ماجرای ضرب و شتم ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان اردبیل چیست؟ - کراپ‌شده

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل از ضرب و شتم ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان خبر داد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی منابع طبیعی استان اردبیل، محمود قلی زاده  از ضرب و شتم ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان توسط تعدادی از دامداران خبر داد و اظهار کرد: سه نفر از ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی استان در حین انجام ماموریت مورد حمله افراد متخلف و متعرض به منابع طبیعی قرار گرفتند.

وی افزود: این افراد با استفاده از سلاح سرد و چماق به ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی حمله کرده و یکی از ماموران از ناحیه سر و گردن صدمه دیده در بیمارستان بستری شد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل در خصوص این حادثه بیان کرد: بنابه دستور دادستان استان، ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی به‌منظور اجرای خروج دامداران روستانشین پایین دست دامنه سبلان که بدون پروانه و زودتر از موعد مقرر ییلاقات عشایر را مورد تعلیف احشام خود قرار می‌دهند وارد عمل شده و افراد خاطی اقدام به ضرب و شتم و مجروح کردن مامور منابع طبیعی کردند.

وی با اشاره به پیگیری این رویداد و برخورد قضایی شدید با متخلفان، تصریح کرد: افراد خاطی توسط ماموران شناسایی شده و با تشکیل پرونده به مراجع قضایی استان معرفی خواهند شد.

سرپرست منابع طبیعی و آبخیزداری استان با اشاره به رسالت سازمانی این اداره مبنی بر حفاظت و صیانت از منابع طبیعی و برخورد قاطع با متعرضین به عرصه‌های ملی و منابع طبیعی خواستار برخورد قاطع با این‌گونه افراد شد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس