1

دیجی‌کالا برای هفتمین بار، نمایشگاه آنلاین کتاب را از ۲۵ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد برگزار می‌کند. این نمایشگاه، قدیمی‌ترین و بزرگترین نمایشگاه آنلاین کتاب است که دیجی‌کالا مجری و برگزار کننده آن است.

کرونا شیوه‌ی زندگی خیلی از افراد را دستخوش تغییر کرده است. آمار و ارقام افزایش فروش تعداد کتاب‌ها نشان می‌دهد دست کم نسبت به گذشته افراد بیشتری کتاب‌خوان شده‌اند. استقبال کاربران دیجی‌کالا از خرید آنلاین کتاب به فروردین ۱۴۰۰ باز می‌گردد. رکورد فروش کتاب در یک روز دیجی‌کالا با خرید بیش از ۵۰۰ هزار جلد کتاب در ۱۵ فروردین سال جاری شکسته شد.

دیجی‌کالا با تجربه بیشتر و بهتر خود در برگزاری جشنواره‌های فروش آنلاین، این بار نیز برای هفتمین دوره بزرگترین نمایشگاه آنلاین کتاب را در روزهای کرونایی به مدت دو هفته از ۲۵ اردیبهشت تا ۱۴ خرداد برای علاقه مندان و خریداران کتاب برگزار می‌کند.

پیشنهادهای ویژه در هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا

این نمایشگاه با شعار «یک دریا کتاب» بزرگترین رویداد فرهنگی دیجی‌کالا و بزرگترین پویش دیجی‌کالا در سه ماهه اول سال ۱۴۰۰ محسوب می‌شود.

تنوع بی نظیر

در هفتمین دوره نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا بیش از ۸۰ هزار عنوان کتاب قابل مشاهده و خریداری است. این فرصتی بی‌نظیر برای تمام علاقه‌مندان و خوره‌های کتاب است که بتوانند از میان ناشران مختلف و متنوع دست به انتخاب بزنند. مقیاس بزرگ این نمایشگاه، یک رکورد در فروش کتاب به صورت آنلاین محسوب می‌شود که دیجی‌کالا از آن خود کرده است.

موضوعات متنوع

مانند نمایشگاه‌های فیزیکی کتاب که در دسته‌های موضوعی مختلف و متنوع، تقسیم بندی می‌شوند در هفتمین نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا نیز بیش از ۸۶ هزار عنوان کتاب در موضوعات مختلف قابل نمایش است. کاربران می‌توانند از میان دسته‌های عمومی، فلسفه و روان شناسی، تاریخ و جغرافیا، کودک و نوجوان، تکنولوژی و علم، زبان، شعر و ادبیات، هنر و سرگرمی و موضوعات دیگر دست به انتخاب بزنند.

حضور ناشران برگزیده

همکاری بسیار مناسب انتشارات برگزیده، شناخته شده و خوشنام ایران با دیجی‌کالا یکی از نقاط قوت و مثبت هفتمین دوره نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالاست. در این نمایشگاه، ناشران تراز اول مانند نشر چشمه، نشر مرکز، نشر کوله پشتی، نشر نیلوفر، نشر روزبهان حضور دارند. بدون شک همواره خرید از ناشران برگزیده و مترجمان حرفه‌ای، تضمین کننده کیفیت بالای کتاب خریداری شده است.

تخفیف‌های شگفت‌انگیز

نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا فرصت مناسبی برای سفارش و خرید کتاب های مورد علاقه با تخفیف‌های قابل توجه است. در هفتمین دوره از این نمایشگاه، کتاب‌های وارد شده به جشنواره تا ۸۰ درصد تخفیف به فروش می‌رسند.

ارسال رایگان برای اولین سفارش

با شروع موج چهارم کرونا، دیجی کالا برای تمامی خرید اولی‌ها امکان استفاده از دریافت رایگان سفارش‌ها به هر نقطه از ایران را فراهم کرد. با توجه به اینکه شرایط کرونایی همچنان در کشور برقرار است، هفتمین دوره نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا نیز شامل این شرایط می‌شود. بنابراین در صورتی که هر کاربر، بخواهد با خرید کتاب اولین سفارش خود را در دیجی‌کالا ثبت کند می‌تواند به صورت رایگان، کتاب‌های خود را دریافت کند.

راهنمای خرید کتاب

در صفحه اختصاصی نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا راهنمای مفیدی برای خرید حرفه‌ای کتاب نیز وجود دارد. مخاطبان در این قسمت می‌توانند با مطالعه مطالب مفید در مورد خرید کتاب، تجربه‌ای خوشایند در مسیر خرید حرفه ای کتاب به دست آورند.

به نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا وارد شوید

ایجاد تجربه خوشایند در خرید، اولویت دیجی‌کالا در برگزاری جشنواره‌های فروش است. دیجی‌کالا در تلاش است تا در تمامی شرایط به ویژه در دوران قرنطینه و کرونا که کمترین میزان خرید فیزیکی توصیه می‌شود، با کنار هم آوردن همه ناشران و فروشندگان کتاب و نیز فراهم کردن شرایط مناسب برای خرید کتاب، سهم خود را در کمک به افزایش سرانه مطالعه در کشور ایفا کند.

نقشه نمایشگاه کتاب دیجی کالا

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس