی، زورگویی، تبعیض و... جایی در اصلاحات ندارد و مرتبط با اصلاحات نیست».

پزشکیان: با دستگیری سربازان آمریکایی به برجام ضربه زدند/ «دولت سوم روحانی» با لاریجانی و جهانگیری

اصلاح طلبان برای توجیه خسارت محض برجام، مدعی شده اند که بازداشت سربازان متجاوز آمریکایی به برجام ضربه زد. البته از طیفی که پیش از این مدعی بود که سوریه و عراق هم برجام می خواهد و اقدامات تحسین برانگیز حاج قاسم سلیمانی و مدافعان حرم را نیز مورد هجمه قرار می داد، این اظهارنظر جدید اصلا عجیب نیست.

 در دی ماه ۹۴ نیروی دریایی سپاه پاسداران دو فروند شناور آمریکایی را که به آب‌های سرزمینی ایران وارد شده بودند، توقیف و ۱۰ سرنشین این شناورها را بازداشت کرد. در ابتدا، ناو هواپیمابر «هری ترومن» آمریکا در واکنش به این اقدام سپاه پاسداران، تلاش کرد با گردن‌کشی و قلدری، مسئله را حل کند، اما با عکس‌العمل یگان‌های نیروی دریایی سپاه، وادار به عقب‌نشینی شد. مسئولان ارشد کشورمان نیز پس از دریافت گزارش نیروی دریایی سپاه و احراز عمدی نبودن این اقدام، دستور آزادی این تفنگ‌داران آمریکایی را صادر کردند.

در همان مقطع رسانه های آمریکایی اذعان کردند که بازداشت تفنگداران متجاوز آمریکایی، عملیات برد-برد برای ایران بود و اعتبار و اقتدار ایران را در جهان به نمایش گذاشت.

آقای پزشکیان و همقطاران وی در طیف اصلاح طلب یکروز می گویند که برجام تصمیم نظام بود و روز دیگر تاکید می کنند که نظام نگذاشت برجام به سرانجام برسد. اما این طیف علیرغم این ادعاهای متناقض هیچگاه به این سوال پاسخ نمی دهند که اگر دولت در برجام هیچکاره بود، پس چرا سکه های برجامی نصیب ظریف و عراقچی و تخت روانچی شد و...

پزشکیان در این مصاحبه تاکید کرده که «متاسفانه امروز وضعیتی داریم که این وضعیت، وضع مناسب ما نیست». این در حالی است که وضع موجود نتیجه عملکرد ۸ ساله «دولتِ اصلاح طلبان» است. همان دولتی که محمد خاتمی برای روی کارآمدن آن «تَکرار کرد» و محمدرضا خاتمی گفت «ما تضمین دولت روحانی هستیم» و جهانگیری گفت اگر ما بر سر کار بیاییم دیگر هیچکس سرِ گرسنه بر بالین نخواهد گذاشت و دیگر هیچ کارتن خوابی وجود نخواهد داشت.

پزشکیان طوری اعتراض می کند که گویا وضع فعلی نتیجه اقدامات دولتِ رئیسی یا دولتِ قالیباف است. متاسفانه اصلاح طلبان اصرار دارند که به فهم و شعور مردم توهین کنند.

** «دولت سوم روحانی» با لاریجانی و جهانگیری

روزنامه ایران در گزارشی با عنوان «آرایش انتخاباتی برای پاستور» نوشت: «اگر چه دیروز و روزهای گذشته ده‌ها چهره سیاسی شناخته شده از نمایندگان ادوار مجلس تا وزرای دولت‌های پیشین برای حضور در انتخابات ثبت‌نام کردند؛ اما در نهایت این ثبت نام چهره‌هایی همچون سید ابراهیم رئیسی، علی لاریجانی و اسحاق جهانگیری بود که صورت‌بندی میدان رقابت را تعریف کرد».

ارگان رسانه ای دولت در ادامه نوشت: «از میان ثبت‌نام‌کنندگان دیروز اما آنکه ثبت نامش را می‌شد نوعی شوک انتخاباتی تعبیر کرد، کسی جز علی لاریجانی نبود. زیرا ثبت‌نام رئیس قوه قضائیه اگر چه بعد از ماه‌ها گمانه زنی اصولگرایان درباره آمدن یا نیامدنش انجام شد اما آنقدر درباره‌اش سخن گفته شده بود که امری محتمل به شمار می‌آمد...رئیس مجلس دهم کسی بود که در میان گزینه‌های مدعو هیچ یک از دو جریان اصلاح‌طلب و اصولگرا نبود و تصمیمش به نامزدی بیش از دیگران در تردید بود. با این حال او پس از تماس و گفت‌وگو با حضرات آیات صافی گلپایگانی، جوادی آملی، سبحانی، مظاهری، نوری همدانی و نماینده آیت‌الله سیستانی در ایران و در حالی که روحانیون قم بر نیاز کشور به فکر و شخصیت او تأکید داشتند، اقدام به ثبت‌نام کرد».

روزنامه ایران در این گزارش نوشت: «اسحاق جهانگیری معاون اول رئیس جمهوری پس از ثبت نام و هنگام قرائت بیانیه‌اش در جمع خبرنگاران آنجا که به سخن گفتن از سختی مردم در شرایط کنونی و مشکلاتی همچون فقر، بیکاری و ناچار شدن اقشاری از مردم به کولبری و سوختبری سخن می‌گفت بغض کرد و سپس به اهدافی اشاره کرد که به عنوان معاون اول دولت اختیار پیگیری شان را نداشته اما قصد دارد در قامت یک رئیس جمهور آنها را اجرایی کند».

پزشکیان: با دستگیری سربازان آمریکایی به برجام ضربه زدند/ «دولت سوم روحانی» با لاریجانی و جهانگیری

رسانه های دولتی و اصلاح طلب از دیروز تاکنون به صورت ویژه بر لاریجانی و جهانگیری تمرکز کرده اند. در یک نمونه، «غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی» نماینده حامی دولت در مجلس دهم در مصاحبه با پایگاه خبری اعتمادآنلاین گفت: «کسی که برای اقتصاد کشور برنامه داشته باشد به او رأی می دهند. ما معتقدیم که  لاریجانی یک نامزد با برنامه و کاملی برای ریاست جمهوری است بنابراین مردم کف خیابان در بین همه کاندیداها از لاریجانی حمایت خواهند کرد».

همچنین «محمدرضا خباز» فعال سیاسی اصلاح طلب که در دولت روحانی نیز استاندار بوده است گفته: «آقای جهانگیری توانایی ریاست جمهوری را دارد چون تمام مدارج اجرایی را تجربه کرده و نیروی قوی‌ای است. او علاوه بر سه دوره نمایندگی مجلس و برادر دو شهید بودن، در دولت آقای هاشمی استاندار، در دولت آقای خاتمی وزیر و در دولت آقای روحانی معاون اول رئیس جمهور بود. این ویژگی ها در کمتر کسی وجود دارد».

فضاسازی رسانه های اصلاح طلب درباره کاندیداتوری لاریجانی و جهانگیری در حالی است که افکارعمومی، این دو نفر را ادامه دولت فعلی و به عبارتی مصداق «دولت سوم روحانی» می داند.

یکی از فعالین رسانه ای با اشاره به اظهارات لاریجانی در هنگام ثبت نام برای انتخابات نوشت: «لاریجانی: حوزه اقتصاد، نه پادگان است و نه دادگاه که با تشر و دستور اداره شود! حسن‌روحانی(سال ۹۲) : من سرهنگ نیستم، حقوقدان هستم و هیچ‌وقت پادگانی فکر و عمل نکردم! وقتی میگوییم لاریجانی، دولت سوم روحانی است دقیقا یعنی همین! ».

جهانگیری دیروز گفته «کاندیدا شدم که آنچه به عنوان معاون اول اختیارش را نداشتم، اجرایی کنم». اصلاح طلبان بارها مدعی شده اند که جهانگیری در دولت به هیچ عنوان از اختیارات لازم برخوردار نیست. جهانگیری پیش از این گفته بود «من حتی نمی توانم منشی دفترم را عوض کنم».

اما پس از وقوع سیل در فروردین ۹۸ تشت رسوایی این ادعا از بام افتاد.  جهانگیری پس از غیبت استاندار گلستان در جریان رسیدگی به وضعیت سیل‌زدگان این استان، وی را برکنار و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری را به عنوان سرپرست استانداری گلستان منصوب کرد. رسانه ها در آن مقطع نوشتند «کسی که نمی توانست یک منشی را تغییر بدهد، استاندار را برکنار کرد!».

اسحاق جهانگیری- اردیبهشت ۹۶در جریان رقابت های انتخابات ریاست جمهوری گفته بود: «اگر ما پیروز بشویم دیگر هیچکس در ایران سرگرسنه زمین نخواهد گذاشت و هیچ کارتن خوابی دیگر نخواهد بود...ملت! یادتان رفته قیمت دلار لحظه ای عوض می شد...امروز دیگر کسی از گرانی و تورم حرفی نمی‌زند... چون کاری شد کارستان. رئیس‌جمهور خودش وقت گذاشت. رونق شروع شده، ما به همه اهداف‌مان در برجام رسیدیم. ما ایران‌هراسی را به ایران‌دوستی تبدیل کردیم. ما ریسک‌های مهمی را از ایران دور کردیم. دنیا عاشق کار کردن با ایران شده. هجوم شرکت‌های غربی و شرقی به ایران برای کارکردن آغاز شده است... من به عنوان یک مدیر جهادی این حرف‌ها را می‌زنم. من جهادگرم».

** بجای مظلوم نمایی، از کارنامه ۸ ساله دولت بگویید

«مسیح مهاجری» فعال سیاسی اصلاح طلب در یادداشتی در روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: «رسانه ملی که متعلق به عموم مردم است، برای بعضی از داوطلبان ریاست جمهوری در طول سال ها و ماه های گذشته، خاصه خرجی های زیادی کرده است».

مهاجری در ادامه نوشت: «این خاصه خرجی قطعا در سرنوشت انتخابات اثرگذار خواهد بود و از مصادیق تبعیض و اقدامات خلاف قانون است. انتخاباتی که با این اقدامات خلاف قانون همراه باشد، آیا می تواند تضمین کننده اجرای قانون برای اداره کشور باشد!؟»

پزشکیان: با دستگیری سربازان آمریکایی به برجام ضربه زدند/ «دولت سوم روحانی» با لاریجانی و جهانگیری

اصلاح طلبان یدطولایی در تناقض گویی دارند. این طیف به دفعات مدعی شده که اصلا مردم به صداوسیما رجوع نکرده و اصلا کسی اخبار و برنامه های رسانه ملی را دنبال نمی کند.

حالا همین طیف در آستانه انتخابات مدعی است که چون صداوسیما در سالهای اخیر اظهارات و اقدامات برخی کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۰ را پوشش داده، قطعا این اقدام رسانه ملی در سرنوشت انتخابات اثرگذار است.

واقعیت این است که کارنامه دولت روحانی اصلا قابل دفاع نیست. به همین خاطر طیف اصلاح طلب در مقطعی که باید درباره کارنامه دولت به مردم پاسخگو باشد، به ترفند تکراری و نخ نمای «مظلوم نمایی» روی آورده است تا بلکه از این طریق، مسئله گزارش عملکرد و ارائه کارنامه را به حاشیه ببرد.

ناگفته نماند که رسانه ملی در بخش اخبار و همچنین گفت و گوهای زنده به صورت روزانه، سخنرانی ها، و جلسات و اظهارات دولتمردان را پوشش داده است.

شاید این روزنامه اصلاح طلب انتظار دارد که رسانه ملی گزارشی از خانه هایی که عباس آخوندی در قالب مسکن اجتماعی به مردم تحویل داده نمایش دهد...

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 121
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 16
  • IR ۱۷:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 88
    با لاریجانی تا 1408
    • GB ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      38 7
      حضور اصلاح طلبان تهوع آور در عرصه سیاسی کشور به منزله دادن باج بیشتر و تاراج حیثیت ایران در برابر دشمنان است و در عرصه اقتصادی هم به مثابه تداوم دریافت های نجومی و اختلاس های کهکشانی و دزدی های کیهانی خواهد بود و در عرصه های اجتماعی و فرهنگی نیز تبعات دین ستیزی و دین گریزی و رسوخ و نفوذ فرهنگ منحط غربی برای جوانان ما و حتا خانواده های شان در پی خواهد داشت!!
    • IR ۱۷:۵۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      53 3
      چرا تا 1408، شما با ایشان تا 1510 بمان. ما ملت راه خود را می رویم!
    • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      39 8
      تا تجزیه ایران و بازگشت به دوران غارنشینی
    • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      25 4
      نگفتید، سربازان آمریکایی را در کجا دستگیر کردن؟!!!
    • IR ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      12 0
      بهتر بگویید با روحانی تا۱۴۰۸
    • IR ۲۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      4 6
      شما در انگلیس چکار می کنی ? ایا گرفتاریهای مردم فقط از ناحیه یک گروه است ?
    • IR ۲۳:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      11 3
      آقای پزشکیان به گفته برایان هوک برجام حتی امضاء هم نداشت و توافقی که فاقد امضاء و تضمین هست قابل اجرا و حتی حفظ کردن نبوده و نیست.
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      12 4
      به قول خود جان کری اگر برجام نبود دیوار تحریمهای ضد ایرانی فرو ریخته بود.
    • US ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      5 0
      بقیه اش را هم بنویس تا 1408 چی؟ بابامون درومده؟ قدس و گرفیم ؟ دلار شده 90 هزار تومن؟ خانه شده مفت؟ تا اون موقع چی؟
    • ۰۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      11 0
      تو باید 1408مجبوری با آقای لاریجانی بمانی چون یا فرزندش هستی یا اقوامش ولی دیگران مجبور نیستند با آن بمانند
    • IR ۱۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      6 1
      از آلبانی هستین؟ دفاعتون از لاریجانی طبیعیه
  • دکتر افسانه یوسفی IR ۱۷:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    59 5
    خاک بر سر کسانی که می گویند با گرفتن سربازان آمریکایی به برجام لطمه زدند
    • جمع کن IR ۱۷:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 37
      جمع کنن بابا افتادی زیر کامنتا توهر خبر پاچه خواری میکنی
    • ایادی روحانی خاموش باشید IR ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      13 1
      ایادی شیاطین داخلی خاموش باشند
    • IR ۱۸:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      16 1
      با نظر خانم دکتر یوسفی موافقم 100%
    • SE ۱۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      24 2
      با لاریجانی میری به قعر اصحالات
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 1
      شما خودشو ناراحت نکن بساط مافیا و پادوهای رسانه ایشان جمع میشود.
    • IR ۲۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 1
      آنهایی که میگفتن امضاء جان کری تضمین است !!! باعث نابودی برجام شدند برجام ضمانت اجرایی نداشت.
    • دیدگا IR ۰۸:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      7 0
      خاک بر سر اون شل مغزی که که میگه گرفتن سربازهای متجاوز آمریکایی یا جریان سفارت عربستان به برجام ضربه زد!! سفارت عربستان چه ربطی به برجام و مذاکرات هسته ای داشت عاخه!!! در ثانی مثلا بعدش که برجام نهایی شد به قول خودتون مثلا چه ثمری داشت؟! شما بیاید جواب بدید برجام کدوم دردی از مردم رو دوا کرد!؟! بزرگترین ضربه زننده به برجام شما طرف مذاکره شما بود که زد زیرش و ازش خارج شد ولی انگار شماها زورتون بهش نمیرسه و دارید پاچه میگیرید
    • IR ۰۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      6 1
      دقیقا. سربازان امریکایی در خاک وطن ما چه غلطی می کردند؟!! که گرفتنشان باعث ناراحتی مزدوران داخلی شان شود
  • م IR ۱۷:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    35 2
    آقای پزشکیان بنده شما را انسان منصف می دانستم اما با این اظهارنظر مبنی بر اینکه چرا سربازان آمریکایی را بازداشت نمودند نشان دادید که دوست دارید نوکری کنید و بعد زندگی کنید نه اینکه سربلند و قوی باشید. آیا ترامپ به خاطر چهار تا سربازز زیر برجام زد؟ دروغ نگویید و مردم را ... فرض نکیند خودتی....
    • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      22 2
      اصلاح طلبان=مسببان وضع موجود
  • ایلیا IR ۱۷:۴۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    22 2
    تا ترسو هایی مثل این .... هستند کار این کشور درست شدنی نیست، آره خاک بر سر ت
  • حبیب IR ۱۷:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    37 1
    اقای پزشکیان ایا امریکا با ترور حاج قاسم ودانشمندان هسته ای وشهید فخری زاده به برجام ضربه نزد/ چرا فقط از نظر شما اصلاح طلبان مرغ همسایه همیشه غازه یا نکنه چون امریکا کدخدای شماست هر کاری با شما بکنه ایرادی نداره همینقدرذلیل وپست
    • IR ۲۲:۲۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 0
      احسنت ظاهرا حالا حالاها ول کن این برجام نیستن خوبه گلابی هم نداشته اگرم داشته کرمو بوده.
  • IR ۱۷:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    23 4
    واقعا یک ایرانی میهن دوست، نه یک مسلمان، نه یک مدعی پیروی از مولای متقیان ع و نه کسی که مرتب در کلامش از نهج البلاغه مایه می گذارد، نه یک مدعی انقلابی گری و با سابقه مثلا مبارزه با ستمشاهی و غیره. فقط یک ایرانی میهن دوست می تواند چنین کلامی از دهانش خارج شود که دستگیری سربازان آمریکایی مانع به ثمر نشستن برجام شد؟ شماها اصلا ایرانی هم نیستید. ژنتان مشکوک است.
  • IR ۱۷:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    30 4
    احتمالا یکی از بندهای برجام اجازه به آمریکا برای تجاوز به مرزهای ایران بوده
    • IR ۲۱:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 1
      چرا این اصلاح طلبا اینقدر نسبت به منافع ملی بی توجه هستند؟
  • IR ۱۸:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    19 1
    دولت سوم روحانی هرگز تکرار نخواهد شد
    • IR ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      14 1
      به امید خدا و به همت جریان انقلابی
  • IR ۱۸:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    24 1
    آقای پزشکیان می فرمایند که ما می خواهیم حاکمیت صدای مردم را بشنود ، در حالی که به کرات دولت همفکرشان به مردم اهانت و اگه کسی از مدیران درد مردم را به وزرای دولت ایشان می گفت می فرمودند شما وکیل دولت هستید یا مردم !؟؟ آقای پزشکیان ادعایی بکن که مصداق عکسش خودت نباشی
    • DE ۲۰:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      11 1
      آقای پزشکیان می فرمایند که ما می خواهیم حاکمیت صدای مردم را بشنود. خوب لال شی اینقدر با شانتاژ و ساز و دهل و نقاره و رقص و دانس و رفتار پوپولیستی شلوغش نکنید حاکمیت صدای مردم را میشنود. صدای انکرالاصوات اصلاح تبه کاران همه چیز را خراب کرده و آلودگی صوتی روحی و روانی درست کرده.
  • امیر IR ۱۸:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    20 1
    لیاقت و درجه شما در خور همان قانون کاپیتالاسیون مصوب زمان شاه بود که اگر یک امریکایی در ملاعام به نوامیس ایرانی تجاوز میکرد پلیس ومحاکم قضایی نمیتوانستند بازداشتش کنند وباید در خاک امریکا وتوسط قاضی امریکایی ودادگاه امریکایی متجاوز محاکمه میشد پزشکیان حداقل کمی تاریخ بخوانید جالب اینکه این قانون شرم آور هنوز در ژاپن وکره جنوبی اجرا میگردد اگر شرف وناموس ایرانی را بگیرند دیگر چه داریم؟؟؟ استقلال فقط پرچم‌نیست؟؟؟ بزار در کوزه اگر هر اجنبی به وطن ایرانی تجاوز کندیک ایرانی برخورد قاطع دارد. شما چطور؟؟
  • IR ۱۸:۰۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    15 5
    بگو اصلاح طلبانه بخوان خیانت به به ایران
  • وطن پرست DE ۱۸:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    14 3
    این قدر وقیح شدی که طمع ناموس فروشی کردید!!
  • وطن پرست DE ۱۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    18 2
    تو برجام مگه حق کاپیتالیسیون رو هم داده بودید ؟
    • IR ۱۸:۲۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      10 1
      عالی بود کامنتت هشتگ کاپیتالیسیون باید ترند بشه
    • IR ۰۹:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      7 0
      سلفی با موگرینی خودش آخر وقاحت و کاپیتولاسیون و استعمار بود
  • مقدس IR ۱۸:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    15 2
    چرا این قماش اصلاحاتی مثل جناب کلید و جهانگیری و علی ربیعی و واعظی و تاجزاده و نوبخت و حجاریان و این یارو شبیه سردسته ....هستند .
  • رضا IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 1
    واقعا چقدر این غرب گداها چقدر رودارندمملکت را به فنا دادند بازم طلبکارندلاریجانی شخصیت مزور دارد مثل اردوغان راهنما را به راست می زند به چپ میپیچد دستش برای مردم رو شده بعداز ثبت نام همان حرف روحانی را تکرار کرد که بد ترین رییس جمهور تاریخ ایران هست پزشکیان که همیشه قیافه عبوس وطلبکارانه دارد که جایگاهی ندارد ول معطل هست خدا عاقبت مردم ایران به خیر کند که سیاست مدارشان این حضرات بی ارزش هستند
  • IR ۱۸:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    12 1
    جناب پزشکیان از چشمم افتادی و رای نداری کاکا
  • سیامک DE ۱۸:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 1
    بلاخره کی این اصلاح طلب های بزدل و خودکم بین و بی اعتماد به نفس خودشان را اصلاح می کنند ؟ این مستشاران غربی درون ایران حتی یک درصد هم از شهامت کودکان زیر ۱۰ سال فلسطینی ها را نیز ندارند.
  • علي IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    7 1
    آقای پزشکیان اگر سربازان آمریکایی به ......حاضر بودی بخاطر برجام بیخیال سربازان آمریکایی بشی؟ یه ذره غیرت خوب چیزیه اونا هرکاری کنن ما هم دست روی دست بزاریم تا خدایی نکرده به ارباب برنخوره!!!
  • حمید US ۱۸:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 1
    تا بود می گفتن تخصیر احمدی نژاد حالا سپاه چقدر شبیه آمریکایی‌ها حرف می زنن
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    13 1
    آقای پزشکیان صدقه سر همین انسانهایی که با شجاعت از حریم کشور دفاع کردند فرصت کردید در امنیت به دروغ و فقط جهت حیات کثیف سیاسی خودت و هم طیف هایت اینگونه شعار بدهی، حتما اگر هر نقطه دنیا متجاوز به کشوری از مرز های آن کشور ورود پیدا کند با دست و گل و شیرینی استقبال و بدرقه اش می کنند .وبیچاره مردم که امثال شما برایشان باید تصمیم می گرفتید .فقط دروغ، خفت و کار نکردن و فرافکنی و خدانشناسی
  • کسری BG ۱۸:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    12 1
    از الان میگم این پزشکیان صد برابر از ظریف و روحانی مزخرفتر و خبیث تره. یک . اگه این بشه رئیس جمهور فاتحه ایران خوندس
  • IR ۱۸:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    7 1
    اقای پزشکیان به پزشکی بپرداز لطفا
    • IR ۲۱:۴۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      5 1
      منم موافقم
  • DE ۱۸:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    10 1
    ** پزشکیان: با دستگیری سربازان آمریکایی به برجام ضربه زدند/ به این طرز کار میگن روش منافقانه. روی سخن پزشکیان مردم ایران نیستند این نامزدهای حریص به پست و مقام روی سخنشان رسانه های بیگانه است تا آن رسانه ها آرای خاکستری را به نفع این افراد که شهوت جاه و مقام دارند تقویت کنند.
  • IR ۱۸:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    9 1
    یعنی واقعااینامعتقدن که اگه یه نیروی متجاوزواردحریم کشور شدنبایدباهاش برخوردکرد....؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!! خوب فردااگه رییس جمهورشدن چه جوری می خوان سوگندبخورن که حافظ امنیت کشوربشن ؟؟!!!! واقعا خدا رحم کنه به این مملکت وقتی اینا سیاستمدارانش باشن...!!!!!!!
  • IR ۱۸:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 1
    اصلاحطلبان .... ترین موجودادت روی زمینند .... ذلیل ترسو بیوجدان ....
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    6 1
    آقای پزشکیان با دستگیری سربازان امریکایی به تفکر شما و اربابتان امریکا ضربه زدیم برجام حاصل تفکر امثال شما لعنتی هاست حالمان از امثال شماها بهم می خوره که دائم دنبال این هستید که خدای نکرده اربابتان امریکا و رفقایش ناراحت نشوند مثال امریکا مثال سگی هست که دائم در حال پاچه گرفتن می باشد مطمئن باش یه روزی هم امثال تو را می درد
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    17 1
    آخه پر رو ! برجام چه ربطی به سربازان آمریکایی داره؟ یک معاهده حقوقی است که طرفین باید مفاد آن را اجرا می کردند. حالا وقتی سرباز بیگانه ای دقیقا از آن سر این کره خاکی به خاک کشورت وارد میشه، نباید مدافعان کشور بر حسب وظیفه اون رو دستگیر بکنند ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ حالا به جای پاسخگویی از بی تدبیری ها و تنبلی های گذشته، با این عملیات روانی مسخره، سعی در فریب افکار عمومی رو دارید؟ مردم رو چی فرض کردید؟ حتما چون اون سربازا رو دستگیر کردند، روحانی نفهمیده بنزین کی گرون میشه ؟؟؟ یا چون سربازا رو دستگیر کردند، جوجه های یک روزه رو زنده به گور کردید ؟؟؟ یا چون سربازا رو دستگیر کردند همین یه ماه پیش 30 میلیون کیلو پرتقال گندید و به دست مردم نرسید ؟؟؟؟؟ نظام خیلی با شما مدار کرده که الان به جای دادگاه، نامزده شده اید، 32 سال است بر مسند دولت تکیه زده اید.
    • ابی IR ۱۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 1
      داداش همشهریشونم دده سینه لعنت
  • حامد IR ۱۹:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    20 1
    آیا در برجام قرار داد کرده بودیم سربازان آمریکایی می توانند به خاک ایران وارد شوند؟ آیا در برجام خاک و آب ایران را فروخته بودید؟ سرباز آمریکایی چه ارتباطی با برجام دارد؟ بازداشت مکرر دانشمندان و تجار ایرانی در آمریکا غیرت شما را به جوش نیاورد؟
    • IR ۲۱:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 1
      مرگ بر آمریکا
  • IR ۱۹:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    9 1
    فاجعه منا مهر ماه ۹۴ بوده، بحث سفارت عربستان دی ۹۴ چرا هر جا صحبت میشه از نقش عربستان در فاجعه منا صحبت نمیشه، اون که اول بوده
    • IR ۲۱:۴۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      8 1
      این قماش اصلاحطلب خیلی ذلیل و حقیر هستند
    • & IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      0 3
      فرهنگ ما ایرانیا همینه که هی بگیم مرگ بر امریکا بابا چکار به امریکا دارید کشور رو درست کنید فک کردید فقط جنگ بین دو کشور میتونه مردم رو نابود کنه نه ایران رو جنگ اقتصادی داره نابود میکنه همه چی داخلی هست کم بگید مرگ بر امریکا همین دلالها خودشون یه گردان داعشی هستند که معیشت مردم رو نشونه گرفتن
  • IR ۱۹:۳۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 1
    ** پزشکیان: با دستگیری سربازان آمریکایی به برجام ضربه زدند وقتی یک سیاست مداری خود را کاندیدای بالاترین منصب اجرایی می کند. این تفکر مرعوبانه را از خود بروز می دهد. و دشمن را از این همه عداوت و کینه ورزی علیه کشورش نادیده می گیرد و آن همه کارشکنی در لغو تحریم ها و افزودن حد اقل دوبرابری آن در وضعیت سختی قرار می دهد. به نوعی تطهیر می کند. چهخ انتظاری بیشتری باید داشته باشی که فرضا ایشان رای بیاورد و کشور را دودستی تقدیم اربابش نکند. ایا تضمینی وجود دارد. این دسته گل را به اب ندهد. بعد انتظار دارند شورای نگهبان این نخاله ها را تائید صلاحیت هم بکند.
  • جعفر IR ۱۹:۳۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 1
    بروبابا جمع کن تو رو چه به ریاست جمهور ی.برای توونمایندگی مجلس هم زیاده
  • IR ۱۹:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    11 2
    ** «دولت سوم روحانی» با لاریجانی و جهانگیری: این قماش جماعت برای اینکه کلاه مردم را بردارند متوسل به همه چیز می شوند مثلا آقایان آیات اعظامو مراجع تقلید با من تماس گرفته اند. از رهبری اجازه گرفته ام . خانواده شهدا از من خواسته اند. و...... اما همینکه خرشان از پل گذشت. دیگر به عقبه خود نگاه نمی کنند. یکه تاز و با غرور به پیش می تازند و بر گسانیکه از آنها استفاده ابزاری کرده اندمی توپند. و .......
  • IR ۱۹:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    14 1
    جناب پزشکیان آیا بجای برخورد با سربازان آمریکائی بایستی با دسته گل به پیشوازشان رفت؟ چقدر سیاست کثیف و تحقیرآمیزی اصلاح طلبان دارند!!!!
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    0 10
    گرفتن سربازان آمریکایی در شب برجام توطئه مشترک تندورهای آمریکایی و ایرانی بود تا بر جام را به هم بزنند. در یک شب همزمان دو شناور آمریکایی دستگاههای ناوبریشان همزمان خراب میشود و با هم وارد آبهای سرزمینی ایران میشوند و آمریکائیهای اسیر شده زانو میزنند و گریه میکنند و تحقیر میشوند. ما هم باور کردیم .سناریوی خنگولها
    • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      9 1
      تاریخ امضای برجام 23 تیر 94 بود، 6 ماه بعد، در 22 دی ماه 94، سربازان آمریکایی که وارد آب های ما شده بودند دستگیر شدند. 6ماه بعدش نه شب برجام. تازه، مگر تو برجام قید شده بود که سربازان آمریکا می تونند حریم مرزهای ما رو بشکنند و وارد کشور ما شوند ؟؟؟؟ مردم رو چی فرض کردید ؟
    • سید IR ۲۱:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      6 1
      ای بیشرم
    • IR ۲۳:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
      7 0
      خنگول آنهایی هستن که شب امضاء برجام با اسکناس 1 دلاری و 500 تومانی رقص و پایکوبی می کردند و خیال می کردند با توافق هسته ای دلار مفت می شود و مملکت گل و بلبل می شود !
  • IR ۲۰:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 1
    حتی خائنین هم گاهی اوقات شرافت و غیرت و تعصب و ناموس پرستی را نشان می دهند اما این اصلاح طلبان خبیث حتی اعتقادی به این صفات ندارند چطور می بایست تجاوز آشکار آمریکایی ها به حریم جغرافیایی ایران را بخاطر برجام کثیف که هبچ سودی برای کشور نداشت نادیده می گرفتیم ؟!!!
  • بنده خدا IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    9 1
    آمریکا به خاطر برخورد با چند تا سربازش بقول شما از برجام خارج شد!! پس اگر اینگونه باشد باید به آنها آفرین گفت!! ولی آمریکا که حاج قاسم سلیمانی سردار جبهه مقاومت و نور چشم ملت ایران را به شهادت رساند شما چکار کردید؟ مرگ بر حقارت مرگ بر سیاست کثیف مرگ بر کسانیکه عزت ملتش را به ذلت میخواهد
    • IR ۰۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      2 0
      ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
  • یاور انقلاب IR ۲۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    7 1
    اقای خباز دست از تناقص گوئی بردارید ، اقای جهانگیری با ان همه مناصب که اعلام کردید کار هائی که انجام انجام داده چه بوده ؟ اقای جعفر ابادی شما که میگفتید در زمان شغل قبلی بیشر دریافتی در مجلس داشتید در سازمان جغرافیائی چه میکنید ؟ اقای پژشکیاان متاسفیم از این همه تناقص گوئی ؟
  • IR ۲۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    11 1
    یک سوال آقای پزشکیان : برجام مگه هسته ای نبود پس چه ربطی به منطقه و موشکی ... داشت؟!!! یا نکنه برجام منطقه ای هم تفاهم کرده بودید ما خبر نداریم؟!!! پس چرا وقتی امریکا تحریم میکرد صرفا می گفتند روح برجام ... تمریکا هر کاری کرد چه کار کردید؟!!! مغزهای غربزده خود را به خواب زدند نخوابیده اند...
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    9 1
    وقتش نرسیده میدان به جوانان باایده جدید وبه روز سرکاربیایند دیگه این پیرمردها خسته نشدند؟ چهل ودو سال است مثل گردون دور خود میچرخرند
  • محمد IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    9 1
    خودت هم میدونی دروغ میگی
  • IR ۲۱:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 1
    پزشکیان صلاحیت نداردکه هیچ شخصیت وفهم وشعور هم ندارد مثل سایر اصلاح طلبان!
  • GB ۲۱:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    9 0
    پزشکیان علاوه بر رد صلاحیت باید .... شود
  • IR ۲۲:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    5 0
    همون سال تومحلمون چندتاتگرگ دونه ریزاومدفکرشوکه میکنم میبینم ضربه هاش روبرجام بی تاثیرنبوده
  • IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    6 0
    هر کسی نان اصلاح طلبان را خورده قطعا یا خائن بوده یا خیانت می کنه واقعا نان اصاح طلبی نان شیطان نیست؟
  • CA ۲۲:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    8 0
    اتفاقا اگر سربازان آمریکایی رو بعد از دستگیری دادگاهی میکردیم و زندانی میشدند هیچ موقع رژیم تروریستی آمریکا بهترین های ما رو جرات نمی‌کرد ترور کنه. واقعا از این نظر دستگیری بدون دادگاهی آنها یک اشتباه بزرگ بود. و کسانیکه حتی نمیخواهند آمریکا به خاطر لشکرکشی به خاورمیانه هزینه پرداخت کند خود بخشی از رژیم تروریستی ام یکا هستند و بایستی دادگاهی بشوند. این پزشکیان خیلی شکر زیادی خورده که از رژیم تروریستی آمریکا حمایت می‌کنه
  • Ma IR ۲۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    4 0
    از دستگیری سربازان آمریکایی اینقدر بهشون فشار آمده ولی از جنایات همون آمریکا در حق مردم کشور خودش ککش هم نمیگزه اونوقت این مزور بدبخت میخواد رئیس جمهور هم بشه
  • رشاش FI ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    4 0
    همین نظر دادنها خودش یک گالوب سوأل است که آفسایت اصلاح طلب ها برنده انتخابات هستن یا نه واقعگراها یعنی اصولگرها!من هر روز نظر همه را خواندم و میخوانم همه از دست اصلاح طلب ها به تنگ آمدن کلی وا دادن آخر سر هم هیچی بعد از ۸ سال تحریم ها با تمام شدت ادامه داشته معیشت مردم هیچچ بهترنشد طلبق قولهای دولت امید چه بسا سخت تر هم شد کلی هم عقب نشینیی تو صنعت هسته ای و فضایی ۸ سال هم فرصت سوزی.´´
  • بافقی IR ۲۳:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    5 0
    اقای پزشکیان مرد باش بگو جیره خور و ....کدوم شیطانی هستی ؟ خیلی ... بدبخت بیچاره بیسواد .حیف غذا برا تو....
  • علی IR ۲۳:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    1 7
    با بیشتر بیانات پزشکیان موافقم به یاد دارم درست زمانی که برجام نهایی می شد . مانور موشکی انجام شد و روی موشک نوشته شد مرگ بر اسراییل . مانور نظامی در همه جای دنیا مرسوم است اما آیا نوشتن عبارت مرگ بر اسراییل ضوروت داشت ؟ ما می توانیم مثل همه کشورها مانور انجام دهیم نیت خود را هم دا شته باشیم ولی در چنین روزهایی دلیلی به جز تخریب از این تحرکات استنباط نمی شد . بیشتر کسانی که آتش بیار هستند از سفرهمردم خبر ندارند و یا برای آن ها مهم نیست ولی خیلی خوب سنگ مردم را به سینه می زنند
    • DE ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
      7 0
      بیسواد کم دان موشک سازان و شلیک کنندگان موشک و تصمیم گیران شلیک موشک و این که دنبال چه هدفی هستند را افرادی انجام میدهند که شاه را بزیر کشیدند و ابر قدرت شرق و غرب را از کشور بیرون انداختند و جنگ ۸ ساله دنیای عبری عربی غربی علیه ایران را بر ضد دشمن مدیریت کردند و در اطراف مناطق اشغالی صدها هزار موشک و بمب و....گذاشتند و داعش اربابت را بیرون انداختند و از ایجاد خاورمیانه جدید و تقدیم آن به صهیونی جلوگیری کردند. این افراد خود دقیقا هزاران بار بیشتر از خود غربزده ها به خسارات دیپلماسی التماسی غرب زده ها مطلعند . لیکن ۴تا آدم فرصت طلب زیاده خور و زیاده گو و خالی بند به کرسی های قدرت مانند زالو چسبیده اند و خود را امیر کبیر زمان میدانند . آنها غیر از خوردن و خوابیدن و تخلیه چیز دیگری نمی دانند. حداقل ۴۲ سال آنها را می شناسیم پس از روی جهالت به رزمندگان تهمت نزن. در سطحی نیستی که رتوانی جنگ کشوری را اداره کنی.پزشکیان و امثالهم هم علاف های زیاده گویی بیش نیستند.
  • IR ۲۳:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    6 0
    حساب کنید آقای پزشکیان با این تفکر میخواهد عزت ایرانی را حفظ کند واقعا خخخخخ
  • IR ۲۳:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۶
    4 0
    عجب ... این پزشکیان
  • IR ۰۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 0
    آخه ‍زشکیان ..... وقتی آمریکاییها این همه زدند توی سرمون و تحریممون کردند و دارند فشار میارند یعنی دارند با تو میجنگند که تو بیای پای مذاکره تو باید بری کفشش رو دستمال بکشی یا در مقابلش بایستی تا بتونی در برجام امتیاز بگیری؟ وقتی میری مذاکره باید با قدرت بری نه با ضعف، کاش یک مقدار در مقابل ملت این کرنش رو نشون میدادی.
  • IR ۰۱:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    5 0
    ترور شهید فخری زاده چی ؟ترور حاج قاسم چی؟ انفجار نطنز سال 98 چی؟ انفجار نطنز سال 99 چی؟ آیا اینا به برجام ضربه نزدند ؟از نظر این اصلاح طلبان خاعن فقط نوشتن مرگ بر اسراعیل و کارهای عزت مندانه سپاه به برجام ضربه زدند و در مقابل جنایات غرب علیه ایران ضربه ای به برجام ننگین وارد نمیکند.واقعا کی میشه روزی که قوه قضاییه این جماعت غرب زده رو به بند بکشه.واقعا تا کی مصلحت اندیشی.
  • IR ۰۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 0
    داستان اصلاح طلبان مانندهم گربه ست که به هواپرت مبکنی
  • IR ۰۲:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    5 0
    جناب پزشکیان ، چقدر تاسف بار است که بخاطر منافع گروهی فساد طلب این چنین با آخرت خود بازی می کنید این حرفها یادآور ضرب المثل عروس از خونه باباش رقصیدن بلد نبود می گفت زمین کجه . لطفا یه نگاهی به گذشته خودتون و دولتهای قبلی تون بیاندازید بعد شعارهای تخریبی بدهید البته تلخکامی فساد طلبان سینه چاک غرب زده از دستگیری سربازان تروریست کدخدا تون رو فراموش نمی کنیم ولی باور بفرمایید ذلت پذیری سالهای گذشته چیزی عایدتون نکرده و نخواهد کرد . پس لااقل ذره ای غیرت وطن دوستی داشته باشید
  • IR ۰۳:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    4 0
    خیانتی که پزشکیان در همراهی با مافیای نفتی بهایی برای اخراج چین از پروژه های نفتی کرد ضربه ای جبران ناپذیر به اقتصاد کشور و تنگتر شدن حلقه تحریم بود،بر خلاف اینکه این فرد مشکوک خود را پزشک متعهد معرفی میکند که در مسایل خارج از تخصصش دخالت نمیکند اما در حساسترین مواقع به یاری مافیای اقتصادی سیاسی یهودی میشتابد!
  • دکتر امیر IR ۰۵:۳۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 0
    اینکه آمریکایی‌ها زیر یک قرار داد بدون امضا می زنند تقصیر حاکمیت و قوه قصاییه ایرانه! شما چه موجودات پررو و فرومایه ای هستید به مملکت تر زدید هنوز زبونتون درازه درازه اگر راست می گویید کدامتون حاضره یک ریال برای آرامش مردم بپردازه چه برسه به جونتون
  • IR ۰۶:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 0
    ای کاش با دستگیری نفوذی ها ی وابسته در دستگاههای دولتی جلوی خسارات برجام گرفته می شد
  • IR ۰۶:۲۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    3 0
    در جواب پزشکیان ، مستر پزشکیان یعنی نظر شما اینه نیروهای امریکایی وارد ابهای ایران بشن کسی باهاش کاری نداشته باشه ، و اینکه مستر مگر مذاکرات برای هسته ای نبود ؟ اگر برای هسته ای بود ، نیروهای حافظ امنیت ابی و خاکی باید هیچ کاری در لحظه ورود نیروهای جنایتکار و تروریست امریکایی به خاک و اب کشور انجام نمیدادند ، اقای پزشکیان شما جماعت اصلاح طلب ترسو و بی غیرت هستید وگرنه این حرفها رو نمیزدید ، و حرف اخر شما اصلاح طلبان همان کاسبان تحریم ملت ایران بوده و هستید
  • IR ۰۶:۵۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 0
    تفکرات این طیف مثل کسانی هستندکه میگن اگه صورت چپ شما کسی سیلی زد روتو برگردون طرف راست هم سیلی بخوری. اینها محو کد خدا هستند هرچقدر کتک بخورند میگن آخیش، آقای پزشکیان گفته بود اگه وزیری نا کارامد هم بود نباید استیضاح شود چون رئیس جمهور انتخاب کرده است (به این مضمون). ولی آقای پزشکیان اگه برای تعمیرات منزل کسی رو آوردی و آن کس بجای درست کردن خرابکاری های زیاد کرده باشد باز آیا او را عوض نخواهید کرد. خدا به این مردم رحم کند که تفکرات این افراد داشته ی مردم را چوب حراج میزنند.
  • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1 0
    شگردهای جدید شیاطین را باید خنثی کرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علی IR ۰۷:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 0
    چرندنگو هشت سال فقط دروغ تحویل ملت دادین
  • IR ۰۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 0
    جناب دكتر وقتى مرض را اشتباه تشخيص ميدهيد نسخه را غلط مى پيچيد عمده مشكل غرب با ما دراينست كه كشور توليد كننده نبايد باشيم اصلاح طلبان اي خواسته را قبول دارند وانقلابيون نه واين نكبت اقتصادى ودشمنى غرب با ما محصول اين تفاوت ديدگاه است
  • IR ۰۸:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 1
    به نظر میرسه تا یکی دو ماه آینده مکتبخانه اخلاق تعطیل است! آقای لاریجانی آن حرف غلط رو زد، سرش به گردن خودش.... شما چرا میگید، لاریجانی دولت سوم روحانی است... اگر هم شواهدی بر این مطلب باشه، گفتنش به این شکل گناهه... این کجای دلم بزارم این میشه نقد ماکیاولیسم با ابزار ماکیاولی الهی العفو بفرما که به همین زودی العفوهای شبهای قدر یادمان رفت
  • علی IR ۰۸:۴۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1 0
    اگه اصلاح طلب ها مشکلی با تجاوز بیگانه به حریم خانه هایشان ندارن، خوش باشن. ما مردم نمی تونیم چکمه بیگانه رو روی آب و خاکمون تحمل کنیم.
  • IR ۰۹:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    اقای پزشکیان ، شماهایی که پزشکی خونده اید نمی تونین یه بیمار رو درمان کنین هی مثل موش ازمایشگاهی از این ازمایشگاه به ان ازمایشگاه تا حالا تشخیص بدین بیماریش چی هست درمانش که بماند. اونوقت چطور میخوای برای 80 میلیون نفر نسخه بپیچی؟!!
  • IR ۰۹:۰۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    2 0
    اقای پزشکیان برجام رو منتشر می کردید تا همه میدونستن که غیر از هسته ای ، شرف مملکت رو هم فروختین. اما بدانید چندین هزار جوان شهیدو جانباز شدند چند میلیون نفر (اعم از مادر پدر خواهر برادر فرزند همسر و اقوام ) عزادار شهدا شدند که گلوی وطن زیر زانوی امریکا نباشد. حالا اومدی میگی چرا متجاوزان امریکایی را دستگیر کردند. ای اوففففففففففففف به اون شرفت. متاسفم که همشهری تو هستم پزشک یانی که مثل کره جنوبی.... هستی
  • IR ۰۹:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1 0
    مستر مهاجری، خانم حاتمی برای چندثانیه تیزر 15 میلیارد گرفته اونوقت خیل بازیگران برای تبلیغات چند روزه برای روحانی، چقدر از بیت المال گرفته اند (سوای بخشش مالیاتهای میلیاردی شان)؟؟؟؟؟
  • IR ۰۹:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1 0
    فقط دکتر ریسی قهرمان
  • اردشیر IR ۰۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1 0
    اگر سربازان آمریکایی دستگیر نشوند یعنی ایران در پیکر ندارد پس در و حفاظ کشور نیروهای نظامی ما هستند آقای دکتر اگر بهتر طبا بت بکند
  • IR ۱۰:۴۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    یعنی از نظر پزشکیان، باید همه مردم زیر زانوی امریکا خفه شوند تا بلکه جنازه برجام نفس بکشد
  • IR ۱۰:۵۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار پاسدارانی که متجاوزان آمریکایی به آب‌های ایران را بازداشت کردند، فرمودند: کار شما بسیار عالی، جالب و بهنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست
  • IR ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    از فرمانده نظامیان آمریکایی هم نحوه برخورد را پرسیدم که در جواب عنوان کرد «برخورد خیلی خوب و کاملا محترمانه و انسانی بود»
  • IR ۱۱:۰۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    به فاصله ۱۹ روز از دستگیری و رهاسازی تفنگداران نظامی آمریکا (۱۱ بهمن ۱۳۹۴)، سردار فدوی فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و چهار تن از فرماندهان این نیرو که در جریان توقیف شناورهای آمریکایی و بازداشت تفنگ‌داران متجاوز آمریکا در محدوده‌ی جزیره‌ی فارسی، اقدام شجاعانه و به‌هنگام کرده بودند، به افتخار دریافت «نشان فتح» از دست حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی و فرمانده معظم کل قوا نائل شدند. همچنین فرمانده کل قوا با تشویق درجه و ارشدیت به سایر فرماندهان و کارکنان مربوط به این عملیات حسب درخواست ستاد کل نیروهای مسلح موافقت کردند.
  • IR ۱۱:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار پاسدارانی که متجاوزان آمریکایی به آب‌های ایران را بازداشت کردند، فرمودند: کار شما بسیار عالی، جالب و بهنگام بود و در واقع باید این حادثه را کار خدا دانست که آمریکایی‌ها را به آبهای ما کشاند تا با اقدام بهنگام شما، آنگونه با دستهایی که بر سر گذاشته بودند، بازداشت شوند.
  • IR ۱۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    فرمانده آمریکایی‌ها گفت «اشتباه کردیم و بابت این اشتباه عذرخواهی می‌کنیم».
  • ا ب پ IR ۱۱:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    کم کم محتوای برجام داره روشن میشود مرگ بر امریکا نگید متجاوزان به ابهای کشور را دستگیر نکنید موشک نسازید هستهای را سیمان کنید ازموقعیت منطقهای خارج شوید باشرق مراوده نداشته باشید برجام برای گشایش اقتصادی نبود و......بفرمایید اعلا حضرت ظهور کرده
  • IR ۱۲:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1 0
    ...این سربازان را در خاک آمریکا گرفتند یا در خاک عزیزمان ایران پس اف به روی سیاهتان با این ... غیرتی اصلاح طلبیتان
  • IR ۱۴:۱۶ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    آقای پزشکیان واقعاً ملت رو چی فرض کردی؟ این همهوکارشکنی کردند توافق برجام انجام نشه، قبول اما آخرش که شد. خوب، چه تخم سه زرده ای گذاشتید با این برجامتون؟ بعد از توافق هم کارشکنی کردند؟ باشه قبول ولی حداقل ۱۱ بار آژانس اعلام رسمی کرد که ایران برجام رو مو به مو اجرا کرده که. پس نه در انجام توافق و نه در اجرای تعهدات ایرانی برجام هیچکس اخلالی نتونست بکنه. شما بگو کردند. قبول. تصمیم نظام بوده؟ قبول. تصمیم رهبری به تنهایی بوده؟ قبول. اما ۹ تا شرط هم داشت که. قبول نداری؟ یه قانون یا یه تعهدنامه یا یه قرارداد تنها کلماتی ست روی کاغذ. حالا رهبری خواسته نظام خواسته یا دولت‌.فرقی نمیکنه. تفاوت زمانیه که مجریان باید اون رو اجرا کنند. اگر اونی که باید اجرا کنه درست اجرا نکنه تقصیر تصمیم گیرنده ست؟ آقای پزشکیان ملت ایران اونقدر که شماها فکر کردید ببو و خبل نیستند. باور کنید. باور نمیکنید؟ بزودی با عمل باور خواهید کرد.
  • آرش IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    آقایون اصلاحطلب که انقدر از مردم دم میزنید. جراتشو دارید بیاید وسط مردم این حرف ها رو بزنید
  • علی GB ۱۶:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    1 0
    چقدر این اصلاح طلبان ، خود باخته و بی سواد هستند
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    شورای نگهبان همه دست اندرکاران برجام از لاریجانی که مسبب بدبختی مردم شد تا پزشکیان که به برجام رای داد و جهانگیری که در دولت حامی بی چون و چرای آنها بود و بقیه اصلاح طلبانی که کشور را به هیچ فروختند به جرم خیانت همه را رد صلاحیت کنند به خدا قسم اگر هیچ کاری هم بتوانند بکنند ملت از اینها تنفر شدید دارند
  • محمدامین IR ۱۹:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۷
    0 0
    ای نامرد اینکه گفته بود من وابسته به هیچ جناحی نیستم!! ای روزگار
  • عاطفه IR ۱۰:۰۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۸
    0 0
    هیچ کس. کشتی به گل نشستگانیم ای باد شرطه برخیز باشد که باز بینیم دیدار آشنا را منتظرت سالها بودیم مولایمان مهدی (عج) درمان دردها فقط در دستان توانمند توست.
  • علی IR ۰۲:۱۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۰۵
    0 0
    جناب پزشکیان تو پزشکی نخوند ی تودرس بی غیرتی و بی شرفی خوندی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس