اگر خودرو مورد علاقه شما قیمت بالایی داره و هزینه خرید آن را ندارید و یا اینکه برای سفر خود نیاز به خودرو با کیفیت دارید، راه حل شما اجاره ماشین است.

ماشین اجاره ای به این صورت است که شما می توانید با مراجعه به سایت های رنت کار خودرو مورد نیازتان را اجاره کنید. کرایه خودرو یکی از کسب و کار هایی است که با دریافت مدارک و هزینه ماشینی که شما دوست دارید را به روش های مختلف به شما رنت می دهند.

این خدمات به صورت اجاره ماشین ایرانی و خارجی موجود است که با شرایط مختلف در اختیار داشته باشید. خدمات شرکت‌های کرایه خودرو در غالب مختلف ارائه می‌شود. شما می‌توانید از خدمات این شرکت‌ها که در زیر نام‌ برده شده استفاده کنید.

· اجاره ماشین عروس

· اجاره خودرو با راننده

· اجاره خودرو بدون راننده

· اجاره ون

ایا میدونید که با هزینه بسیار کم می‌توانید ماشین های دلخواه خودتون رو سوار بشید!

شرایط اجاره خودرو چیست ؟

برای کرایه خودرو نیاز به یکسری مدارک و شرایط است که باید قبل از اینکه بخواهید خودرو رنت کنید باید در جریان آن باشید. البته شرکت های کرایه خودرو شرایط و مدارک متفاوتی را برای ماشین های خود در نظر گرفته اند.

مدارک لازم برای اجاره خودرو تنها برای خدمات بدون راننده است. در واقع خودروهای با راننده به دلیل اینکه راننده شرکت همراه با خورو است نیاز به هیچ نوع مدرکی نداشته.

برای اجاره ماشین روزانه بدون راننده به این شکل است که خودرو با ارائه مدرک بدون راننده در اختیار شما خواهد بود.

شرایط اجاره ماشین برای با توجه نوع خودرو و اینکه شما چه نوع خدماتی را می‌خواهید فرق دارد. اجاره خودرو بدون راننده دارای شرایط زیر می‌باشد :

· محدودیت کیلومتر روزانه

· مدارک شناسایی و مدارکی برای ضمانت

· پرداخت ودیعه نقدی

· هزینه بنزین

· محدودیت تعداد روز اجاره

· مشخص کردن نقشه سفر و زمان شروع اجاره

تعداد شرکت‌هایی که در این زمینه فعالیت می‌کنند بسیار است. این شرکت‌ها خدمات خود را در داخل شهر تهران و حتی شهرستان‌ها نیز ارائه می‌دهند.

برای استفاده از این خدمات می توانید با مراجعه حضوری در شرکت اجاره خودرو و یا به سایت ماشین رزرو کنید. بهترین راه انتخاب شرکتهایی است که دارای مجوز رسمی هستند.

ایا میدونید که با هزینه بسیار کم می‌توانید ماشین های دلخواه خودتون رو سوار بشید!

شما می توانید به صورت روزانه و یا ماهانه ماشین را در اختیار داشته باشید.

اجاره ماشین در فرودگاه امام

یکی از خدمات این شرکت های رنت کار اجاره ماشین در فرودگاه امام است. شما در سفر خود و یا در هر شهری می توانید ماشینی که نیاز دارید در فرودگاه تحویل بگیرید. پس از تماس با این شرکت ها خودرو برای شما رزرو می شود  می توانید در پای پرواز خودرو را دریافت کنید.

برخی از رنت کارها با دریافت عکس بلیط شما از ساعت رفت و برگشت شما با خبر شده تا به موقع خودرو را به شما تحویل دهند.

آیا در شهرهای دیگر هم می توان ماشین اجاره کرد ؟

بله بیشتر شرکت های کرایه خودرو در شهرهای دیگر نیز دارای نمایندگی فعال هستند. شما برای رنت خودرو به راحتی می توانید با  نمایندگی این شرکت ها  تماس گرفته و خودرو را در شهری که می خواهید اجاره و تحویل بگیرید.


** این محتوا تبلیغاتی است **

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس