کد خبر 1214134
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷
خبرنگار نزدیک به باشگاه الدحیل: پیشنهاد به قائدی صحت ندارد/رفتن کریمی به الغرافه شایعه است

خبرنگار نزدیک به باشگاه الدحیل شایعات پیشنهاد این باشگاه قطری به ستاره استقلال را تکذیب کرد.

به گزارش مشرق، در چند روز گذشته اخباری درباره آینده مهدی قائدی مهاجم استقلال و پیشنهاد دو باشگاه متمول الدحیل و السد قطر به این ستاره آینده دار مطرح شد.

همچنین درباره آینده علی کریمی هافبک ایرانی الدحیل نیز شایعاتی در زمینه جدایی این بازیکن در پایان فصل و رفتنش به الغرافه نیز مطرح شد. در همین رابطه برای جویا شدن از حقیقت این شایعات مطرح شده درباره بازیکنان ایرانی با نزدیک ترین خبرنگار قطری به باشگاه الدحیل گفت و گویی را انجام دادیم.

بیشتر بخوانید:

پیشنهاد السد و الدحیل به قائدی جدی شد+عکس

سالم المری کارشناس فوتبال شبکه «الکاس» معتبرترین رسانه ورزشی قطر همیشه به عنوان یک خبرنگار الدحیلی در این کشور شناخته شده است. رسانه های قطر برای جویا شدن از اخبارنقل و انتقالات از باشگاه الدحیل به سراغ این خبرنگار می روند.

الدحیل به دنبال خرید قائدی؟

* در هفته گذشته شایعاتی درباره پیشنهاد دو باشگاه السد و الدحیل قطر به مهدی قائدی مهاجم استقلال مطرح شد. چقدر این موضوع صحت دارد؟

طبق آخرین اخبار نقل و انتقالات در باشگاه الدحیل این خبر صحت ندارد. این اخبار تنها شایعات و تلاش های رسانه ای به شمار می آید و نمی توان به این موضوعبه صورتجدی پرداخت. البته نظر من فقط درباره باشگاه الدحیل است و از باشگاه السد اطلاعات دقیقی ندارم.

* شایعه دیگری در صفحات مجازی قطر درباره جدایی علی کریمی بازیکن ایرانی از الدحیل و امضای قراردادش با الغرافه مطرح شد این موضوع چقدر صحت دارد؟

این خبر هم تنها شایعه است و باشگاه الدحیل هیچ تصمیمی تا الان درباره علی کریمی نگرفته و انتقال این بازیکن به الغرافه شایعه است. هنوز تصمیمات درباره نقل و انتقالات در باشگاه گرفته نشده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۷:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
    5 3
    خداروشکر که تکذیب شد قایدی باید بره اروپا والسلام
    • حسینیـ IR ۲۳:۰۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۸
      5 2
      چی چی میگی یرع قائدی هیچ جا نمیره قائدی ب این‌ فک کن ک کدون تیم دست تورو گرفت تورو ب اینجا رسوند کی تورو ستاره کرد قائدی اگ بری ینی ی ذره ام غیرتو شرف تو اون وجودت نیس پس هیچ جا نمیری
    • IR ۰۰:۵۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
      2 1
      کیسه آل صعود ازالدحیل چنتا خورد؟شییش تا پنج تاازیه بازیکن هههههه
  • علی استقلالی IR ۱۰:۱۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 1
    شما چی که از الهلال ۵ تا خوردید ۴ تا از یک بازیکن رطب خورده منع رطب کی کند اقای لنگ قلق الهلال دست اس اس است تا به حال هیچ تیمی از ایران جز استقلال الهلال رو نبرده
  • استقلالی IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۹
    1 1
    نهههههههههههههههه قائدی تو هیچ جا نمیریییییییییییی
  • عاشق مهدی IR ۱۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۱
    0 0
    مهدی اگه خواستی بری فقد بارسا دیگه هیچ جا نمیری

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس