کد خبر 1314090
تاریخ انتشار: ۲۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۳
کشف ۹۰ رأس احشام قاچاق در مهران

ایلام-جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام از کشف ۹۰ راس احشام قاچاق و فاقد مجوز در شهرستان مهران خبر داد.

به گزارش مشرق؛ سرهنگ حسین نجفی بیان کرد: ماموران ایستگاه بازرسی جندالله شهرستان مهران حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون حامل دام زنده مشکوک و این خودرو را به منظور بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران انتظامی، پس از بررسی و در بازرسی از این کامیون تعداد ۹۰ راس گوسفند فاقد مجوز بهداشتی و حمل را کشف کردند.

جانشین انتظامی استان ایلام، با بیان اینکه کارشناسان ارزش احشام کشف شده را بیش از ۳ میلیارد ریال برآورد کرده اند، گفت: در این راستا یک نفر دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

سرهنگ نجفی، در پایان با اشاره به اینکه مبارزه با قاچاق احشام به طور ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد، تصریح کرد: شهروندان می توانند با ارائه گزارش ها و اطلاعات خود از طریق تلفن۱۱۰ به مراکز پلیس، در افزایش امنیت اجتماعی و اقتصادی جامعه خود اثرگذار باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    درود
  • دلسوز IR ۲۱:۵۵ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۵
    0 0
    درمقابل دزدی‌های هزاران میلیاردی تیتر این خبر فاجعه ست. یعنی قانون فقط برای عده ای بیچاره و بعبارتی ضعفا تیز و برنده است‌.هزینه علوفه دام سرسام آور شده و دامداران جز ،دارن نابود میشن و فقط با صادرات تعدادی از دام‌هایشان از ورشکستگی نجات پیدا میکنن. از نزدیک با تعدادی از دامداران جز در استان ایلام ارتباط دارم و میدونم چه وضعیتی دارن. چند وقت پیش ازطریق آشنایی ب معاون استاندار ایلام پیشنهادی دادم که برای جلوگیری از ورشکستگی این دامداران و یا تامین علوفه دام‌هایشان،مجوز صادرات حدود ده تا بیست درصد دام‌های هر دامداری را صادر کنید و حتی میشود هیئتی از خود دامداران برای نظارت براین موضوع انتخاب کنیدو‌‌‌‌‌....!اما معاون گفته بود تهران قبول نمیکنن. این چه مملکتیه ک یک استاندار حتی نمیتونه در شرایط اضطراری تصمیمی محلی برای حل یک مشکل اتخاذ کنه‌‌‌...‌
  • یکی بود و دیگر نیست IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۰/۰۹/۲۶
    0 0
    واقعا برای خودم و جوانان این مملکت افسوس میخورم که در این زمان و مکان ایران داریم زندگی میکنیم...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس