از پاتک پلیس تهران به دخمه زورگیران تا دستگیری ضاربان فراری

پلیس پایتخت امروز /دوشنبه/ از انهدام باند سوداگران و دستگیری ۸ قاچاقچی مواد مخدر، ۱۳ ضارب و زورگیر، ۴ سارق و کشف سه قبضه سلاح شکاری و ۲۶۹ عدد گلوله خبر داد.

به گزارش مشرق از پایگاه خبری پلیس، رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ بیان داشت: ماموران عملیات ویژه این پلیس از طریق گزارشات و شکایات شهروندان دریافتند اعضای یک باند نسبت به تهیه مواد روان‌گردان شیشه از قاچاقچیان مرزهای شرقی کشور و توزیع گسترده آن در یک واحد تجاری واقع در جنوب پایتخت عمل می‌کنند.

سرهنگ "عبدالوهاب حسنوند" افزود: با شناسایی مخفیگاه متهمان، ماموران موفق به دستگیری پنج نفر از اعضای این باند و کشف بیش از پنج کیلوگرم شیشه شدند.

از پاتک پلیس تهران به دخمه زورگیران تا دستگیری ضاربان فراری

حمل تریاک در محموله هندوانه

وی در خصوص عملیاتی دیگر اظهار داشت: پس از گزارش واصله مبنی بر اینکه سه قاچاقچی قصد وارد کردن مواد مخدر از استان‌های مرزی کشور با یک دستگاه کامیون تحت پوشش بار هندوانه به تهران منتقل و در میدان تره‌بار تخلیه کنند، که ماموران عملیات ویژه این پلیس با کنترل خودروهای عبوری، خودروی متهمان را در یکی از محورهای مواصلاتی به پایتخت تعقیب و در میدان مرکزی تره‌بار متوقف کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: ماموران موفق شدند، هر سه متهم را هنگام تخلیه بار دستگیر و در بازرسی از خودرو ۵۵ کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک که لابلای محموله هندوانه جاسازی شده بود، کشف کنند.

از پاتک پلیس تهران به دخمه زورگیران تا دستگیری ضاربان فراری


دستگیری ضاربان فراری جنوب تهران

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد: با وقوع یک فقره درگیری در حوالی "سه راه گلشن" و متواری شدن عاملان این درگیری به مرکز فوریت‌های پلیسی، تیمی از ماموران پایگاه هفتم این پلیس به نشانی اعزام شده و دریافتند ۲ تن از عاملان اصلی این درگیری روز گذشته با کری‌خوانی در فضای مجازی به همراه نوچه‌هایشان به محل قرار مراجعه و پس از درگیری گریخته است. و افراد مصدوم به بیمارستان منتقل شده اند.

سردار "علی ذوالقدری" با بیان اینکه مصدومان این نزاع به بیمارستان منتقل شدند، افزود: با شناسایی مخفیگاه متهم اصلی پرونده در حوالی "خیابان مولوی"، مخفیگاه ۱۰ تن از عاملان این درگیری نیز شناسایی و متهمان که در شرارت سابقه‌دار بودند، طی چند عملیات دستگیر و روانه زندان شدند.

به گفته این مقام انتظامی، در بازرسی از مخفیگاه متهمان شش قبضه سلاح سرد و یک قبضه سلاح جنگی کشف شد.

پاتک پلیس تهران به دخمه زورگیران در محله خلیج فارس

رئیس کلانتری ۱۷۹ خلیج فارس اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره زورگیری و سرقت تلفن همراه، وجه نقد و طلاجات توسط ۲ راکب با موتور سیکلت هوندا در محله خلیج فارس، ماموران این کلانتری با رصد دوربین‌های مدار بسته موفق به شناسایی یکی از سارقان سابقه‌دار شدند.

سرهنگ "حبیب آقایی" خاطرنشان کرد: پس از اقدامات اطلاعاتی و هماهنگی قضائی متهم و همدستش در مخفیگاهشان دستگیر شدند؛ همچنین چهار دستگاه تلفن همراه و مقادیری طلاجات سرقتی کشف و اموال مکشوفه با دعوت از شاکیان به آن‌ها تحویل شد.

به گفته وی، سارقان پس از اعتراف به ۱۵ فقره سرقت به عنف برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

تیراندازی پلیس برای دستگیری سارقان در بزرگراه تهران - کرج

رئیس مرکز عملیات پلیس آگاهی تهران بزرگ بیان داشت: ساعت ۲ بامداد هفتم اردیبهشت ماه کارآگاهان یگان گشت این پلیس حین گشت‌زنی در بزرگراه کرج - تهران به رفتار راننده و سرنشین یک دستگاه خودرو ال ۹۰ مظنون می‌شوند که پس از استعلام پلاک، سرقتی بودن خودرو در محدوده استان البرز احصا و تعقیب و گریز آغاز شد.

سرهنگ کارآگاه "کرم یوسفوند" گفت: سارق پس از شنیدن دستور ایست با افزایش سرعت و حرکات مخاطره‌آمیز به سمت بزرگراه آزادگان جنوب متواری شد و افسر اکیپ به منظور جلوگیری از خسارت‌های احتمالی با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک تیرهوایی و سپس لاستیک عقب خودرو کرد اما راننده کماکان به فرار خود در جهت مخالف مسیر بزرگراه ادامه داد.

وی ادامه داد: سارق پس از طی کردن مسافتی به علت عدم کنترل، با یک دستگاه خودرو نیسان تصادف کرده و متوقف می‌شود و بدین ترتیب هر دو متهم دستگیر شدند.

دستگیری موبایل قاپ تکرو شرق پایتخت

رئیس پایگاه ششم پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: با دریافت پرونده‌ای مبنی بر وقوع موبایل‌ قاپی در محدوده "سه راه افسریه"، کارآگاهان موفق شدند با ترسیم چهره فرضی از سارق، یکی از مجرمان حرفه‌ای را شناسایی و او را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

سرهنگ کارآگاه "علی کنجوریان" بیان داشت: متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی به ۳۰ فقره سرقت به شیوه قاپ‌زنی در مناطق شرق تهران به صورت انفرادی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه کشف جزئیات پرونده کمامان ادامه دارد، گفت: با تجمیع پرونده‌های مشابه در شرق تهران تاکنون ۲۸ تن از مال باختگان متهم را شناسایی و نامبرده با صدور قرار مجرمیت روانه زندان شد.

از پاتک پلیس تهران به دخمه زورگیران تا دستگیری ضاربان فراری


فاش شدن راز سرقت منازل از دوربین عکاسی و هارد اکسترنال

معاون مبارزه با سرقت های خاص پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: اوایل هفته گذشته، کارآگاهان گشت پلیس آگاهی حین گشت‌زنی در سطح جنوب تهران، به مرد جوانی مشکوک و متهم که پاسخ درستی به سوالات کارآگاهان نمی‌داد بازداشت شد.

سرهنگ "نجفی" تصریح کرد: پس از ضبط یک عدد دوربین عکاسی و هارد اکسترنال از متهم، که مدعی بود اموال خودش است، ماموران توانستند مالکان اموال مذکور را شناسایی کنند، که مشخص شد هارد اکسترنال سال گذشته از خانه‌ای در "خیابان آزادی" و دوربین عکاسی نیز از خانه‌ای در "خیابان ۱۷ شهریور" به همراه سایر وسایل با ارزش خانه به سرقت رفته بود.

به گفته وی، ارزش اموال سرقتی از ۲ خانه بیش از سیصد میلیون تومان اعلام گزارش شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: با برملا شدن راز سرقتی بودن وسایل مکشوفه، متهم به سرقت‌های سریالی از خانه های تهران با همدستی سه تن از دوستانش اعتراف و اظهار کرد با پرسه‌زنی‌های شبانه، خانه‌های خالی از صاحب‌خانه را شناسایی کرده و با تخریب قفل درب ورودی سرقت را آغاز می‌کردیم.

سرهنگ نجفی یادآور شد: به دنبال اعتراف متهم جوان، تحقیقات برای یافتن سایر مالباخته‌ها و دستگیری سه همدست او از سوی کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

کشف سلاح شکاری غیرمجاز در محله نارمک

رئیس پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ اعلام کرد: ماموران این پایگاه در راستای مقابله با عوامل ناامنی و برخورد جدی با مجرمان، موفق شدند یکی از فروشندگان سلاح و مهمات غیرمجاز را در فضای مجازی شناسایی و در مخفیگاهش در "نارمک" دستگیر کنند.

سرهنگ "علی شاملو" اظهار داشت: در این عملیات سه قبضه سلاح شکاری غیرمجاز و ۲۶۹ عدد گلوله مربوط کشف شد.
 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۲:۳۰ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    3 0
    قاچاق چیان را همه شون به رگبارببندید واعدام کنید وسابقه داران وارازل واوباش را دستشون قطع کنید..کنترل مرزهای خشکی وابی کشور خیلی باید بیش تربشه،سلاح های گرم ارمرزها میاد..رحم کردن به این قاچاق چیان فاسد رحم نکنید..این هاانگل جامعه اند که جوونا را به دام اعتیاد وبه مرداب می کشانند پست فترت ها$$
  • IR ۰۸:۱۴ - ۱۴۰۰/۰۲/۱۴
    7 0
    زور گیران وبدتر از آن سگهای خیابانی که با صاحبشون تشریف میاورند چند روز پیش یکی از سگها دست صاحبش رها شد وبه طرف بچه 5 ساله من که بعد از چند روز آوردم هوایی بخورد حمله و شروع به پارس کردن نمود بچه دیگه میترسه پارک بیاد لعنت به شما وسگها تون وتشکر از پلیس محترم.
  • ناشناس IR ۲۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۸
    0 0
    سلام . آفرین به سربازان جان برکف ایران خدا حافظیان بشما افتخار می‌کنیم که در کمترین زمان همیشه اراذل واوباش را دستگیر وبسزای اعمالشان میرسانید. گذشت زمان نشان داده که ترک عادت موجب مرض است . زندانی این افراد فقط پرروترشون میکنه این جانیان را باتوجه به حمل اسلحه و ..... فقط باید اعدام شوند ودر شرایط دزدی انگشتانان قطع گردد زندان برایشان بسیار کم است واینها هیچوقت آدم نمی‌شوند. خدا یارتان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس