کد خبر 1217194
تاریخ انتشار: ۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۵
آژیر خطر بار دیگر در فلسطین اشغالی به صدا در آمد

رسانه ها بار دیگر از به صدا در آمدن آژیر خطر در فلسطین اشغالی به دنبال حملات راکتی نیروهای مقاومت از نوار غزه، خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آژیر خطر در تمامی شهرها و شهرک های صهیونیست نشین واقع در نزدیکی مناطق مرزی نوار غزه با فلسطین اشغالی، به دنبال حملات راکتی از غزه، به صدا در آمد.

تنش در مرز غزه با فلسطین اشغالی طی روز های اخیر افزایش یافته و با حملات راکتی نیروهای مقاومت از یکسو و حملات هوایی و توپخانه ای ارتش رژیم اشغالگر از سوی دیگر همراه بوده است.

بر پایه تازه ترین آمار اعلام شده از سوی مقام های فلسطینی در روز جمعه، شمار شهدای حملات و تجاوزهای وحشیانه صهیونیست ها در غزه به ۱۱۹ نفر افزایش یافت.

وزارت بهداشت فلسطین در باریکه غزه، اعلام کرد که حملات صهیونیست ها تاکنون منجر به شهادت ۱۱۹ فلسطینی شامل ۲۷ کودک و ۱۱ زن شده است.

همچنین شمار زخمی های این حملات به ۶۰۰ نفر رسید.

نیروهای اشغالگر صهیونیست امروز نیز برای پنجمین روز پیاپی به حملات و تجاوزهای وحشیانه خود علیه باریکه غزه و فلسطینی ها ادامه دادند.

مقاومت فلسطین در پاسخ به ادامه تجاوزهای صهیونیست ها و حملات به غزه، همچنان به موشک باران سرزمین های اشغالی ادامه می دهد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس