کد خبر 1217463
تاریخ انتشار: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۲
علی مطهری

مطهری پس از چهار سال و آن هم پس از اشاره خبرنگار، یادش می‌آید که کاندیدای مورد نظرشان که همه آن انتخابات و انتخابات قبلی و کل این هشت سال حامی‌اش بوده‌اند، استفاده ابزاری و کاری غیراخلاقی کرده است.

به گزارش مشرق، علی مطهری در مصاحبه‌ای، پس از چهار سال، طرح موضوع دیوارکشی در پیاده‌روها را که در جریان رقابت‌های انتخاباتی سال ۹۶ توسط روحانی علیه رئیسی مطرح شد، «بی اخلاقی» دانست. او که با فارس گفت‌وگو کرده، طی صحبت در مورد حجاب و پس از اشاره خبرنگار به انتخاباتی شدن این موضوع و سؤال خبرنگار که «در انتخابات ۹۶ این پدیده دستمایه دوقطبی انتخاباتی در جامعه شد و برای مثال بحث دیوار کشیدن را آقای روحانی مطرح کردند. نظر شما در این مورد چیست»، می‌گوید: «این کار خوبی نیست و حتی همان حرفی که آقای روحانی گفت که اگر این‌ها بیایند دیوار می‌کشند، واقعاً درست نبود. واقعاً هیچ کدام از کاندیداها چنین نظری نداشت و مقداری استفاده ابزاری از این مطلب بود و یک کار غیراخلاقی بود.»

مطهری پس از چهار سال و آن هم پس از اشاره خبرنگار، یادش می‌آید که کاندیدای مورد نظرشان که همه آن انتخابات و انتخابات قبلی و کل این هشت سال حامی‌اش بوده‌اند، استفاده ابزاری و کاری غیراخلاقی کرده است. موضع درست باید در زمان خودش بیان شود و وقتی نتیجه‌ها گرفته شد و قضاوت‌ها انجام شد، دیگر فایده‌ای ندارد. بیان این موضع پس از چهار سال می‌تواند حتی شبهه دیگری هم داشته باشد؛ از جمله آنکه وقتی روحانی در قدرت و پیروزی بود، او را نقد نمی‌کردید و حالا که پایگاه اجتماعی خود را از دست داده و از طرفی، هفته‌های پایانی دولت او هم است، یاد بی اخلاقی او در شب انتخابات ۹۶ افتاده‌اید؟

آقای مطهری بعد از ۴ سال دیر نیست؟!

نکته بامزه اینکه تصادف زمانی سخنان مطهری در مورد بی اخلاقی انتخاباتی روحانی و نیز سخنان خود حسن روحانی در مورد استفاده از دروغ و بی اخلاقی در انتخابات است. روحانی روز پنج شنبه طی سخنانی گفت: «آنی که انتظار است در جمهوری اسلامی ایران اتفاق بیفتد این است که یک انتخابات پرشکوه سالم، توأم با اخلاق اسلامی داشته باشیم. تهمت زدن، افترا زدن، دروغ گفتن، برای اینکه گدایی رأی کنند، این بدترین کار در زندگی آدم است.»

منبع: روزنامه جوان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 7
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۲:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 2
    امثال این آقا قابل اعتنا نیستند.
  • محسن ZA ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    1 13
    مشرق محترم، این حرفتان خیلی بامزه است! می گویید چرا آقای مطهری چهار سال پیش چنین اظهار نظری نکرد؟ خب معلوم است: برای اینکه خبرنگار نظر ایشان را در مورد دیوار کشی پرسیده و ایشان هم جواب داده است. در واقع باید به خبرنگار فارس بگویید چرا چهار سال پیش این سؤال را از آقای مطهری نپرسیدی!
  • IR ۱۴:۴۱ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    17 1
    خدایی کسی دیگر اینچنین دهانش تا بنا گوش باز شود شایسته ست که آدم چهارتا غاز دستش بده ببره برای چراندن؟
  • SE ۱۷:۴۳ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    7 0
    رو آب بخنیدن
  • IR ۱۸:۰۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    9 0
    ما را چه شده است که دلقکها هم سودای ریاست در سر می پرورانند ...
  • IR ۱۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۵
    3 0
    شما سریال بچه ننه را بازی کنید. .. اخه اصلا به شما نمیاد رئیس شی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس