کد خبر 1216290
تاریخ انتشار: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۲۶
تجربه پنجمین دربی برای سرمربی پرسپولیس/ طلسم گل‌محمدی می‌شکند؟

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس دنبال کسب نخستین پیروزی خود در دربی پایتخت است.

به گزارش مشرق، نود و پنجمین دربی پایتخت در حالی جمعه شب در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود که دو تیم با شرایطی متفاوت نسبت به دور رفت مقابل همدیگر قرار می‌گیرند.

پرسپولیس و استقلال تهران در بازی رفت در حالی تن به تساوی دو - دو رسیدند که محمود فکری روی نیمکت آبی‌پوشان پایتخت حضور داشت اما یحیی گل محمدی همچنان به حضورش در رأس کادر فنی سرخ‌ها ادامه داده است تا بار دیگر تقابل با فرهاد مجیدی را بچشد.

سرمربی سرخپوشان برای پنجمین بار در قامت سرمربی به دربی می‌رود تا بتواند نخستین برد خود را در این رقابت سنتی تجربه کند.

بیشتر بخوانید:

تمام دربی‌های بزرگ پایتخت در اردیبهشت

یحیی در لیگ دوازدهم به نتیجه تساوی بدون گل با استقلال رسید. او در دیدار برگشت لیگ فصل گذشته نیز به تساوی دو - دو رسید. نتیجه‌ای که در جام حذفی فصل گذشته نیز رقم خورد اما استقلالی‌ها در ضربات پنالتی به برد رسیدند تا یحیی همچنان در حسرت برد باقی بماند.

حسرتی که در بازی رفت تا ثانیه‌های پایانی در حال شکسته شدن بود اما شوت مهدی قایدی در دقیقه ۹۳ باعث شد تا بار دیگر دو تیم تن به تساوی دهند.

گل محمدی در حالی دربی ۹۵ پایتخت را برای پرسپولیس رهبری می‌کند که بر خلاف دور رفت مهره‌های تأثیرگذاری را در خط حمله در اختیار دارد.

خرید زمستانی شهریار مغانلو و اتمام محرومیت عیسی آل کثیر باعث شد تا موتور گلزنی این تیم در رقابت‌های مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا روشن شده و این تیم را در ادامه بازی‌های لیگ برتر ایران در مسیر موفقیت قرار دهد تا پس از تساوی مقابل سپاهان اصفهان بتوانند یحیی را به اولین برد در دربی به عنوان سرمربی پرسپولیس نزدیک کند.

دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۹:۳۰ جمعه در هفته بیست و سوم لیگ برتر بدون حضور تماشاگر در ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس