کد خبر 1259630
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۱۰
شناسایی بیش از ۵۰ کیلو تریاک

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از دستگیری سوداگر مرگی که با استفاده از یک دستگاه خودروی باری قصد داشت ۵۱ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک را وارد تهران کند، خبرداد.

به گزارش مشرق، عبدالوهاب حسنوند اظهار داشت: در پی انجام چندین مرحله اقدامات اطلاعاتی و پلیسی ماموران پایگاه هشتم این پلیس دریافتند یکی از سوداگران سابقه دار پایتخت به تازگی مقادیر قابل توجهی تریاک تهیه و با استفاده از یک دستگاه کامیون اقدام به انتقال آن به تهران بزرگ را دارد.

بیشتر بخوانید:

کشف ۳کیلو هروئین بلعیده شده در شهرری +فیلم

وی در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه متهم و گشت زنی‌های هدفمند ماموران در سطح محورهای مواصلاتی پایتخت در نهایت ماموران متهم اصلی پرونده که در حال تردد در یکی از محورهای مواصلاتی بود را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه خودروی وی را متوقف و متهم را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی افزود: پس از دستگیری متهم، ماموران اقدام به بازرسی از خودرو کردند که در خلال مقدار ۵۱ کیلو و ۷۲۰ گرم تریاک که به صورت کاملاً حرفه‌ای در داخل خودرو جاساز شده بود کشف شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.

منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۴۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    3 0
    درود
    • DE ۱۸:۲۰ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
      0 0
      اندیمشک
  • شهاب IR ۱۸:۲۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    خواهشا این تریاک ها رو نسوزانید کارخانجات ساخت داروی دنیا باقیمت عالی از شما میخزند و برای کشور ارزآوری دارد
  • ورشکسته بورس IR ۲۰:۳۸ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۵
    0 0
    تریاک از نوع مواد مخدر گیاهی است ضرر کمتری دارد لطفا کمی در دستگیری و کشفیات تریاک ملاحظه مصرف کنندگان بینوا را بکنید با ای کشفیات قیمت آن خیلی گران شده و مصرف کنندگان به سمت مصرف مواد صنعتی رویگردان میشوند در حالیکه تریاک به مراتب ضرر کمتر نسبت به مواد صنعتی دارد خدا رو خوش نمیاد کمی مصرف کنندگان تریاک را در نظر بگیرید
  • هوشنگ IR ۰۸:۰۹ - ۱۴۰۰/۰۵/۲۶
    0 0
    ازنا ، الیگودرز

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس