سشوار و اتوی مو جزو وسایل ضروری برای ایجاد تنوع در مدل موها و آراستگی هر چه بیشتر هستند. در این مقاله با بهترین برندهای تولید کننده این وسایل و نکاتی که موقع خرید باید به آن‌ها دقت داشته باشید، آشنا خواهید شد.

معرفی برترین برندهای سشوار و اتو مو موجود در بازار برای مصارف خانگی

1. بابلیس

بابیلیس نزدیک به شصت سال است که در زمینه تولید انواع لوازم برقی حالت دهنده مو فعالیت می‌کند و آنقدر کیفیت کارهایش بالاست که به یکی از برترین برندهای موجود در بازارهای مختلف بین‌المللی از جمله ایران تبدیل شده است.

این برند علاوه بر تولید انواع دستگاه‌های حالت دهنده مو، به تولید انواع سشوار به ویژه سشوار چرخشی و برس دار هم پرداخته و توانسته بخش بزرگی از بازار را در دست بگیرد. محصولات چرخشی این برند دارای چند برس متنوع برای نیازها و حجم‌های متفاوت موها است و می‌تواند ظرف مدت کوتاهی گره از گیسوان شما باز کرده و موهایی منظم و زیبا برایتان به ارمغان آورد. نام بابلیس اغلب در کنار برندهای معتبری مثل جانسون، فیلیپس و پرومکس برده شده که نماینده قدرت این برند در تولید محصولاتش است.

2. فیلیپس

یکی از بهترین تولید کننده‌های انواع سشوار برای مصارف خانگی برند فیلیپس است که بعد از تحریم‌ها دسترسی به محصولات آن مقداری سخت شده و تنها فروشگاه‌های معتبر ارائه دهنده سشوارهای اصل این برند هستند.

برند فیلیپس کار خود را از اواخر دهه 90 میلادی شروع کرد و در حال حاضر یکی از شناخته شده‌ترین برندها در زمینه تولید انواع لوازم برقی حالت دهنده مو است که انواع اتو مو نیز در زمره محصولات بسیار با کیفیت آن قرار دارد.

داشتن کیفیت بالای قطعات، طراحی ارگونومیک و منطبق با راحتی کاربر و همچنین استفاده از رنگ‌های جذاب در بسیاری از محصولات این برند، باعث شده است فیلیپس به یکی از بهترین گزینه‌های موجود در بازار تبدیل شود.

3. جانسون

معرفی برترین برندهای سشوار و اتو مو موجود در بازار برای مصارف خانگی

قبل از اینکه تعداد برندهای تولید کننده سشوار و اتوی مو زیاد شود، تنها برندی که سالن‎های تخصصی آرایش به کیفیت آن اعتماد داشتند، برند جانسون بود. شرکت جانسون الکتریک از سال 1959 فعالیتش را شروع کرد و تا به امروز پس از بیش از شصت سال سابقه توانسته به یکی از غول‌های بازار انواع سشوار و سایر لوازم برقی تبدیل شود.

در حال حاضر این برند نه تنها طیف متنوع‌تری از محصولات را با امکانات متفاوت ارائه می‌دهد که برای آرایشگران مناسب است؛ بلکه به تولید سشوارهایی می‌پردازد که می‌توانند کیفیت سالن‌های زیبایی را به خانه بیاورند. محصولات جانسون طیف متنوعی از قیمت‌ها را داشته و می‌توانند با انواع بودجه‌ها سازگار باشند.

4. رمینگتون

رمینگتون نامی است که به ویژه طی سال‌های اخیر بسیار شنیده می‌شود. محصولات این برند جزو با کیفیت‌ترین سشوارها و انواع اتو موهایی هستند، که می‌توان به آن‌ها دسترسی پیدا کرد. شعار این برند این است که با استفاده از محصولاتش می‌توانید به استایل‌های مورد علاقه‌تان زندگی ببخشید و جوایزی که این برند تا به حال دریافت کرده است، نشان داده این شعار در سطح حرف باقی نمانده و به واقعیت پیوسته است.

محصولات رمینگتون جوایزی مثل جایزه Allure، Ok! و Total Beauty را به انتخاب سردبیرها و خوانندگان از آن خود کرده است که نشان دهنده رضایت بسیار بالای مشتری‌های این برند است. این برند علاوه بر تولید انواع اتوی مو و سشوارهای خانگی، به تولید سشوارهای حرفه‌ای و انواع سشوار چرخشی نیز می‌پردازد.

5. شیائومی

اگر به دنبال محصولات مدرن هستید و دوست دارید یک سشوار با طراحی خاص و قدرت مناسب داشته باشید، خوب است به محصولات برند شیائومی نگاهی بیندازید. این برند که در رده برندهای پیشرو و خلاق به شمار می‌آید، توانسته به خوبی با زندگی مدرن امروزی تطبیق پیدا کرده و به خوبی در مسیر تولید محصولات هوشمند حرکت کند.

سشوارهای شیائومی طراحی‌های بسیار جذابی دارند، ارگونومیک هستند و می‌توانند سال‌های سال برای شما کار کنند.

نکات ضروری برای خرید سشوار

معرفی برترین برندهای سشوار و اتو مو موجود در بازار برای مصارف خانگی

از هر برندی که قصد خرید سشوار دارید، باید به چند نکته اساسی توجه داشته باشید که می‌تواند راهنمای خریدتان واقع شود.

· توجه به قدرت سشوار

معمولا تصور می‌شود برای مصارف خانگی لازم نیست از سشوار پر قدرتی استفاده شود؛ اشتباه بودن این تصور زمانی مشخص می‌شود که به یک مهمانی دعوت شوید و بخواهید به موهایتان حالتی حرفه‌ای دهید و سشوارتان توان کافی برای ایجاد استایل لازم را نداشته باشد.

پیشنهاد می‌کنیم از سشوارهای 2200 وات در منزل استفاده کنید تا علاوه بر مصارف معمولی اگر نیازی به انجام کار حرفه‌ای بر روی موها وجود داشت، دچار دردسر نشوید.

· فناوری تولید یون

اگر موهایتان مستعد وز شدن یا بالا رفتن به خاطر الکتریسیته ساکن هستند، فناوری تولید یون می‌تواند این مشکلات را برایتان برطرف کند. بهتر است در این مطلب با مزایای بیشتر این فناوری آشنا شوید.

· اندازه سیم

قبل از خرید سشوار محل استفاده از آن را به همراه فاصله پریز برق تا آینه مشخص کنید تا حدود تقریبی اندازه سیم سشوار به دست آید و بعد از خرید متوجه کوتاه بودن آن نشوید.

· مجهز بودن به دیسپنسر و سری‌های متفاوت

بهتر است سشواری را تهیه کنید که علاوه بر وضعیت عادی با استفاده از سری‌های مختلف امکان داشتن مدل‌های متنوعی را برای موهایتان فراهم کند. مثلا دیسپنسر به راحتی موها را فر و مواج خواهد کرد و سری باریک حرارت را به صورت متمرکز به قسمت‌هایی از مو که به حالت‌دهی بیشتر نیاز دارد، خواهد رساند.

· قابلیت تنظیم حرارت و باد سرد

اگر دوست دارید موهایتان براق و درخشان باشند، باید بدانید که حرارت زیاد از بین برنده کراتین مو و باعث کدر شدن موهاست. بنابراین جز در مواقع ضروری بهتر است از باد خنک و ولرم سشوار برای خشک کردن موها استفاده کنید و این مورد لزوم خرید یک سشوار دارای باد سرد و قدرت تنظیم حرارت را تایید می‌کند.

· حلقه آویز

بهتر است سشواری که می‌خرید دارای پایه نگهدارنده یا حلقه آویز باشد تا بتوانید جایی مشخص را برای آن تعریف کنید و در حین کار کردن با آن هر وقت که لازم شد، آویزانش کرده و به حالت دادن مو با سشوار بپردازید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس