کد خبر 1213178
تاریخ انتشار: ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۵۹
آماری عجیب از یوونتوس پیرلو در فصل جاری؛ ‌۳۴ بازی، ۳۴ ترکیب متفاوت!

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در اولین فصل مربیگری‌اش هنوز نتوانسته است ترکیبی ایده‌آل برای این تیم پیدا کند.

به گزارش مشرق و به نقل از نشریه گاتزتا دلواسپورت، تنها چهار هفته دیگر به پایان فصل جاری رقابت‌های سری A باقی مانده است، اما آندره‌آ پیرلو سرمربی تیم فوتبال یوونتوس هنوز نتوانسته ترکیب ایده‌آل تیمش را پیدا کند.

پیرلو که اولین فصل مربیگری‌اش را تجربه می‌کند، در 34 بازی که تیم یوونتوس را در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال ایتالیا هدایت کرده، در هر مسابقه تیمش را با ترکیبی متفاوت به میدان فرستاده است.

بیشتر بخوانید:

اینگونه باید پرچم یووه را پایین کشید! +عکس

این موضوع بیانگر آن است که پیرلو بیش از آنکه به تفکرات تاکتیکی خود و فلسفه فوتبالش ایمان قطعی داشته باشد، روی استعدادهای فردی شاگردانش برای کسب نتیجه حساب می‌کند.

او در بدو ورود به یووه از اتخاذ رویکردی سیال برای سبک بازی تیمش سخن به میان آورد. به‌عنوان مثال گفت که تیمش با خط دفاعی سه نفره بازی‌ها را آغاز خواهد کرد و هنگام از دست دادن توپ این خط تغییر آرایش داده و چهار نفره خواهد شد، اما اکنون با 34 ترکیب متفاوتی که او استفاده کرده به نظر می‌رسد، باعث ایجاد سردرگمی‌هایی در تیمش شده است به خصوص که بسیاری از بازیکنان یووه در این فصل در چند پست مختلف بازی کرده‌اند. برای مثال دانیلو که پست اصلی‌اش دفاع راست است، در این فصل به‌عنوان دفاع چپ، دفاع میانی و حتی گاهاً هافبک هم بازی کرده است.

یوونتوس نه تنها اسکودتو را از دست داده است، بلکه هنوز از بابت کسب سهمیه لیگ قهرمانان اروپا هم مطمئن نیست و در حال حاضر هم‌امتیاز با تیم‌های میلان و آتالانتا در رده سوم جدول قرار دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس