کد خبر 1215719
تاریخ انتشار: ۲۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۴۸

ساحل زیبا و آرام، دیدنی‌های متنوع گردشگری، تفریحات آبی مدرن و هتل‌های لوکس و پنج‌ستاره، جزیره کیش را تبدیل به یکی از پرطرفدارترین مقاصد، برای ماه عسل کرده است. خیلی از زوج‌های جوان، جزیره زیبای کیش را برای سپری کردن یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهای عمرشان، یعنی سفر ماه عسل، انتخاب می‌کنند. هتل های کیش ، از تنوع قیمتی مختلفی برخوردار بوده که با هر بودجه‌ای می‌توانید از میانشان، هتل موردنظرتان را انتخاب کنید. اگر قصد برنامه‌ریزی برای سفر ماه عسل را دارید و می‌خواهید در یکی از هتل‌های لوکس و پنج ستاره کیش اقامت داشته باشید، در این مقاله، شما را با جزییات دو مورد از مناسب‌ترین هتل‌های پنج ستاره کیش برای ماه عسل آشنا می‌کنیم.

بهترین هتل‌های کیش، برای یک ماه عسل رویایی

تجربه‌ای شبیه به اقامت در هتل‌های مالدیو، اما در جنوب ایران

یکی از پرطرفدارترین هتل‌ها برای گذراندن تعطیلات ماه عسل برای زوج‌های جوان، هتل ترنج کیش است. این هتل، لقب رمانتیک‌ترین هتل کیش را هم از آن خود کرده است. معماری خاص این هتل، به صورت کلبه‌هایی چوبی روی سطح آب‌های خلیج فارس است. در کف اتاق‌تان یک آکواریوم اختصاصی خواهید داشت که می‌توانید شنای ماهی‌ها را زیر پای خود ببینید. از جمله خدمات هتل ترنج، می‌توان به ماساژ، سالن بدنسازی، مربی یوگا، استخر و جکوزی اشاره کرد. همچنین می‌توانید از عکاسان حرفه‌ای که در محیط هتل ترنج هستند بخواهید تا این لحظات شیرین را برایتان ثبت کرده و خاطراتتان را ماندگار کنند. رستوران هتل ترنج، علاوه بر سرو غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت برای شما، با پخش موسیقی زنده لذت اقامت را برای شما، بیشتر می‌کند.

سوئیت‌های اختصاصی ماه عسل همراه با اقامتی با شکوه

یکی دیگر از هتل‌های پرطرفدار برای زوج‌های جوانی که کیش را به عنوان مقصد ماه عسل‌شان انتخاب می‌کنند، هتل داریوش کیش است. این هتل، برای زوج‌های جوانی که برای ماه عسل عازم کیش هستند، سوئیت‌هایی اختصاصی با منظره دریا یا باغ را در نظر گرفته است. رستوران‌های شیک و امکانات رفاهی بی‌نظیر این هتل، در کنار معماری باشکوهی که دارد، سفری خاطره‌انگیز را برای شما رقم خواهد زد. تفریحاتی مثل سالن بیلیارد، پینگ‌پونگ و امکانات قایق‌سواری در هتل داریوش برای شما فراهم است. یکی از ویژگی‌های مهم و بسیار عالی هتل داریوش، دسترسی راحت و نزدیک به مراکز خریدی مانند بازار مریم، مجموعه‌های آبی مانند کیبل اسکی، اسکله تفریحی و کشتی یونانی است. از جمله دیگر امکاناتی که با رزرو هتل داریوش کیش در اختیارتان خواهد بود،‌ می‌توان به  استخر، سونا، جکوزی، ماساژ، سالن ورزشی، سالن بدن‌سازی، سالن بیلیارد، زمین تنیس، آتلیه، رستوران، کافی شاپ اشاره کرد.

هتل‌های کیش را از کجا رزرو کنیم؟

یکی از بهترین وب سایت‌ها برای رزرو و انتخاب هتل در کیش، وب سایت اسنپ تریپ است. اسنپ تریپ به شما این امکان را می‌دهد تا هتل مورد نظرتان در کیش را بهترین قیمت و در سریع‌ترین زمان، رزرو کنید. در اسنپ تریپ شما می‌توانید امکانات و خدمات هتل و اتاق‌ها را مشاهده کنید و موقعیت جغرافیایی هتل را روی نقشه ببینید و بعد از خواندن نظرات مهمانان قبلی هتل، بهترین گزینه را انتخاب کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس